loading...

دیجیتال مارکت

امیر روزی طلب بازدید : 67 سه شنبه 05 شهریور 1398 زمان : 19:46 نظرات (0)

هارلی دیویدسون با رونمایی از اولین موتورسیکلت برقی خود یعنی LiveWire توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده است. اما این تنها شروع کار است و این شرکت که نام آن با ظاهر خاص و قوای محرکه عجین شده قرار است وارد دنیای ساخت دوچرخه برقی نیز شود.

هارلی دیویدسون عکس های جدیدی از این دوچرخه برقی منتشر کرده است که ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن را به ما نشان می دهد.

این کمپانی برنامه دارد تا 2 دو چرخه برقی با فریم سبک و شهری و 1 دوچرخه با فریم حرفه ای تر تولید کند. زاویه Rack (فرمان) این دوچرخه ها چندان تهاجمی به نظر نمی رسد در نتیجه برای مصارف شهری مناسب خواهند بود.

طبق اعلام هارلی دیویدسون دوچرخه های این شرکت مجهز به پدال کمکی خواهند بود و استفاده از آن ها برای همه افراد راحت و سریع خواهد بود. این کمپانی به دنبال ایجاد نسل جدیدی از دوچرخه سواران در سرتاسر جهان است.

در حال حاضر در بازار دوچرخه های برقی از زیر 500 دلار تا بالای 1000 دلار قیمت خورده است و مشخص نیست هارلی دیویدسون قرار است در کدام بازه قیمتی فعالیت کند.

در بخش پدال این دوچرخه برقی شاهد کار شدن یک موتور برقی هستیم و به نظر می رسد که باتری آن نیز در همین بخش قرار گرفته است.

با توجه به ابعاد کوچک باتری در تصاویر منتشر شده به نظر می رسد پدال ها در نقش کمکی ظاهر خواهند شد و به جای زنجیر چرخ از تسمه پلاستیکی استفاده خواهد شد. همچنین توپی چرخ عقب می تواند در نقش یک موتور الکتریکی داخل چرخ (هاب موتور) ظاهر شود و یا مربوط به تنظیم دنده دوچرخه باشد.

اما نکته جالب تر استفاده از یک اهرم ترمز بر روی دسته فرمان است که به نظر می رسد از دنیای موتورسیکلت به دوچرخه ها سرایت کرده است.

با توجه تصاویر جدید منتشر شده از این دوچرخه برقی این احتمال وجود دارد که هارلی دیویدسون از ترمز پایی استفاده کرده باشد که با معکوس پا زدن ترمز عقب نیز فعال می شود. دور از انتظار نیست که هارلی از ترمزهای دیسکی هیدرولیکی استفاده کند که بدین ترتیب ترمز جلو و عقب به یکدیگر متصل می شوند.

پیش از این هارلی طرح های مختلفی برای تولید دوچرخه و موتورسیکلت برقی به نمایش گذاشته بود و به نظر می رسد آینده این شرکت با دوچرخه و موتورسیکلت برقی عجین شده است.

منبع : https://electrek.co/2019/08/21/harley-davidson-shows-off-new-electric-bike-design-as-in-electric-bicycle/amp/

امیر روزی طلب بازدید : 33 دوشنبه 04 شهریور 1398 زمان : 12:04 نظرات (0)

سئو یک تکنیک فوق العاده برای جذب ترافیک بیشتر به سایت شما و افزایش رتبه ی آن در موتور های جستجو می باشد. یکی از بخش هاص سئو، سئوی داخلی است که اهمیت بسیار زیادی برای سایت دارد.


سئو داخلی سایت چقدر مهم است؟
همه استراتژی های سئو بر پایه کسب بهترین رتبه ممکن، در موتورهای جستجو بنا شده اند. برای رسیدن به این هدف، همیشه سعی میکنیم وبسایت هایی را توسعه داده و طراحی کنیم که با الگوریتم های گوگل سازگار باشند. در واقع اگر قرار بود به ساده ترین شکل، سئو را توضیح دهیم، توضیح آن میشد همین چند خطی که الان بیان کردیم.
فاکتورهای الگوریتم های گوگل که باعث تعیین رتبه سایت شما میشوند را میتوان به دو دسته تقسیم کرد : فاکتورهای On-Page یا داخلی و فاکتورهای Off-Page یا خارجی. رعایت تعادل در انجام این دو اصل باعث می شود سایتی مانند شیپور به این حد از موفقیت دست یابد. در مقاله مختصر امروز به بررسی تفاوت این دو و اهمیت On-Page SEO یا همان سئوی داخلی سایت خواهیم پرداخت و عوامل اصلی موثر در بهبود سئو داخلی سایت را بررسی خواهیم نمود.
سئو داخلی و سئو خارجی سایت

همه فاکتورهای سئو داخلی سایت یا همان On-Page SEO به عناصر موجود در خود وبسایت شما بستگی دارند. از بین این موارد میتوان به پیاده سازی فنی و کیفیت کدنویسی سایت، ساختار و نما، محتوا و طراحی کاربر پسندانه ی سایت اشاره کرد.

از طرف دیگر، همه فاکتورهای تعیین کننده در سئو خارجی سایت یا Off-Page SEO به موارد بیرون از وبسایت شما وابسته هستند. مثلا تعداد لینک هایی که از سایت های دیگر دریافت کرده اید و یا فعالیت هایی که در شبکه های اجتماعی انجام میدهید. رعایت اصول سئو در ساخت سایت شرکتی اهمیت بالایی دارد چرا که سئو است که شما را به فروش بیشتر می رساند. در صورتی که تمرکز خود را روی سئوی خارجی قرار داده باشید و به دنبال دریافت بک لینک های بیشتر به سایتتان باشید، همواره باید مرتبط بودن لینک های دریافتی با زمینه کاری خود را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نتایج را در زمینه سئو و پدیدار شدن در نتایج بالا تر جستجو، کسب کنید.

اهمیت سئو داخلی یا On-Page SEO

سئو داخلی شامل مواردی است که تحت کنترل شما هستند. وقتی شما صاحب یک وبسایت هستید، میتوانید موارد فنی و کیفیت محتوای خود را به طور کامل تحت کنترل خود داشته باشید. بنابراین با توجه به امکان رفع هر نوع مشکل در زمینه سئوی داخلی، وقت گذاشتن روی این بعد از سئو، اهمیت فراوانی دارد. میتوان اینطور گفت که وقتی شما سایتی با کیفیت و ارزشمند را راه اندازی کنید، بدون شک میتوانید انتظار داشته باشید که در موتورهای جستجو، رتبه مناسبی را کسب کنید.

در این رابطه اشاره به این نکته بسیار جالب است که بهبود سئوی داخلی، میتواند به طور اتوماتیک به بهبود سئو خارجی سایت نیز منجر شود.اکثر سایت های مغتبر مانند آپارات با رعایت این اصل به لینک یک گوگل دست یافتند. مثلا وقتی محتوای خوبی در سایت خود درج کرده باشید، سایت های دیگر با اشتیاق و علاقه به محتوای درج شده در سایت شما لینک خواهند داد و از آن به عنوان یک مرجع مناسب استفاده خواهند کرد.
اصول حائز اهمیت و فاکتورهای موثر در سئو داخلی سایت

به طور کلی در مبحث سئوی داخلی میتوان به سه موضوع حائز اهمیت اشاره کرد. رعایت این سه موضوع میتواند به شکل چشمگیری باعث بهبود رتبه وبسایت شما در نتایج جستجو شود. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد:

کیفیت فنی سایت

کیفیت کدنویسی سایت شما موضوعی بسیار مهم و حائز اهمیت است. از طرف دیگر بهتر است مواردی مثل فایل robots.txt را در سایت خود بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که به صورت سهوی، از دسترسی خزنده های موتورهای جستجو، جلوگیری به عمل نیاورده باشید.

اگر از وردپرس استفاده میکنید، کار شما در این بخش نسبتا آسان است. وردپرس به صورت پیشفرض سازگاری بسیار خوبی با موتورهای جستجو دارد. در این زمینه برای افزایش کیفیت سایت خود و بهبود سئو میتوانید از افزونه ای مانند Yoast SEO نیز بهره بگیرید. در واقع در صورت به کارگیری وردپرس در کنار افزونه سئوی yoast بیشتر موارد عمومی مربوط به سئوی داخلی، در سایت شما به خوبی به اجرا در خواهد آمد و نیازی نیست که نگران موضوع خاصی باشید. توجه داشته باشید که اولین قدم اشتباه شما در سئو آخرین قدم شماست پس اگر علم و تجربه کافی در این زمینه ندارید به شما پیشنهاد می کنیم سئو خود را به شرکت های معتبر بسپارید برای مشاهده قیمت انجام این امور نیز می توانید لیست تعرفه سئو سایت را با دقت مطالعه بفرمایید و بسته به نوع نیاز های خود یکی از آنها را برگزینید.

در ادامه ما توصیه میکنیم که هرچند این روزها اکثر قالب ها از کیفیت لازم در کدنویسی بهره مند هستند اما در زمینه انتخاب قالب مناسب برای سایت خود هم دقت لازم را به خرج دهید. همیشه قالبی را انتخاب کنید که ساختار کدنویسی مناسب و معتبری داشته باشد و از انتخاب قالب های سنگین که باعث افزایش زمان بارگذاری سایت شما میشوند نیز پرهیز کنید.

درج محتوای ارزشمند در سایت

دلیل بازدید کاربران از سایت شما، وجود محتوایی است که برای آنها دارای ارزش مطالعه و خواندن باشد. نه تنها کاربران شما، بلکه گوگل هم محتوای سایت شما را میخواند و بر اساس کیفیت مطلب، رتبه شما را در نتایج جستجو تعیین میکند. بنابراین برای درج محتوای ارزشمند در سایت خود وقت بگذارید. این موضوع برای سایت هایی مانند طرفداری بسیار مهم است چرا که هدف اصلی مخاطب آنها مطالعه مطلب و متن است. اینکه شما هر روز در سایتتان مطلب درج کنید ولی این مطلب فاقد ارزش باشد اصلا شیوه مناسب و جالبی نیست. شاید بهتر باشد که هر هفته تنها یک مطلب در سایتتان درج کنید ولی مطلبی که جهت انتشار در سایتتان انتخاب میکنید از کیفیت، محتوا و طول مناسب برخوردار باشد.
تجربه کاربری مناسب

همیشه سایتتان را با در نظر گرفتن تجربه کاربران از به کار گیری امکانات موجود در سایت، طراحی کنید. کاربران باید بتوانند سایت شما را درک کرده و از امکانات آن به آسانی بهره بگیرند. گشت و گذار در سایت شما، جستجو و یافتن محتوای مورد نظر هر کاربر در سایت، میبایست تا حد ممکن آسان باشد. و از همه مهم تر، همه این موارد باید با سرعت مناسب صورت بگیرد. اگر وبسایت شما از سرعت مناسبی برخوردار نباشد، کاربران از انتظار برای بارگذاری محتوای مورد نظرشان پشیمان شده و سایت شما را ترک خواهند کرد. این اصل به خوبی در سایت نمناک رعایت می شود تا سرعت به شدت افزایش یابد و هیچ کاربری از دست نرود از طرفی دیگر اگر وبسایتتان را در نهایت زیبایی طراحی کرده باشید ولی به کار گیری امکانات موجود در آن برای کاربران شما دشوار باشد، باز هم مخاطبین خود را از دست خواهید داد.

بنابراین در طراحی سایت خود تا حد ممکن، خودتان را به جای کاربر خود قرار دهید. هر امکانی که به وبسایت خود اضافه میکنید، از خودتان سوال کنید که آیا وجود این امکان به سود کاربر شما خواهد بود؟ دقیقا با پرسیدن همین سوال و قرار دادن خودتان به جای کاربر، همیشه میتوانید از کیفیت تجربه کاربری یا (UX) در سایتتان اطمینان حاصل کنید.
امیر روزی طلب بازدید : 33 یکشنبه 03 شهریور 1398 زمان : 11:44 نظرات (0)

کمپانی ولو در فاصله‌ی یک روز مانده تا پایان مرحله اصلی مسابقات The International 9 از قهرمان تازه دیگری برای بازی Dota 2 رونمایی کرد که Void Spirit نام دارد.

کمپانی ولو روز گذشته با پخش یک تریلر زیبا از قهرمان تازه‌ای با نام اسنپ‌ فایر برای بازی Dota 2 رونمایی کرد که در پاییز سال جاری در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. طرفداران از مدت‌ها پیش به اینکه «آیا در آینده نزدیک شاهد راه‌یابی قهرمان Spirit دیگری به بازی خواهند بود» فکر می‌کردند و حال مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Valve به این سوال در طول برگزاری دیدارهای روز پنجم مرحله اصلی مسابقات The International 9 پاسخ داده و با انتشار یک تریلر کوتاه قهرمان دیگری را با نام Void Spirit معرفی کرده است. درحال‌حاضر سه هیروی اسپیرت با نام‌های Ember Spirit ،Storm Spirit و Earth Spirit در بازی وجود دارد که با در دسترس قرار گرفتن Void Spirit، تعداد آن‌ها بیش از پیش افزایش می‌یابد.

در ویدیو معرفی Void Spirit که اطلاعات زیادی را در اختیارمان قرار نداد، شاهد ایجاد یک دروازه توسط این قهرمان و سفر او به سالن مرسدس بنز آرنا بودیم. با اینکه کمپانی ولو ویدیو گیم پلی Void Spirit را در معرض نمایش قرار نداده است، اما به نظر می‌رسد که این هیرو یک سلاح برای مبارزات نزدیک و جادوهای قدرتمندی برای از بین بردن دشمنان در اختیار دارد. این قهرمان در آینده از طریق به‌روزرسانی The Outlanders (بیگانگان) به بازی اضافه خواهد شد.

مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ از بیست‌ونهم مرداد آغاز شد و پس از شش روز رقابت مهیج و نفس‌گیر تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی نهایتا در تاریخ سوم شهریور به پایان می‌رسد. پس از پایان روز پنجم مرحله اصلی مسابقات، تعداد تیم‌ها به سه تیم تقلیل یافت و در آخرین روز مسابقات شاهد دیدار فینال براکت پایینی و دیدار فینال بزرگ خواهیم بود. اولین دیدار روز ششم و پایانی مرحله اصلی مسابقات راس ساعت ۶:۳۰ دقیقه فردا برگزار می‌شود و برنده این دیدار در فینال به مصاف تیم OG خواهد رفت.

منبع : https://www.joindota.com/en/news/85469-next-hero-reveal-fourth-spirit-to-join-the-fray

امیر روزی طلب بازدید : 57 شنبه 02 شهریور 1398 زمان : 21:55 نظرات (0)

مدیرعامل هوآمی، از شرکت‌های زیر مجموعه شیائومی اعلام کرد که شیائومی می بند ۵ در حال توسعه است و سال آینده به بازار عرضه می‌شود.

خردادماه امسال، شیائومی می بند ۴ با نمایشگر رنگی، دستیار صوتی و توان بیشتر معرفی شد. براساس اعلام وانگ هوانگ، بنیانگذار، رئیس هیئت مدیره و مدیر ارشد اجرایی شرکت هوآمی(Huami) از زیرمجموعه‌های شیائومی، می بند ۵ در مرحله‌ی توسعه قرار دارد.

وانگ هوانگ در تماس تلفنی با Wareable اعلام کرد: «در حال توسعه‌ی شیائومی می بند ۵ هستیم.» وی در ادامه‌ی صحبت خود افزود:

زمان دقیق معرفی و عرضه‌ی شیائومی می بند ۵ هنوز مشخص نشده است. اما توسعه‌ی می بند ۵ را با همکاری شیائومی آغاز کرده‌ایم. درنتیجه طولی نخواهد کشید که شاهد معرفی می بند جدید به بازار خواهیم بود. با وجودی که شیائومی می بند ۴ به‌تازگی معرفی شده است، اما قصد داریم احتمالا برای سال بعد شیائومی می بند ۵ را معرفی کنیم.

باتوجه به گفته‌های وانگ هوانگ، زمان دقیق معرفی و عرضه‌ی می بند ۵ هنوز به‌صورت قطعی مشخص نشده ولی به‌نظر می‌رسد باید اوایل سال ۲۰۲۰ منتظر رونمایی آن باشیم. حداقل می‌توانیم امیدوار باشیم چینی‌ها می بند جدید را درحدود ماه ژوئیه (خردادماه) و تقریبا یک سال پس از معرفی می بند ۴ به بازار معرفی کنند.

اطلاعات خاصی در مورد مشخصات می بند ۵ منتشر نشده است و باید منتظر بمانیم تا اخبار بیشتری در مورد آن به‌اشتراک گذاشته شود. می بند ۴ فاقد GPS است؛ بنابراین اگر مدل بعدی بتواند با بهره‌مندی از GPS‌ و البته قیمت پایین به بازار عرضه شود، شیائومی به فروش خوبی دست خواهد یافت.

منبع : https://www.techradar.com/news/xiaomi-mi-band-5-is-in-the-works-and-might-be-coming-fairly-soon

امیر روزی طلب بازدید : 31 پنجشنبه 31 مرداد 1398 زمان : 10:48 نظرات (0)

اگر قصد راه اندازي يك سايت را داريد ، قبل از اينكه وارد مرحله طراحي وب سايت و بهينه سازي سايت شويد بايد دو مرحله را انجام دهيد ، اول خريد هاست ، سپس خريد دامنه ، بعد از اين دو مرحله سايت شما آماده مراحل بعدي مي شود ، براي اينكه سايت شما در فضاي اينترنت نمايش داده شود بايد دامنه را به هاست متصل كنيد تا وقتي كه كاربران نام دامنه سايت را در مرورگر خود وارد مي كنند ، به سمت سرور هاست سايت هدايت شوند و بتوانند محتواي سايت را ببينند ، در غير اين صورت كاربران بايد آدرس IP شما را كه مقداري عددي است و به خاطر سپردن آن بسيار دشوار است را وارد كنند.

در اصل DNS يك تكنولوژي قدرتمند است كه نام دامنه را به آدرس IP تبديل مي كند ، نحوه كار DNS به اين صورت است كه وقتي شما در مرورگر خود آدرس دامنه را وارد مي كنيد ، اين آدرس توسط سرور DNS به صورت خودكار تبديل به آدرس IP مي شود ، براي مثال وقتي كه شما آدرس سايت webdaran.com را در مرورگر خود وارد مي كنيد ، داخل سايت مي شويد و اين در حالي است كه نام اين دامنه توسط سرور DNS به طور خودكار به IP شماره 125.25.256.56 تبديل مي شود ، اين عمل باعث مي شود كاربران نيازي به خاطر سپردن اعداد پيچيده و طولاني را نداشته باشند.

براي متصل كردن دامنه به هاست بايد DNS دامنه را روي DNS هاست تنظيم كنيد ، شما مي توانيد از طريق name server ، دامنه را به هاست متصل كنيد.

 

 

مراحل اتصال دامنه به هاست
در مرحله اول وقتي هاست را خريداري مي كنيد ، يك ايميل براي شما ارسال مي شود كه حاوي name server است ، سپس بايد وارد پنل مديريتي دامنه خود شويد و name server را در بخش DNS وارد كنيد ، براي اين كار اگر پسوند دامنه شما .ir باشد ، بايد از طريق سايت nic.ir وارد پنل مديريتي خود شويد و اين مراحل را انجام دهيد ، اگر پسوند دامنه شما .com يا .net يا .org و…. است ، يك لينك به ايميل شما ارسال مي شود كه از طريق آن مي توانيد وارد پنل مديريتي خود شويد و تنظيمات را انجام دهيد ، اما اگر براي شما ايميل ارسال نشد ، بايد به سايتي كه از طريق آن دامنه را خريداري كرده ايد برويد و وارد حساب كاربري خود شويد و سپس وارد پنل مديريتي خود شويد ، بعد از اينكه name server را در DNS وارد كرديد يعني DNS روي هاست تنظيم شده است ، حالا براي اينكه دامنه را به هاست متصل كنيد ، بايد وارد سرور هاست خود شويد ، براي اين كار كافي است در آخر آدرس دامنه سايت cpanel/ را اضافه كنيد تا وارد سرور هاست شويد ، سپس به كنترل پنل هاست برويد و روي گزينه parked domains كليك كنيد ، سپس نام دامنه را در كادر وارد كنيد و روي گزينه add كليك كنيد ، حالا دامنه شما به هاست متصل شد ، اگر تمام مراحل را به درستي انجام داده باشيد ، با وارد كردن آدرس دامنه سايت در مرورگر خود ، وارد سايت خواهيد شد و از اين به بعد مي توانيد وارد مراحل بعدي طراحي سايت خود شويد.

بايد به اين نكته توجه كنيد كه اگر پسوند دامنه شما .ir است پس از 12 تا 48 ساعت اقدام به اين كار كنيد ، و همچنين اين زمان براي پسوند هاي ديگر 5 الي 6 ساعت است ، چون اين زمان هايي كه گفتيم طول مي كشد تا در DNS سرورهاي دنيا ثبت شود.

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

https://webdaran.com/how-to-connect-the-domain-to-the-host/

امیر روزی طلب بازدید : 36 چهارشنبه 30 مرداد 1398 زمان : 10:59 نظرات (0)

شرکت کونامی از راه‌یابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ ازطریق یک بسته الحاقی به بازی eFootball PES 2020 خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت کونامی از راه‌یابی رسمی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ (Euro 2020) در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی ازطریق یک بسته الحاقی به بازی PES 2020 که درحال‌حاضر با نام eFootball PES 2020 شناخته می‌شود، خبر داده است. شرکت Konami همچنین اظهار داشت که بازی PES 2020 بازی ویدیویی رسمی تورنمنت‌های آتی خواهد بود. در زمان عرضه این بسته الحاقی، بیش از ۵۰ تیم ملی از جمله قهرمان فعلی جام ملت‌های اروپا یعنی پرتغال به همراه کیت‌ها، لوگوها و بازیکنان رسمی آن‌ها به بازی اضافه می‌شود.

این اطلاعیه با فاصله کوتاهی از انتشار خبر لایسنس بودن لیگ حرفه‌ای فوتبال ایتالیا در بازی eFootball PES 2020 مخابره شد که به واسطه این قرارداد شاهد تمام لوگوها، جام‌ها و نشان‌های رسمی لیگ سری آ (Serie A) در بازی خواهیم بود. این بازی درحال‌حاضر لایسنس باشگاه منچستر یونایتد، باشگاه آ.ث.میلان، باشگاه اینتر میلان و از همه مهم‌تر لایسنس انحصاری باشگاه یوونتوس را در اختیار دارد که بدان معنا است که بازی FIFA 20 به ناچار باید نام باشگاه یووه را به Piemonte Calcio تغییر دهد.

بازی eFootball PES 2020 در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

منبع : https://www.eurogamer.net/articles/2019-08-20-pes-2020-to-get-official-euro-2020-dlc

امیر روزی طلب بازدید : 38 دوشنبه 28 مرداد 1398 زمان : 13:30 نظرات (0)

Operation: Ember Rise نام آپدیت جدید Rainbow Six Siege است که در جریان آن دو اپراتور جدید، نقشه بازطراحی شده و موارد دیگری به بازی اضافه می‌شوند.

شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Rainbow Six Siege، در جریان رویدادها و مسابقات مختلف، سعی می‌کند محتویات جدید رینبو سیکس سیج را معرفی کند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، این شرکت فرانسوی در جریان مسابقات Six Major Raleigh 2019، آپدیت جدید Rainbow Six Siege را معرفی کرده است.

کاربران رینبو سیکس سیج ازطریق آپدیت Operation: Ember Rise می‌توانند به دو اپراتور جدید دسترسی داشته باشند. همچنین یک نقشه بازطراحی شده به‌همراه تغییراتی روی سیستم رَنکد بازی هم جزو سایر مواردی هستند که در Operation: Ember Rise قرار داده شده‌‌اند. اپراتور امارو را می‌توان به‌واسطه مهارت Garra Hook، کاراکتری دانست که تحرک بسیار بالایی دارد. ازاین‌رو وی سریع‌تر از سایر شخصیت‌ها می‌تواند از دریچه‌ها و پنجره‌ها داخل شود و گزینه‌ی خوبی برای تیمی است که در نقش Attacker قرار دارد؛ زیرا می‌تواند به‌راحتی برای اعضای تیم دفاع کننده، کمین کند.

البته این اپراتور نقاط ضعف خود را هم دارد؛ برای مثال در حین استفاده از Garra Hook نمی‌توانید هیچ سلاح دیگری را به‌دست بگیرید و پس از آن کمی طول می‌کشد تا امارو سلاح خود را آماده کند. گویو، نام اپراتور دومی است که ازطریق آپدیت Operation: Ember Rise در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. وی یک اپراتور تدافعی است که دارای Volcan Shield است. بازیکنان درطول بازی می‌توانند از Volcan Shield برای غافل‌گیر کردن اعضای تیم مقابل استفاده کنند؛ زیرا یک بمب به پشت این شیلد متصل شده است که می‌تواند توسط شما یا سایر اعضای تیم فعال شود. البته اشاره کنم که اگر تیم مقابل به گویو و مهارت‌های او آشنایی داشته باشد، می‌تواند از این بمب علیه شما استفاده کند؛ زیرا بازیکن‌های تیم حریف هم می‌توانند این بمب را فعال کند.

نقشه Kanal را می‌توان یکی از نقشه‌های محبوب Rainbow Six Siege دانست که رقابت در آن بسیار هیجان‌انگیز بود. یوبیسافت در جریان به‌روزرسانی Operation: Ember Rise، نسخه بازطراحی شده این نقشه را در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. همچنین بهبودهای صورت گرفته در این نقشه باعث ایجاد رقابتی هیجان‌انگیزتر نسبت‌به گذشته می‌شود. در ادامه مشخص شده است که یک رنک جدید به‌نام چمپیونز به بازی اضافه شده است. بازیکنان برای رسیدن به این رنک باید MMR خود را به بالای ۵۰۰۰ برسانند. همچنین یک پلی‌لیست غیر رنکد هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که در آن به‌تجربه‌ی بازی بپردازند؛ بدون اینکه روی رتبه اصلی آن‌ها تاثیر گذار باشد.

در ادامه می‌توانید نقشه‌هایی را که برای پلی‌لیست رنکد این فصل درنظر گرفته شده است، مشاهده کنید:

Kanal
Oregon
Clubhouse
Consulate
Bank
Chalet
Kafe Dostoyevsky
Border
Skyscraper
Coastline
Villa
Outback
یوبیسافت در جریان معرفی خود به تغییراتی روی رابط کاربری و ساختار گیم‌پلی اشاره کرد که تجربه‌ی بازیکنان را روان‌تر از قبل می‌کند. برای مثال منوی اپراتورها دستخوش تغییرات شده است. در انتها مشخص شده است که رینبو سیکس سیج دارای بتل پس خواهد بود. این بتل پس با هدف اهدای جوایز بیشتر و انجام فعالیت‌های مختلف برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. اولین فاز ارائه بتل پس بازی، با نام Call Me Harry و به‌همراه عرضه Operation: Ember Rise در دسترس قرار می‌گیرد. Call Me Harry یک بتل‌پس هفت روزه است که رایگان خواهد بود و برای آزمایش کردن این سیستم درنظر گرفته شده است. بازیکنان با انجام تمامی چالش‌ها و ارتقای Tier خود، می‌توانند آیتم Harry Chibi Charm را دریافت کنند.

منبع : https://www.dualshockers.com/rainbow-six-siege-ember-rise/

امیر روزی طلب بازدید : 43 یکشنبه 27 مرداد 1398 زمان : 9:23 نظرات (0)

سئو یک تکنیک فوق العاده برای جذب ترافیک بیشتر به سایت شما و افزایش رتبه ی آن در موتور های جستجو می باشد. یکی از بخش هاص سئو، سئوی داخلی است که اهمیت بسیار زیادی برای سایت دارد.


سئو داخلی سایت چقدر مهم است؟
همه استراتژی های سئو بر پایه کسب بهترین رتبه ممکن، در موتورهای جستجو بنا شده اند. برای رسیدن به این هدف، همیشه سعی میکنیم وبسایت هایی را توسعه داده و طراحی کنیم که با الگوریتم های گوگل سازگار باشند. در واقع اگر قرار بود به ساده ترین شکل، سئو را توضیح دهیم، توضیح آن میشد همین چند خطی که الان بیان کردیم.
فاکتورهای الگوریتم های گوگل که باعث تعیین رتبه سایت شما میشوند را میتوان به دو دسته تقسیم کرد : فاکتورهای On-Page یا داخلی و فاکتورهای Off-Page یا خارجی. رعایت تعادل در انجام این دو اصل باعث می شود سایتی مانند سنجش به این حد از موفقیت دست یابد. در مقاله مختصر امروز به بررسی تفاوت این دو و اهمیت On-Page SEO یا همان سئوی داخلی سایت خواهیم پرداخت و عوامل اصلی موثر در بهبود سئو داخلی سایت را بررسی خواهیم نمود.
سئو داخلی و سئو خارجی سایت

همه فاکتورهای سئو داخلی سایت یا همان On-Page SEO به عناصر موجود در خود وبسایت شما بستگی دارند. از بین این موارد میتوان به پیاده سازی فنی و کیفیت کدنویسی سایت، ساختار و نما، محتوا و طراحی کاربر پسندانه ی سایت اشاره کرد.

از طرف دیگر، همه فاکتورهای تعیین کننده در سئو خارجی سایت یا Off-Page SEO به موارد بیرون از وبسایت شما وابسته هستند. مثلا تعداد لینک هایی که از سایت های دیگر دریافت کرده اید و یا فعالیت هایی که در شبکه های اجتماعی انجام میدهید. رعایت اصول سئو در سایت ساز فروشگاهی اهمیت بالایی دارد چرا که سئو است که شما را به فروش بیشتر می رساند. در صورتی که تمرکز خود را روی سئوی خارجی قرار داده باشید و به دنبال دریافت بک لینک های بیشتر به سایتتان باشید، همواره باید مرتبط بودن لینک های دریافتی با زمینه کاری خود را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نتایج را در زمینه سئو و پدیدار شدن در نتایج بالا تر جستجو، کسب کنید.

اهمیت سئو داخلی یا On-Page SEO

سئو داخلی شامل مواردی است که تحت کنترل شما هستند. وقتی شما صاحب یک وبسایت هستید، میتوانید موارد فنی و کیفیت محتوای خود را به طور کامل تحت کنترل خود داشته باشید. بنابراین با توجه به امکان رفع هر نوع مشکل در زمینه سئوی داخلی، وقت گذاشتن روی این بعد از سئو، اهمیت فراوانی دارد. میتوان اینطور گفت که وقتی شما سایتی با کیفیت و ارزشمند را راه اندازی کنید، بدون شک میتوانید انتظار داشته باشید که در موتورهای جستجو، رتبه مناسبی را کسب کنید.

در این رابطه اشاره به این نکته بسیار جالب است که بهبود سئوی داخلی، میتواند به طور اتوماتیک به بهبود سئو خارجی سایت نیز منجر شود.اکثر سایت های مغتبر مانند رکنا با رعایت این اصل به لینک یک گوگل دست یافتند. مثلا وقتی محتوای خوبی در سایت خود درج کرده باشید، سایت های دیگر با اشتیاق و علاقه به محتوای درج شده در سایت شما لینک خواهند داد و از آن به عنوان یک مرجع مناسب استفاده خواهند کرد.
اصول حائز اهمیت و فاکتورهای موثر در سئو داخلی سایت

به طور کلی در مبحث سئوی داخلی میتوان به سه موضوع حائز اهمیت اشاره کرد. رعایت این سه موضوع میتواند به شکل چشمگیری باعث بهبود رتبه وبسایت شما در نتایج جستجو شود. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد:

کیفیت فنی سایت

کیفیت کدنویسی سایت شما موضوعی بسیار مهم و حائز اهمیت است. از طرف دیگر بهتر است مواردی مثل فایل robots.txt را در سایت خود بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که به صورت سهوی، از دسترسی خزنده های موتورهای جستجو، جلوگیری به عمل نیاورده باشید.

اگر از وردپرس استفاده میکنید، کار شما در این بخش نسبتا آسان است. وردپرس به صورت پیشفرض سازگاری بسیار خوبی با موتورهای جستجو دارد. در این زمینه برای افزایش کیفیت سایت خود و بهبود سئو میتوانید از افزونه ای مانند Yoast SEO نیز بهره بگیرید. در واقع در صورت به کارگیری وردپرس در کنار افزونه سئوی yoast بیشتر موارد عمومی مربوط به سئوی داخلی، در سایت شما به خوبی به اجرا در خواهد آمد و نیازی نیست که نگران موضوع خاصی باشید. توجه داشته باشید که اولین قدم اشتباه شما در سئو آخرین قدم شماست پس اگر علم و تجربه کافی در این زمینه ندارید به شما پیشنهاد می کنیم سئو خود را به شرکت های معتبر بسپارید برای مشاهده قیمت انجام این امور نیز می توانید لیست تعرفه سئو سایت را با دقت مطالعه بفرمایید و بسته به نوع نیاز های خود یکی از آنها را برگزینید.

در ادامه ما توصیه میکنیم که هرچند این روزها اکثر قالب ها از کیفیت لازم در کدنویسی بهره مند هستند اما در زمینه انتخاب قالب مناسب برای سایت خود هم دقت لازم را به خرج دهید. همیشه قالبی را انتخاب کنید که ساختار کدنویسی مناسب و معتبری داشته باشد و از انتخاب قالب های سنگین که باعث افزایش زمان بارگذاری سایت شما میشوند نیز پرهیز کنید.

درج محتوای ارزشمند در سایت

دلیل بازدید کاربران از سایت شما، وجود محتوایی است که برای آنها دارای ارزش مطالعه و خواندن باشد. نه تنها کاربران شما، بلکه گوگل هم محتوای سایت شما را میخواند و بر اساس کیفیت مطلب، رتبه شما را در نتایج جستجو تعیین میکند. بنابراین برای درج محتوای ارزشمند در سایت خود وقت بگذارید. این موضوع برای سایت هایی مانند طرفداری بسیار مهم است چرا که هدف اصلی مخاطب آنها مطالعه مطلب و متن است. اینکه شما هر روز در سایتتان مطلب درج کنید ولی این مطلب فاقد ارزش باشد اصلا شیوه مناسب و جالبی نیست. شاید بهتر باشد که هر هفته تنها یک مطلب در سایتتان درج کنید ولی مطلبی که جهت انتشار در سایتتان انتخاب میکنید از کیفیت، محتوا و طول مناسب برخوردار باشد.
تجربه کاربری مناسب

همیشه سایتتان را با در نظر گرفتن تجربه کاربران از به کار گیری امکانات موجود در سایت، طراحی کنید. کاربران باید بتوانند سایت شما را درک کرده و از امکانات آن به آسانی بهره بگیرند. گشت و گذار در سایت شما، جستجو و یافتن محتوای مورد نظر هر کاربر در سایت، میبایست تا حد ممکن آسان باشد. و از همه مهم تر، همه این موارد باید با سرعت مناسب صورت بگیرد. اگر وبسایت شما از سرعت مناسبی برخوردار نباشد، کاربران از انتظار برای بارگذاری محتوای مورد نظرشان پشیمان شده و سایت شما را ترک خواهند کرد. این اصل به خوبی در سایت مهرنیوز رعایت می شود تا سرعت به شدت افزایش یابد و هیچ کاربری از دست نرود از طرفی دیگر اگر وبسایتتان را در نهایت زیبایی طراحی کرده باشید ولی به کار گیری امکانات موجود در آن برای کاربران شما دشوار باشد، باز هم مخاطبین خود را از دست خواهید داد.

بنابراین در طراحی سایت خود تا حد ممکن، خودتان را به جای کاربر خود قرار دهید. هر امکانی که به وبسایت خود اضافه میکنید، از خودتان سوال کنید که آیا وجود این امکان به سود کاربر شما خواهد بود؟ دقیقا با پرسیدن همین سوال و قرار دادن خودتان به جای کاربر، همیشه میتوانید از کیفیت تجربه کاربری یا (UX) در سایتتان اطمینان حاصل کنید.
امیر روزی طلب بازدید : 51 شنبه 26 مرداد 1398 زمان : 12:11 نظرات (0)

به استناد یکی از محققان شبکه های اجتماعی، اینستاگرام احتمالا قصد دارد ویژگی های تازه ای به بومرنگ و استوری ها اضافه کند. در ادامه همراه ما باشید.

اگر استفاده شما از اینستاگرام زیاد باشد، ممکن است برایتان جالب باشد بدانید که این شبکه اجتماعی مشغول آزمایش کردن ویژگی های جدیدی برای بومرنگ و استوری ها است. این خبر به استناد یکی از محققان شبکه های اجتماعی به نام Jane Manchun Wong منتشر شده است.

به استناد Wong، تغییرات ایجاد شده در بومرنگ شامل ویژگی Hold که در آن ویدیو در انتهای هر چرخه از ویدیو متوقف می شود، ویژگی Dynamic که در انتهای هر چرخه تکان می خورد، Slowmo که نسخه آهسته تری از بومرنگ معمولی است و Duo و Duo 2 که هر یک از آن ها ویدیوهای گرفته شده با بومرنگ را آهسته تر و سریع تر از حالت عادی می کنند.

Wong علاوه بر این ها اضافه کرد که اینستاگرام در حال ایجاد تغییراتی در برنامه Layout نیز هست که با قسمت استوری این شبکه اجتماعی ارتباط دارد. Layout برنامه ای مجزا بوده که توسط اینستاگرام منتشر شده و به کاربران اجازه می دهد عکس های خود را در کنار یکدیگر قرار دهند. به استناد Wong، اینستاگرام مشغول آزمایش کردن این نکته است که آیا این برنامه با استوری ها نیز سازگار است یا خیر.

هنوز مشخص نیست که این تغییرات چه زمانی به صورت رسمی رونمایی خواهند شد، بنابراین اگر طرفدار این شبکه اجتماعی هستید، بهتر است برای منتشر شدن اخبار تکمیلی فعلا منتظر بمانید.

منبع : https://www.ubergizmo.com/2019/08/instagram-test-new-features-boomerang-stories/

امیر روزی طلب بازدید : 39 چهارشنبه 23 مرداد 1398 زمان : 10:39 نظرات (0)

طراحي وب ، براي رسيدن به يك سايت كاربر پسند نه تنها به معناي پايان كار !!!بلكه تنها اولين پله براي شروع فعاليت جهت رسيدن به اين هدف مهم مي باشد.تمامي وب مستران آرزوي حضور كاربران زياد در سايت خود را دارند ، اما چرا ؟زيرا كه موتور هاي جستجوگر متوجه اين مهم مي شوند و در رتبه بندي شما اين نتايج را در نظر مي گيرند.

اگر به سايت هاي موفق در اين زمينه توجه داشته باشيم به طور مشهودي مي توان يافت :كه وب سايت هايي در اين زمينه به موفقيت مي رسند كه اصول ، پارامتر ها و مراتب مختلفي كه در زمينه بهينه سازي سايت مهم مي باشد را رعايت مي كنند.

پارامترهاي لازم براي سايت كاربر پسند :

موتور هاي جستجوگر داراي پارامتر هايي براي شناسايي يك سايت كاربر پسند هستند.اگر شما بتوانيد حداكثر اين قوانين را اجرا كنيد بدون شك به ليست بالاي موتور هاي جستجوگر خواهيد رسيد.در نتيجه ميزان ورودي كاربران به سايت شما بيشتر شده و شما در رسيدن به هدفتان نزديك تر شده ايد.
توليد علم و محتوا براي رسيدن به سايت كاربر پسند :
اغلب كاربران متدها و الگوريتم هاي موتور هاي جستجوگر را نمي شناسند كه اين امري بديهي است.و فقط به دنبال پيدا كردن پاسخي براي سوال هاي خود هستند و اكثر آنها از مباحث سئو بي خبر مي باشند.طراحي سايت زماني با موفقيت پيش خواهد رفت كه مطالب شما با سوالات ذهني كاربرانتان در نزديك ترين حالت باشد.
آن وقت است كه كاربران شما به نتايج دلخواه خود مي رسند. و به يك سايت كاربر پسند نزديك مي شويد.بنابراين اختلاف بين موتور هاي جستجوگر و كاربران را مي توان در معيار هاي انتخابي خود مشاهده كنيد.اگر معيار و هدف شما كمك به كاربران ، پاسخ به سوالات آنها و افزايش دانش آنها باشد.
پس …
بدون شك به لينك هاي اول موتور هاي جستجوگر خواهيد رسيد. و اين امر با :توليد علم ، محتوا هاي يونيك ، تصاوير مهيج و … كه در ادامه به توضيح آن ها مي پردازيم.

مراحل دستيابي به يك سايت كاربر پسند :

موتور هاي جستجوگر گوگل بسيار هوشمند هستند.به گونه اي كه آنها داراي 10 الگوريتم پويا كه توسط ربات تمام سايت هايي كه خود را به گوگل معرفي مي كنند واكاوي كرده و براساس نتايج اين مشاهدات رتبه بندي ها را انجام مي دهند.اما كاربران خيلي با اين ربات ها متفاوت هستند !!!

به گونه اي كه اكثر آنها توضيحاتي در مورد سئو ، بك لينك ، كلمات كليدي و … نمي دانند.به همين دليل است كه شما بايد ارتباط بين كلمات را براي آن ها در صفحات خود بوجود آوريد.حال بپردازيم به ويژگي هايي كه طراحان سايت و وب مستران بايد آنها را بدانند و عمل كنند تا راه موفقيت را پيش ببرند.
حال به 6 مورد مهم براي رسيدن به يك سايت كاربر پسند مي پردازيم :
موضوع سايت

اگر قصد طراحي يك وب سايت را داريد توجه داشته باشيد كه مهم ترين نكته در داشتن يك وب سايت موفق موضوع سايت مي باشد.كه اگر بتوانيد به موضوعات جذاب بپردازيد بي شك به جذب كاربران خواهيد رسيد.
حتي اگر فروشي در سايت خود نداشته باشيد از طريق تبليغات مناسب مي توانيد به سوددهي برسيد.اگر طراحي سايت به درستي انجام شود كاربر مي تواند مدت زيادي را با نهايت رضايت در سايت شما بگذراند.

و اين امر نتيجه اي جز افزايش رنك شما نخواهد داشت.
با افزايش رنك سايت خود مي تواند سانت به سانت صفحات خود را با بالا ترين قيمت بفروشيد و به تبليغات مناسب بپردازيد.

طراحي حرفه اي سايت...

براي مطالعه ادامه اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد...

https://webdaran.com/property-user-friendly-site/

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 3,105
  • بازدید کلی : 11,332