loading...

دیجیتال مارکت

امیر روزی طلب بازدید : 38 چهارشنبه 21 اسفند 1398 زمان : 16:57 نظرات (0)

سئو مخفف کلمه Search Engine Optimization است ، یعنی بهینه کردن وب سایت برای موتور های جستجو ! امروزه سئو یکی از بزرگترین و بهترین ابزار ها برای افزایش رتبه سایت در گوگل است ، اما چگونه می توان سایت مان را سئو بکنیم ؟ چرا باید سایت ما سئو شود ؟

سئو اصطلاح و مفهومی می باشد که این روزها زیاد شنیده می شود و شما بارها و بارها ممکن است در اینترنت در مورد آن مطالبی را خوانده و شنیده باشید. اهمیت سئو در سال های اخیر به بالاترین میزان رسیده است به نوعی که عده ی اعتقاد دارند بدون سئو اینترنت معنی و مفهومی نخواهد داشت. پس هر کسی که فعالیتی را در اینترنت و دنیای مجازی داشته باشد باید از سئو درک صحیحی را کسب کند.

سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد که مخفف عبارت search engine optimization است.می توان اینگونه نیز گفت که قوانینی ست که باید به واسطه مدیران وب سایت ها پیروی شوند تا برای موتورهای جستجوگر، وب سایتشان بهینه سازی گردد و در نهایت سبب ارتقاء رتبه سایتشان  مثل ایسنا در موتورهای جستجو شود.

سئو تنها به این معنی نیست که برای موتورهای جستجو سایتی ساخته شود بلکه به این معنی است که وب سایت شما برای کاربران علاوه بر قابل فهم بودن ،بهینه نیز باشد.

سئو دارای تکنیک های مختلفی است که به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند :black-hat seo و white-hat seo

همه موتورهای جستجوی اصلی از قبیل : گوگل ، بینگ و یاهو دارای نتایج جستجوی اولیه هستند که در آن صفحات وب و مطالب دیگر مانند فیلم ها یا لیست های محلی نشان داده می شود و براساس آنچه موتور جستجو بیشتر در ارتباط با کاربران در نظر میگیرد، رتبه بندی مشوند. پرداخت ها یا گوگل ادورز شامل این مقوله نمی شوند و به عنوان تبلیغات موتور های جستجو شناخته می شوند. (در مبحثدیجیتال مارکتینگ درباره تبلیغات گوگلی توضیح داده شده است.)

سئو چیست ؟ آیا سئو سایت خود را شروع کرده اید؟

اخیرا شروع به سئو کردن وب سایت خود کرده اید؟و در اولین قدم اطلاعات درستی از اینکه واقعا سئو چیست؟ بدست بیاورید. مطالب این وب سایت به گونه ای نوشته شده اند که شما بتوانید به سرعت اصول اولیه سئو را یاد بگیرید. چنانچه قدم های اول را در زمینه سئو بر میدارید و به دنبال اطلاعات اولیه در زمینه سئو سایت هستید، خواندن مقاله آموزش قدم به قدم سئو به شما کمک شایانی خواهد کرد.

اهداف سئو چیست ؟

هدف سئو کمک به وب سایت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است.  این موضوع در سایت هایی مثل عصر ایران به درستی رعایت شده است. نمایش دادن بیشترین صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوی جستجوی وارد شده دارای مزایای زیادی هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو است که در آن کاربر بیشترین نتایج مرتبط جستجو شده را پیدا می‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد می‌شود چرا که الگوریتم آن بیشترین صفحات مرتبط را نشان می‌دهد.

بعد از اینکه سئوبرای بهبود رتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی کار خود را شروع کرد، این فرآیند نیازمند دانش و زمان برای پیاده‌سازی روش‌های خود شد. زمان، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری اولیه برای بهینه شدن سایت و یا یک صفحه است.

بسته به اینکه چگونه کلمات کلیدی رقابتی در بهینه سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، سئو هفته‌ها یا ماه‌ها طول می‌کشد تا به نتیجه برسد. اگر چه ممکن است نتایج بهینه‌سازی جستجو به سرعت دیده نشود ولی در دراز مدت مزایای سئو باعث افزایش رتبه‌بندی سایت و افزایش بازدیدکنندگان است. برای وب سایت‌ها خیلی مهم است که در صفحه اول نتایج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتیجه طبیعی اول که 58.4 درصد کلیک‌ها را شامل می‌شود، قرار گیرند.

این جای تعجب نیست که وب سایت‌ها با محصولات و خدماتی که بفروش می‌رسانند بر سر رسیدن به رتبه یک نتایج جستجو رقابت کنند. به عنوان مثال کلمه کلیدی رقابتی "بیمه خودکار" 1.5 میلیون جستجوی گوگل را در ماه به خود اختصاص می‌دهد، این بدین معنی است که 3 جایگاه اول 58.4 درصد بازدیدکنندگان و خود جایگاه اول 36.4 درصد بازدیدکنندگان را به خود اختصاص می‌دهد. این مسئله در طراحی سایت بسیار مهم و سودمند است که در بالای نتایج جستجو قرار گیرند به خصوص آنهایی که با افزایش ترافیک سایت به تعداد مشتریانشان اضافه می‌شود.یک مطالعه دیگر نشان می‌دهد جستجو کنندگان خیلی دوست دارند روی پیوندهای طبیعی نتایج جستجو کلیک کنند؛ این مطالعه مشخص می‌کند 72.3 درصد کاربران گوگل روی پیوندهای طبیعی نتایج جستجو کلیک می‌کنند و تنها 27.3 درصد کاربران روی پیوندهای لیستهای پرداخت شده کلیک می‌کنند. این یکی دیگر از دلایلی است که شرکت‌ها تاثیر سئو را دانسته و حاضر هستند برای آن زمان و هزینه صرف کنند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.

باعث ایجاد برند می شود.

باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.

باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.

باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.

بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئو درون صفحه چیست ؟ (On Page SEO)

سئو درون صفحه به کنترل مستقیم کدها و یا محتویات وب سایت شما اعم از متن، تصویر، پیوند و ... مرتبط می‌شود؛ به طور کلی هر چیزی که در سایت خود بارگذاری می‌کنید مربوط به SEO On Page می‌شود. این روش پایه تمام تلاش‌های بهینه‌سازی است زیرا جایی است که شما بیشترین کنترل را روی آن دارید. این نوع از سئو در سایت های بزرگ مانند طرفداری به درستی رعایت شده است. هر گونه تغییری را که شما در محتویات سایت خود ایجاد می‌نمایید در نتایج جستجو تاثیر گذار خواهد بود بنابراین خیلی مهم است که روش SEO On Page بدرستی قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه چیست ؟ (Off Page SEO)

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سایت با کنترل مستقیم بالایی انجام می‌شد، روش بهینه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهایی است که در خارج از وب سایت شما انجام می‌شود؛ این شامل تمام چیزهایی است که می‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندی بالای سایت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پیوند دهندگان (پیوندهایی که از سایت‌های دیگر به سایت شما اشاره می‌کنند) متمرکز می‌شود سپس با استفاده از روش‌هایی که در خارج از وب سایت انجام می‌شود به بهینه‌سازی موتور جستجو می‌پردازد.

SEO Off Page یک فرآیند نامحدود است که توسط مهندسین سئو در جهت بدست آوردن پیوند دهندگان، اداره می‌شود.

سئو کلاه - سفید چیست ؟ (White Hat)

در اصطلاحات فنی این حوزه، سئو کلاه – سفید به مجموعه تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های که از قوانین و راهنمایی‌های موتورهای جستجو تبعیت می‌کنند، اشاره دارد. که این به معنی فریب یا دستکاری موتور‌های جستجو و یا کاربران به هیچ وجه نیست. این همچنین به سئو اخلاقی نیز یاد می‌شود زیرا دلیل آن این است که یا اجرای بلند مدت داشته و یا از دستورالعمل‌ها و سیاست‌های صحیح جهت بدست آوردن رتبه‌های بالا در نتایج موتور‌های جستجو استفاده می‌کند. اکثر سایت های مطرح کشور مثل ایرنا از این نوع سئو برای موفقیت خود بهره می برند.

سئو کلاه - سیاه چیست ؟ (Black Hat)

به عبارتی دیگر اصطلاح سئو کلاه – سیاه اشاره به مجموعه‌ای از دستورات دارد که به منظور فریب، بازی و دستکاری الگوریتم‌های موتورهای جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندی بالا، بکار می‌رود. این مهم است که بدانید این‌ روش‌ها غیر اخلاقی بوده و توسط هیچ موتور جستجویی تایید نمی‌شود و بکارگیری این روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پایگاه داده را برای همیشه در بر دارد.

انجام تاکتیک‌های سئو کلاه – سیاه ممکن است که باعث افزایش رشد ناگهانی در نتایج جستجو شود ولی می‌تواند منجر به پرداخت جریمه و یا حذف کامل از فهرست پایگاه داده موتور جستجو شود.

امیر روزی طلب بازدید : 31 چهارشنبه 30 بهمن 1398 زمان : 10:46 نظرات (0)

پس از معرفي گلكسي زد فليپ، در چند روز اخير شايعات زيادي در خصوص گلكسي فولد 2 (Galaxy Fold 2) به گوش مي‌رسد و امروز نيز در ادامه همين شايعات و اطلاعات درز كرده، يك منبع معتبر اعلام كرده كه جانشين آينده گلكسي فولد سامسونگ يكي از ويژگي‌هاي نمادين گوشي‌هاي سري نوت، يعني قلم اس پن را به همراه خواهد داشت.
اگر كمي دقيق‌تر به اين موضوع فكر كنيد، متوجه خواهيد شد كه استفاده از قلم اس پن در گوشي هوشمندي مانند گلكسي فولد 2 كاملاً منطقي و قابل قبول است. بر اساس گزارش‌ها، گلكسي فولد 2 در حالت باز شده داراي صفحه نمايشي 7.7 اينچي خواهد بود كه عملاً بزرگ‌تر از نمايشگر گلكسي نوت 10 پلاس است؛ بنابراين، چرا نبايد اين گوشي از قلم اس پن و مزاياي آن بهره ببرد؟ علاوه بر اين، با توجه به اطلاعات فاش شده، قلم اس پن در نظر گرفته شده براي گلكسي فولد 2 طراحي نسبتاً‌ متفاوتي خواهد داشت. شايد طراحي مجدد اين قلم ديجيتالي به دليل حساسيت بالاي نمايشگر منعطف سامسونگ بوده تا بر روي آن خراش نيندازد.

البته هنوز مشخص نيست كه آيا سامسونگ در گلكسي فولد 2 هم از شيشه فوق العاده نازك (UTG) گلكسي زد فليپ استفاده خواهد كرد يا ترجيح مي‌دهد دوباره به سراغ همان لايه پلاستيكي گلكسي فولد برود. همان طور كه صبح امروز خبر آن را منتشر كرديم، صفحه نمايش گلكسي زد فليپ هم برخلاف چيزي كه ادعا مي‌شد، اصلاً‌ در برابر خط و خش مقاوم نيست و حتي توسط ناخن هم خراشيده مي‌شود!
منبع فاش كننده خبر، همچنين مدعي شده كه گلكسي فولد 2 دوربين چهارگانه گلكسي اس 20 پلاس را به ارث خواهد برد كه شامل يك سنسور اصلي 12 مگاپيكسلي به همراه لنز تله فوتوي 64 مگاپيكسلي، لنز اولتراوايد 12 مگاپيكسلي و سنسور مدت پرواز سه‌بعدي  است. يك نكته جالب ديگر اينكه، ظاهراً صفحه نمايش بيروني اين گوشي يك بريدگي وي شكل خواهد داشت، در حالي كه نمايشگر داخلي از يك حفره براي تعبيه دوربين سلفي استفاده خواهد كرد (البته احتمال به‌كارگيري فناوري دوربين زيرنمايشگر هم وجود دارد).

منبع : https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_fold_2_to_come_with_a_new_s_pen-news-41586.php

امیر روزی طلب بازدید : 32 چهارشنبه 23 بهمن 1398 زمان : 9:31 نظرات (0)

حساب کاربری توییتر Rainbow Six Siege، با انتشار یک تیزر بسیار کوتاه، از فصل اول سال پنجم این بازی با نام Operation Void Edge رونمایی کرد.

Rainbow Six Siege، جزو آن دسته از بازی‌های آنلاین نسل هشتمی است که یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر رینبو سیکس سیج، با ارائه آپدیت‌های مختلف، محتویات متعددی را در اختیار کاربران قرار داد. این در حالی است که یوبیسافت همچنان قصد دارد از بازی خود پشتیبانی کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Rainbow Six Siege وارد پنجمین سال خود شده است و حساب کاربری توییتر رینبو سیکس سیج، با انتشار یک تیزر بسیار کوتاه، فصل اول را معرفی کرده است. البته اطلاعاتی از محتویات فصل اول منتشر نشده است و تنها مشخص شده که فصل اول سال پنجم رینبو سیکس سیج، Operation Void Edge نام دارد. همچنین باتوجه‌به تیزر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد با محتویاتی روبه‌رو خواهیم شد که به فضا مرتبط باشد! 

 

بااین‌حال شایعاتی به‌گوش می‌رسد از اینکه در جریان فصل اول از سال پنجم بازی Rainbow Six Siege، شاهد بازطراحی اپراتور Tachanka خواهیم بود. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که یوبیسافت در چه زمانی جزئیات فصل اول از سال پنجم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

منبع : https://gamingbolt.com/rainbow-six-siege-year-5s-season-1-is-called-operation-void-edge

امیر روزی طلب بازدید : 88 شنبه 19 بهمن 1398 زمان : 9:46 نظرات (0)

قابلیت جدید اینستاگرام به افراد اجازه می دهد تا لیست افرادی که دنبال می کنند را بر اساس میزان ارتباط و همچنین تعداد پست ها، مرتب کنند.

اینستاگرام به تازگی قابلیت های جدیدی را به برنامه خود اضافه کرده که به وسیله آن ها، افراد می توانند تعداد حساب های کاربری دنبال شونده خود را بر اساس بیشترین نمایش در صفحه و یا کم ترین ارتباط مرتب کند. کاربران با استفاده از ویژگی های جدید اینستاگرام می توانند وضعیت دنبال کردن و اطلاع رسانی های خود را مدیریت کرده و یا یک حساب کاربری را بی صدا کنند. این شرکت با اشاره به این دو قابلیت جدید گفت:

هدف اینستاگرام، نزدیک کردن افراد و مواردی است که به آن ها علاقه دارند. هرچند مطلع هستیم که با گذشت زمان، علایق و روابط می توانند ارتقا یافته و تغییر پیدا کنند. خواه فارغ التحصیل شوید، به شهر جدیدی نقل مکان کنید، به موضوع جدیدی علاقه مند شوید یا گروه جدیدی را پیدا کنید، ما می خواهیم مدیریت حساب هایی که در اینستاگرام دنبال می کنید را ساده تر کنیم، به نحوی که ارتباطات و علایق فعلی شما را به بهترین شکل ممکن نشان دهند.



اگر می خواهید تعداد حساب هایی که دنبال می کنید را کاهش داده و یا تجربه بهتری از اینستاگرام داشته باشید، این ویژگی بسیار مفید واقع می شود. یکی دیگر از قابلیت های این برنامه، امکان مرتب سازی لیست دنبال شونده ها، از قدیمی ترین تا جدیدترین تعامل با آن هاست.
ویژگی های جدید اینستاگرام از طریق بروزرسانی اخیر قابل دسترس هستند؛ با این حال در صورت عدم مشاهده، بهتر است یک بار اجرای برنامه را متوقف کرده و سپس مجددا برنامه را باز کنید. باید خاطر نشان کرد که بروزرسانی جدید با کمی تاخیر در گوشی های اندرویدی اعمال می شود.
منبع : https://www.theverge.com/2020/2/6/21126641/instagram-new-feature-following-accounts-most-shown-in-feed-least-interacted

امیر روزی طلب بازدید : 32 شنبه 12 بهمن 1398 زمان : 11:14 نظرات (0)

اینستاگرام در آینده به یک ویژگی جدید مجهز می شود. این ویژگی که Reactions for Direct Messages نام دارد، امکان پاسخگویی به پیام ها توسط ایموجی را فراهم می کند.

 

 

اینستاگرام همیشه در حال آزمایش قابلیت های جدید است؛ با این حال تا زمانی که فیس بوک تصمیم به عرضه آن ها نگیرد، اخباری در رابطه با آن ها منتشر نمی شود (بومرنگ اینستاگرام به افکت های Echo ،SloMo و Duo مجهز شد). با وجود چنین موضوعی، به تازگی اطلاعاتی در رابطه با ویژگی جدید این شبکه اجتماعی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این قابلیت در حال آزمایش بوده و در آینده به اینستاگرام اضافه می شود.

 

ویژگی جدید اینستاگرام که Reactions for Direct Messages نام دارد، امکان پاسخگویی به پیام توسط ایموجی را فراهم می کند. در حقیقت با ایموجی های تعاملی روبه‌رو هستیم، ویژگی که در آینده به دایرکت توییتر نیز اضافه می شود (ایموجی های تعاملی به دایرکت توییتر راه پیدا کردند). این اطلاعات از سوی Jane Wong در اختیار رسانه ها قرار گرفته، البته منبع دیگری نیز آن را تایید کرده است.

Reactions-for-Direct-Messages.gif

مدیر بخش ارتباطات فناوری فیس بوک، Alex Voice رسما اعلام کرده اینستاگرام از چند روز پیش در حال آزمایش این قابلیت جدید بوده است. در حال حاضر تنها امکان مشاهده ایموجی تعاملی عشق وجود دارد؛ با این حال در زمان عرضه، 6 ایموجی دیگر نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

هم اکنون اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه این قابلیت از سوی اینستاگرام و فیس بوک اعلام نشده است؛ با این حال می دانیم که این شبکه اجتماعی در حال آزمایش آن است (دایرکت اینستاگرام به نسخه وب آن اضافه شد). انتظار می رود برای عرضه عمومی این ویژگی به چندین هفته دیگر زمان نیاز باشد، البته اگر تغییراتی در برنامه های اینستاگرام ایجاد نشود (اینستاگرام دکمه IGTV را از اپلیکیشن خود حذف کرد).

منبع : https://www.phonearena.com/news/Instagrams-tests-reactions-direct-messages_id121905

امیر روزی طلب بازدید : 44 شنبه 28 دی 1398 زمان : 17:11 نظرات (0)

گوشي‌هاي هوشمند اقتصادي گلكسي A31 و A41 سامسونگ به‌زودي معرفي مي‌شوند. در فاصله‌ي باقي‌مانده تا آغاز رويداد رونمايي رسمي، مشخصات دوربين و باتري اين گوشي‌ها به‌اشتراك گذاشته شد. 

سال ۲۰۱۹ در حالي به‌پايان رسيد كه سامسونگ گلكسي A51 و گلكسي A71 را معرفي كرد. سال گذشته، كاربران استقبال چشمگيري از گوشي‌هاي هوشمند سري گلكسي A سامسونگ كردند و كره‌اي‌ها قصد دارند همين روند را براي سال ۲۰۲۰ نيز در پيش بگيرند.
در سال جديد ميلادي، ظاهرا بايد منتظر معرفي دو گوشي هوشمند جديد اقتصادي گلكسي A31 و A41 سامسونگ. اوايل آذر گفته شد سامسونگ گلكسي A11 و A31 و A41 با حافظه‌ي ذخيره‌سازي ۶۴ گيگابايتي عرضه مي‌شوند؛ ولي از آن زمان به‌بعد و در ماه‌هاي اخير، خبر يا شايعه‌اي از مشخصات اين سه گوشي سامسونگ منتشر نشده است. 

ظاهرا دور‌ه‌ي بي‌خبري به‌پايان رسيده و اطلاعاتي از مشخصات باتري و دوربين گوشي‌هاي اقتصادي كره‌اي‌ها به بيرون درز پيدا كرده است. گلكسي A31 با دوربين اصلي ۴۸ مگاپيكسلي و دوربين ماكرو ۵ مگاپيكسلي به بازار عرضه خواهد شد. در نظر داشته باشيد گلكسي A30 با دوربين اصلي ۱۶ مگاپيكسلي و دوربين ثانويه‌ي ۵ مگاپيكسلي معرفي شده بود. ظاهرا گلكسي A31‌ از باتري پنج‌هزار ميلي‌آمپرساعتي بهره خواهد برد.
گلكسيA41 نيز احتمالا با دوربين اصلي ۴۸ مگاپيكسلي رونمايي مي‌شود؛ البته اطلاعات بيشتري از مشخصات دوربين‌ ثانويه‌ي دستگاه جديد به‌اشتراك گذاشته نشده است. دوربين سلفي گلكسي A41 نيز ۲۵ مگاپيكسلي خواهد بود. هر دو گوشي هوشمند اقتصادي سامسونگ، گلكسي A31 و A41، با حافظه‌ي ذخيره‌سازي ۶۴ گيگابايتي دردسترس كاربران قرار خواهند گرفت.
هنوز صحبتي درباره‌ي تاريخ رونمايي و عرضه‌ي احتمالي گلكسي A31 و A41 نشده است؛ بنابراين، بايد ببينيم كره‌اي‌ها چه زماني قصد دارند گوشي‌هاي هوشمند اقتصادي و پرطرفدار خود را به بازار عرضه كنند. 

منبع : https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a31_and_a41_camera_and_battery_specs_leak-news-41084.php

امیر روزی طلب بازدید : 33 شنبه 14 دی 1398 زمان : 13:50 نظرات (0)

Gfk فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های دهه اخیر انگلستان را جمع‌آوری کرده که براساس آن بازی‌های محبوب GTA 5 و COD: Black Ops، صدر جدول را از آن خود کرده‌اند.

وبسایت BBC فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های انگلستان در دهه‌ی گذشته را منتشر کرده که البته عناوین غیر منتظره‌ای در رده‌های بالای آن دیده نمی‌شوند. فهرست نهایی Official Ukie Games Charts بازی GTA 5 را به‌عنوان موفق‌ترین بازی دهه‌ی گذشته در انگلستان معرفی می‌کند. Call of Duty: Black Ops و البته بازی فوق‌العاده محبوب Minecraft در رده‌های بعدی قرار دارند. اکثر ۱۰ جایگاه موجود در این فهرست به بازی‌های FIFA تعلق دارند که البته این امر نیز کاملاً قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسید. در ادامه می‌توانید به فهرست کامل Gfk در وبسایت رسمی خبرگزاری BBC نگاهی داشته باشید:

 

Grand Theft Auto 5

Call of Duty: Black Ops

Minecraft

Call of Duty: Modern Warfare 3

FIFA 14

FIFA 13

FIFA 15

Call of Duty: Black Ops 2

FIFA 11

FIFA 12

باتوجه‌به اینکه بازی بی‌نظیر Grand Theft Auto 5 سال گذشته به‌عنوان پرسودترین محصول سرگرمی تاریخ انتخاب شد، جای تعجب نبود که صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های دهه‌ی گذشته‌ نیز به بازی فوق‌العاده‌ی راک‌استار گیمز تعلق داشته باشد. با مراجعه به این سایت می‌توانید فهرست برترین سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، آهنگ‌ها، کتاب‌ها و خوانندگان دهه‌ی گذشته در این کشور را مشاهده کنید.

منبع : https://www.vg247.com/2020/01/03/gta-5-fifa-call-duty-best-selling-games-decade-uk/

امیر روزی طلب بازدید : 41 سه شنبه 10 دی 1398 زمان : 9:58 نظرات (0)


واتساپ در بخش سؤالات متداول خود اطلاعاتي مبني بر پايان دادن به پشتيباني از برخي گوشي‌هاي اندرويد و iOS قديمي و گوشي‌هاي داراي سيستم‌عامل ويندوز فون منتشر كرده است.
با ورود به سال ۲۰۲۰، واتساپ فعاليت خود را روي تعدادي گوشي هوشمند متوقف خواهد كرد. همان‌طور كه در بخش سؤالات متداول نرم‌افزار پيام‌رسان واتساپ به‌روز شده است، چندين گوشي اندرويدي و iOS ممكن است ديگر قادر به اجراي برنامه نباشند؛ زيرا اين شركت پشتيباني خود از نسخه‌هاي قديمي سيستم‌عامل موبايلي را از يكم فوريه ۲۰۲۰ (۱۲ بهمن ۱۳۹۸) متوقف خواهد كرد.

طبق اطلاعات موجود در بخش FAQ واتساپ، گوشي‌هاي اندرويدي كه داراي سيستم‌عامل اندرويد ۲.۳.۷ و پايين‌تر و گوشي‌هاي آيفوني كه داراي IOS 7 و پايين‌تر هستند، از سال آينده با اين نرم‌افزار پيام‌رسان سازگار نخواهند بود.
همچنين واتساپ تائيد كرده كه نسخه‌هاي قديمي‌تر سيستم‌هاي عامل‌ اندرويد و iOS «از يكم فوريه 2020 ديگر نمي‌توانند حساب جديد ايجاد كنند يا تائيديه‌ي دوباره براي حساب‌هاي موجود دريافت كنند.» بااين‌حال شركت اعلام كرده كه اين نرم‌افزار تحت مالكيت فيسبوك را براي گوشي‌هاي منتخب سيستم‌عامل KaiOS 2.5.1 به بالا، مانند جيو فون (JioPhone) و جيوفون ۲ فعال نگه خواهد داشت.

خبر بد براي كاربران سيستم‌عامل ويندوز موبايل اين است كه واتساپ پيش‌تر اعلام كرده بود ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ (۱۰ دي ۱۳۹۸)، پشتيباني از تمام گوشي‌هاي ويندوزي را متوقف مي‌كند؛ دقيقا همان روزي كه مايكروسافت پشتيباني از سيستم‌عامل ويندوز ۱۰ موبايل خود را به پايان مي‌رساند. واتساپ همچنين گفته بود كه اين نرم‌افزار «ممكن است بعد از يكم ژوئيه ۲۰۱۹ (۱۰ تير ۱۳۹۸) ديگر در مايكروسافت استور در دسترس نباشد.»

اگر از گوشي ويندوزي استفاده مي‌كنيد و نمي‌خواهيد تمام گفتگوها و اطلاعات خود را پس از روز دهم دي از دست دهيد، گزينه‌اي براي ذخيره‌ي گفتگوهاي شما وجود دارد:
گفتگوي موردنظر خود كه قصد خروجي گرفتن از آن را داريد باز كنيد و روي Group Info كليك كنيد.
روي «Export Chat» كليك كنيد. سپس مي‌توانيد چت را بدون رسانه‌هاي داخل آن دانلود كنيد. گزينه‌ي موردنظر خود را انتخاب كرده و از تمام گفت‌وگو‌ها خروجي بگيريد.
واتساپ همچنين تأكيد كرده كه پايان يافتن پشتيباني از گوشي‌هاي اندرويد و iOS مذكور، تأثير زيادي بر كاربران نخواهد گذاشت.
در اينجا فهرست تمام سيستم‌هاي عاملي كه سال آينده پشتيباني واتساپ در آن‌ها متوقف خواهد شد را مي‌بينيد:
اندرويد نسخه‌ي ۲.۳.۷ و پايين‌ترسيستم‌عامل iOS 8 و پايين‌ترتمام گوشي‌هاي داراي سيستم‌عامل ويندوز فون از تاريخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹واتساپ همچنين سيستم‌هاي عاملي كه از آن‌ها پشتيباني مي‌كند را فهرست كرده و به كاربران توصيه كرده كه از آن‌ها استفاده كنند:
گوشي‌هاي اندرويدي با نسخه‌ي ۴.۰.۳ و بالاترآيفون‌هاي داراي iOS 9 و بالاترگوشي‌هاي منتخب داراي KaiOS 2.5.1 و بالاتر، مانند جيوفون و جيوفون ۲

منبع : https://mspoweruser.com/whatsapp-end-support-android-ios/

امیر روزی طلب بازدید : 33 شنبه 07 دی 1398 زمان : 11:03 نظرات (0)

Mortal Kombat 11 نیز با آغاز فصل زمستان و تعطیلات سال جدید، تاورها، اسکین‌ها و Konsumableهای زمستانی خود را به بازیکنان ارائه می‌کند.

Mortal Kombat 11 نیز مانند بسیاری از بازی‌هایی که با محتوای ویژه‌ی سال نو، بازیکنان را برای گذراندن اوقات فراغت خود در تعطیلات آخر سال ترغیب می‌کنند، به مناسبت روزهای جشن آغاز سال جدید، رویدادهای فصلی خاصی را با تاورها، اسکین‌ها و Konsumableهای زمستانی در نظر گرفته است. رویداد «Winter Wonderland» از هم‌اکنون تا فردا در این بازی اجرا شده و درادامه از تاریخ ۲۸ دسامبر (۸ دی‌ماه) تا دوم ژانویه سال ۲۰۲۰ (دوازدهم دی‌ماه) با رویداد ویژه‌ی «Ring in the New Year» به کار خود ادامه خواهد داد. در رویداد Winter Wonderland سه تاور سفارشی با تقویت کننده‌هایی همچون Shooting Stars، Killer Kanes، Sledding Tarkatans و دیگر چالش‌هایی که با آن روبه‌رو خواهید شد، ارائه می‌شوند.

اگر به اندازه‌ی کافی در تاورها بازی کنید و پیروزی کسب کرده باشید، آگمنت‌ها (Augment) و اسکین‌های جدید و منحصر به فردی به شما هدیه داده خواهد شد. رویداد «Ring in the New Year» نیز تزئینات خاص خود را مانند آتش بازی، توپ نورپردازی و غیره را به همراه خواهد داشت. برای آگاهی از جوایز و هدیه‌های این رویداد نیز باید تا زمان آغاز رسمی آن صبر کرد.

طرفداران Mortal Kombat 11 محتوای جدید زیادی را در سال ۲۰۲۰ دریافت خواهند کرد. شخصیت Kombat Pack بعدی، Joker خواهد بود که از تاریخ ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) در دسترس قرار خواهد گرفت. توسعه‌دهندگان NetherRealm، علاوه‌بر این موارد مشغول آماده‌سازی قابلیت‌های کراس پلی و فصل جدید رقابت‌های Kombat League هستند. بنا به برنامه‌ی از پیش تعیین شده، این بسته‌های الحاقی نیز در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) برای بازی منتشر خواهد شد. بازی Mortal Kombat 11 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، ویندوز، نینتندو سوییچ و استیدیا در دسترس است. در هفته‌های آینده، منتظر انتشار اخبار و اطلاعات تکمیلی در رابطه با محتوای جدید آن باشید.

منبع : https://gamingbolt.com/mortal-kombat-11-seasonal-events-offer-winter-themed-towers-and-rewards

امیر روزی طلب بازدید : 29 سه شنبه 03 دی 1398 زمان : 18:39 نظرات (0)

یوبیسافت به مناسبت تعطیلات میلادی، اپراتور رایگانی را به بازیکنان Rainbow Six Seige هدیه می‌دهد.


در فصل تعطیلات میلادی، یوبیسافت تصمیم دارد تا اپراتوری از بازی Rainbow Six Siege را به بازیکنان هدیه دهد. این اپراتور برای تمام بازیکنانی که وارد بازی می‌شوند، به‌صورت تصادفی انتخاب می‌شود. توییت یوبیسافت بسیار مبهم بود، ولی خوشبختانه پستی در Reddit منتشر شده که جزییات بیشتری از توییت را مشخص می‌کند. این هدیه از بین اپراتورهای بسته‌های الحاقی سال اول تا سال چهارم انتخاب می‌شود و هیچ‌کدام از اپراتورهای بازی اصلی در این فهرست نخواهند بود.

فهرست اپراتورهای این رویداد عبارتند از:

Buck
Frost
Blackbeard
Valkyrie
Capitao
Caveira
Hibana
Echo
Jackal
Mira
Ying
Lesion
Dokkaebi
Vigil
Zofia
Lion
Finka
Maestro
Alibi
Maverick
Clash
Nomad
Kaid
Gridlock
Mozzie
Nokk
Warden
Amaru
Goyo
Kali
Wamai
اگر بازیکنی اپراتور تکراری دریافت کند، به‌عنوان هدیه لباس جدیدی از اپراتور Montagne تقدیم او می‌شود. در ادامه می‌توانید لباس این اپراتور را مشاهده کنید:

 

بازیکنان با وارد شدن به بازی، به‌صورت تصادفی یکی از اپراتورهای این فهرست را هدیه می‌گیرند. این رویداد تا تاریخ ۱۵ دی ماه فعال خواهد بود و بازیکنانی که تا پایان این تاریخ وارد بازی می‌شوند، هدیه خود را دریافت می‌کنند. اگر اپراتور (یا لباس) به اکانت شما نشد، سعی کنید تا دوباره وارد اکانت خود شوید.

منبع : https://www.pcgamer.com/ubisoft-is-putting-a-free-rainbow-six-siege-operator-under-everyones-tree/

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 301
  • بازدید سال : 3,110
  • بازدید کلی : 11,337