loading...

دیجیتال مارکت

امیر روزی طلب بازدید : 36 یکشنبه 21 مهر 1398 زمان : 16:14 نظرات (0)

شرکت اسنشال (Essential) تصاویری از گوشی بعدی خود با شکلی عجیب و طویل منتشر کرده است. این گوشی در حال حاضر مراحل آزمایشی را پشت سر گذاشته و احتمالاً با چیپست اسنپدراگون 730 به بازار عرضه خواهد شد.

تا کنون گوشی با شکل هایی عجیب و غریب را دیده ایم اما محصول جدید شرکت اسنشال یکی از عجیب ترین ها لقب می گیرد. «اندی رابین»، یکی از بنیانگذاران اندروید و مدیرعامل شرکت اسنشال تصاویری از گوشی جدید این شرکت روی توییتر قرار داده که ظاهر عجیب و غیرمتعارف آن بیننده را غافلگیر می کند:

اسنشال فون جدید از رنگ های براق، دوربین تکی و حسگر اثر انگشت برخوردار است

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید گوشی به طرزی غیر عادی طویل است. همین عامل روی رابط کاربری نیز تاثیر گذاشته و آنرا متناسب با نمایشگر تغییر داده است. در تصویر اپلیکیشن های کارتی شکل با دکمه های بسیار بزرگ را می بینیم که بیننده را یاد ساعت های هوشمند می اندازد.

در سمت راست فریم گوشی دکمه ولوم و در پنل پشتی حسگر اثر انگشت به چشم می خورد. بالای این حسگر نیز دوربین تکی تعبیه شده است. نکته دیگری که در تصاویر دیده می شود رنگ های براق گوشی است که با تغییر زاویه دید رنگ آنها نیز عوض می شود.

سخنگوی شرکت اسنشال ضمن تایید این نکته که گوشی بعدی این شرکت ظاهری همانند تصاویر فوق خواهد داشت، در مصاحبه ای گفت:

«ما روی گوشی جدیدی کار می کنیم که در حال حاضر آزمایشات اولیه را پشت سر می گذارد. در آینده جزییات بیشتری از آن منتشر خواهیم کرد.»

چند ساعت پس از مصاحبه فوق، شرکت اسنشال تصاویر تازه ای از اسنشال فون جدید منتشر و اسم رمز آنرا «Project Gem» معرفی کرد:

اسنشال فون جدید با طراحی عجیب و بدنه دراز معرفی شد

با استناد به سایت XDA Developers، می توان در اسنشال فون جدید با ضربه زدن روی قسمت برآمده در پنل پشتی، دستیار صوتی را فعال کرد. همچنین به حالت واکی تاکی با حسگر اثر انگشت نیز اشاره شده است. این گوشی چیپست میانرده اسنپدراگون 730 را خواهد داشت که با توجه به کاربری گوشی که بیشتر به عنوان دستیار و گوشی دوم طراحی شده، منطقی به نظر می رسد.

یکی از کاربران سایت XDA نام تجاری «GEM» را در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا (UPSTO) شکار کرده که توسط شرکت اسنشال به ثبت رسیده است؛ بنابراین احتمالاً نام نهایی گوشی همین خواهد بود.

«اندی رابین»، خالق اندروید اوایل آذر ماه 96 به دلیل رسوایی جنسی شرکت گوگل را ترک و شرکت اسنشال فون را تاسیس کرد.

منبع : https://www.theverge.com/2019/10/8/20905525/andy-rubin-elongated-phone-essential-android

امیر روزی طلب بازدید : 45 شنبه 20 مهر 1398 زمان : 19:05 نظرات (0)

همه می دانیم که نهنگ های زیادی در دنیای بیت کوین یا تمام بازارهای مشابه وجود دارند؛ افرادی که به راحتی می توانند وضعیت بازار را تغییر دهند. در این مطلب می خواهیم سلاطین بیت کوین را بشناسیم، افرادی که مقادیر زیادی بیت کوین خریده و نگهداری می کنند.

صرافی ها
واضح است که صرافی های رمزارز بزرگ ترین مالکان بیت کوین هستند. در حال حاضر حدود 6.7 درصد از کل بیت کوین در گردش به ارزش بیش از 9.8 میلیارد دلار در کیف پول صرافی ها نگهداری می شود. هشت صرافی معروف از جمله کرکن (Kraken)، بیتستمپ (Bitstamp) و بایننس (Binance) ذخیره بیت کوین خود را طی سال های اخیر افزایش داده اند.

ساتوشی ناکاموتو
اگرچه هنوز نمی دانیم چه کسی بیت کوین را به دنیا معرفی کرد، اما این فرد ناشناس که به «ساتوشی ناکاموتو» معروف است، بیشترین مقدار بیت کوین را در جهان در اختیار دارد. طبق اطلاعات موجود، ساتوشی 1 میلیون بیت کوین یعنی 4.76 درصد از کل 21 میلیون بیت کوین قابل استخراج را برای خودش ذخیره کرده است.

 

برادران وینکلوس
برادران وینکلوس (Winklevoss) در سال 2013 مدعی شدند که 1 درصد تمامی بیت کوین در گردش دنیا را در اختیار دارند. با توجه به اینکه تا پایان سال 2013 حدود 12 میلیون بیت کوین استخراج شده بود، این دو برادر در آن زمان حدود 120 هزار بیت کوین داشته اند و به احتمال زیاد این رقم تاکنون افزایش یافته است.

برادران وینکلوس مالک صرافی جمنای (Gemini) هستند و هر سال به سرمایه آنها اضافه می شود.

بری سیلبرت
بری سیلبرت معروف به سلطان کریپتو، بنیانگذار و مدیرعامل گروه ارز دیجیتال (Digital Currency Group) نیز به شمار می رود. این گروه علاوه بر راه اندازی و پشتیبانی از شرکت های فعال در حوزه بیت کوین و دیگر رمزارز ها، به سرمایه گذاری نیز مشغول است.

گروه مورد بحث علاوه بر پایگاه خبری CoinDesk مالک بیش از 100 شرکت مرتبط با بیت کوین از جمله Grayscale نیز محسوب می شود. فوربز ارزش دارایی های سیلبرت در سال 2018 را بین 400 تا 500 میلیون دلار برآورد کرد، رقمی که به احتمال زیاد در سال 2019 افزایش قابل توجهی داشته است.

منبع : https://bitcoinist.com/who-are-the-biggest-bitcoin-hodlers/

امیر روزی طلب بازدید : 30 دوشنبه 15 مهر 1398 زمان : 19:30 نظرات (0)

پس از گمانه‌زنی‌های بسیار، بالاخره تاریخ پایان فصل دهم فورتنایت مشخص شد.

شرکت اپیک گیمز با انتشار پستی در وب‌سایت خود ضمن انتشار اطلاعاتی جدید از به‌‎روزرسانی‌های فورتنایت، از تاریخ پایان فصل دهم رونمایی نکرد.با توجه به اطلاعات منتشر شده، فصل دهم فورتنایت در تاریخ یک‌شنبه 21 مهر ماه 1398 (13 اکتبر 2019 میلادی) پایان می‌یابد.

به نظر می‌رسد که در فصل یازدهم قرار است تا بازی فورتنایت تغییرات بسیاری به خود ببیند؛ با توجه به شایعات منتشر شده، در فصل پیش رو نقشه‌ای کاملا جدید به بازی اضافه می‌شود. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که ممکن است تا شاهد اضافه شدن ربات‌‌ها به فورتنایت باشیم. هنوز مشخص نیست که این ربات‌ها چه تاثیری در گیم‌پلی دارند.

بازی فورتنایت هم‌اکنون به صورت رایگان برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پلتفرم رایانه‌های شخصی و تلفن‌های هوشمند در دسترس است.

منبع : https://www.gamesradar.com/when-does-fortnite-season-10-end/

امیر روزی طلب بازدید : 35 یکشنبه 14 مهر 1398 زمان : 17:40 نظرات (0)

پس از بیش از یک سال شایعات و گزارشات مختلف و انتظار شدید طرفداران، بالاخره بازی Red Dead Redemption 2 به پی‌سی راه پیدا خواهد کرد.

در وب‌سایت رسمی استودیوی «راک‌استار گیمز» (Rockstar Games) اعلام شده است که بازی Red Dead Redemption 2 در 5 نوامبر (14 آبان) راهی پی‌سی خواهد شد. این نسخه بر روی فروشگاه جدید راک‌استار گیمز یا همان Rockstar Games Launcher، استیم، فروشگاه اپیک گیمز، Greenman Gaming، هامبل و… در دسترس قرار خواهد گرفت. البته این عنوان تا ماه دسامبر به استیم اضافه نخواهد شد.

افرادی که از 9 تا 22 اکتبر (17 تا 30 مهر) نسخه‌ی پی‌سی بازی Red Dead Redemption 2 را پیش‌خرید کنند قادر به دریافت رایگان دو عنوان از مجموعه عناوین زیر خواهند بود:

Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: San Andreas
Bully: Scholarship Edition
L.A. Noire: The Complete Edition
Max Payne 3: The Complete Edition


این اولین بار است که عنوانی از سری Red Dead Redemption به پی‌سی راه پیدا می‌کند. نسخه‌ی قبلی با وجود تقاضای فوق‌العاده‌ی طرفداران هیچ وقت بر روی پی‌سی عرضه نشد. با این حال، یکی دیگر از آی‌پی‌های بزرگ راک‌استار گیمز یعنی GTA یکی از محبوب‌ترین عناوین روی این پلتفرم به حساب می‌آید، خصوصاً GTA V که جامعه‌ی بازیکنان گسترده‌ای را دارد و جامعه‌ی بزرگ دیگری همواره برای آن ماد ساخته و می‌سازند. باید منتظر ماند و دید که بازیکنان با Red Dead Redemption 2 چگونه برخورد خواهند کرد و چه مادهایی برای آن خواهند ساخت.

منبع : https://www.dualshockers.com/red-dead-redemption-2-pc-release-date-november/

امیر روزی طلب بازدید : 60 شنبه 13 مهر 1398 زمان : 10:34 نظرات (0)

PPC مخفف عبارت ” Pay Per Click ” است.

درواقع تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc یک نوع پشتیبانی از تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی است که بر روی طیف گسترده ای از وب سایت ها، از جمله موتورهای جستجو ، که در آن تبلیغ کنندگان فقط در صورت کلیک کاربر بر روی آگهی هزینه پرداخت می کند، است.

از این رو به آن ، ” پرداخت به ازای هر کلیک ” می گویند.یکی از روش های رایج و البته موثر در تبلیغات ، تبلیغات در موتور های جستجو می باشد.

اما پرداخت هزینه تبلیغات در این روش کدام است؟در این روش میزان مبلغ پرداختی بر اساس تعداد کلیک ها بر روی تبلیغ برآورد می شود.لازم به ذکر است برای انجام اینگونه تبلیغات شما باید با یک سری از واژگان آشنا شوید.

مزایای تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc
مقرون به صرفه بودن
شاید فکر کنید چرا مقرون به صرفه؟

اما دلیل این است که شما تنها به ازای کاربرانی که بر روی تبلیغات شما کلیک کرده و به وب سایتتان می‌آیند پول پرداخت می‌کنید، نه تمامی کسانی که تبلیغ سایت شما را می بینند اما وارد آن نمی شوند، و اینگونه نیز نیست که برای مدت زمانی که تبلیغ شما آنجاست پولی پرداخت کنید.
با توجه به این تفاصیل می توان گفت که این نوع از تبلیغات به نسبت سایر تبلیغات به صرفه می باشد.

هدفمندی
می توانید بر روی تبلیغات خود محدودیت های جغرافیایی، اپراتور و دستگاه را اعمال کنید.

قابل سنجش بودن
شما می تواند با توجه به ابزارهای اندازه گیری دقیق، میزان بازگشت سرمایه خود و همچنین فاکتورهای مدنظرتان را به صورت دقیق اندازه گیری کنید.

 

قابلیت شخصی سازی
همینطور که کمپین خودتان را اجرا می‌کنید تنظیمات و قابلیت های ریز و درشتی در اختیار شما وجود دارد که بر اساس نیازهایتان کمپین خودتان را شخصی سازی کنید.

منابع آموزشی
برای اجرای اینگونه تبلیغات دوره‌ها و ابزارهای رایگان بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند که توانایی های خودتان را افزایش دهید.

سریع بودن
شما می توانید به صورت لحظه ای تاثیر تبلیغات کلیکی و حضور کاربران در وب سایت خود را ببینید در صورتی که در روش سئو، شما زمان زیادی کار می کنید تا بعد از آن کم کم کاربران از وب سایت شما بازدید داشته باشند.

( توجه داشته باشید که این بدان معنی نیست که تبلیغات کلیکی می تواند جایگزین سئو سایت شما باشد زیرا سئو با اینکه زمان بر است ولی ماندگاری بالایی هم دارد )

معایب تبلیغات کلیکی
شرکت های بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت که این خدمات را ارائه می دهند این طور اقدام می کنند که از بین چند وب سایت رقیب در حوزه کاری شما، هر کدام مبلغ بیشتری پرداخت کند، انتخاب می شود.

اگر بودجه کافی را برای این تبلیغات ندارید بهتر است قید آن را بزنید! چون به هر حال این وب سایت ها بابت هر کلیک از شما دلار می گیرند نه بابت هر مشتری!
نکته قابل توجه این است که شما در صورتی می توانید از این نوع تبلیغات بهره ببرید که به خوبی بر روی کیفیت وب سایت خود و نیز بهینه سازی خدمات خود کار کرده باشید ، تا کلیک کردن ها به جذب مشتری ختم شود.

به طور خلاصه باید از کیفیت جنس یا خدمات خود نسبت به سایر رقبا مطمئن باشید و فقط به دنبال دیده شدن بیشتر و رساندن صدای خود به سایر مشتریان باشید.

اگرغیر از این است پس ابتدا سعی در بهبود عملکرد خود داشته باشید و سپس برای دیده شدن بیشتر در جهت تبلیغات اقدام کنید.

به عقیده تیم وب داران تبلیغات بر اساس کلیک یا PPC راهی مناسب برای دیده شدن وب سایت و کسب و کارتان است البته نه هر کسب و کاری چون در کشور ما با توجه به قیمت بالای دلار استفاده از این روش نوعی ریسک هم محسوب می شود.

نکات تامل برانگیز در جهت تبلیغات بر اساس کلیک یا PPC

 

!!!!! ادامه مطلب در لینک زیر..!!!!
https://webdaran.com/what-is-ppc/

امیر روزی طلب بازدید : 63 چهارشنبه 10 مهر 1398 زمان : 18:00 نظرات (0)

به‌تازگی آپدیت جدیدی برای بازی Super Mario Maker 2 منتشر شده که در جریان آن ویژگی آنلاین بازی کردن با دوستان، به بازی اضافه شده است.

قبل از عرضه بازی Super Mario Maker 2، اعلام شده بود که بازیکنان تنها می‌توانند با سایر بازیکن‌های جهان بازی به‌صورت آنلاین بازی کنند و گزینه‌ای به‌نام بازی با دوستان برای سوپر ماریو میکر 2 تعریف نشده است. این در حالی است که عده‌ای از کاربران از این موضوع ابراز نارضایتی کردند که در ادامه نینتندو اعلام کرد پس از عرضه، این ویژگی به بازی اضافه خواهد شد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مدتی است که آپدیت 1.1.0 بازی سوپر ماریو میکر 2 در دسترس قرار گرفته است و شاهد اضافه شدن ویژگی تجربه بخش آنلاین درکنار دوستان هستیم.

همچنین گزینه بازی کردن با دوستان، به شما اجازه می‌دهد که از مراحل آپلود شده در Course World و مراحل ذخیره شده در Coursebot هم استفاده کنید. از دیگر محتویات اضافه شده در به‌روزرسانی 1.1.0 هم می‌توان‌به ویژگی‌های اضافه شده به Nearby Play و همچنین اضافه شدن LAN Play اشاره کرد. اگر در حالت دستی از کنسول خود استفاده می‌کنید و می‌خواهید مراحل مختلفی را بسازید، می‌توانید از ویژگی صفحه لمسی درکنار دکمه‌های حرکتی نینتندو سوییچ استفاده کنید.

نینتندو با Super Mario Maker 2 یک‌بار دیگر نشان داد که یک بازی انحصاری فوق‌‌العاده باید چه ویژگی‌‌ای داشته باشد. این بازی، نه تنها برای عاشقان دنیای ماریو و بازی‌های پلتفرمر، بلکه برای طراحان بازی و ایده‌پردازان تجربه‌ای فوق‌العاده است. گزینه‌های تقریبا بی‌شمار و تعداد مراحل خوب بسیار زیاد Super Mario Maker 2 را به بازی‌ای تبدیل کرده است که مانند نسخه قبلی خود مشمول گذر زمان نخواهد شد و تا سالیان سال توانایی سرگرم کردن گیمر را دارد.

منبع : https://uk.ign.com/articles/2019/10/02/super-mario-maker-2-update-adds-online-play-with-friends-option

امیر روزی طلب بازدید : 31 سه شنبه 09 مهر 1398 زمان : 10:59 نظرات (0)

سيستم مديريت محتوا (CMS) ابزاري فوق‌العاده‌ براي طراحي سايت به شيوه‌اي پويا و ديناميكي است. با استفاده از يك سيستم مديريت محتواي رايگان همچون وردپرس و جوملا براي طراحي وب سايت، به فهرست اين ويژگي‌ها و مزايا باز هم افزوده خواهد شد.

در مطلب سيستم مديريت محتوا چيست و چگونه طراحي سايت را متحول كرده است، به طور مفصل به كاربرد و مفهوم CMS و دليل روي آوردن دنياي تكنولوژي به طراحي وب سايت به كمك آن اشاره كرديم. در اين مطلب قصد داريم با مفهوم سيستم مديريت محتواي رايگان آشنا شده و مزيت استفاده از آن‌ها براي طراحي وب سايت را بيان كنيم. برخلاف تصور، يك سيستم مديريت محتواي رايگان به خاطر قرار داشتن در دست همه، ضعيف و بي‌كاربرد نيست و اين دقيقا نقطه قوت آن به شمار مي‌رود.

سيستم مديريت محتوا به ما اجازه مي‌دهد وب سايت‌هاي ديناميكي و پويا داشته باشيم، به اين معني كه همانند قبل، ديگر نيازي به طراحي و مديريت هر صفحه وب سايت به صورت جداگانه نيست و همه كارها به صورت متمركز، تحت نظارت CMS صورت مي‌گيرد. اين امر باعث مي شود شما زمان كمتري براي ويرايش هر صفحه بگذاريد اغلب سايت هايي كه توانسته اند به رتبه هاي بالاتر برسند مثل بانک ملت از اين سرويس استفاده مي كنند.  در يك دسته‌بندي كلي مي‌توان سيستم‌هاي مديريت محتوا را به دو قسمت اختصاصي و عمومي (متن باز) تقسيم كرد.

تفاوت سيستم مديريت محتواي رايگان و اختصاصي
امروز شركت‌هاي برنامه‌نويسي، ديگر براي مشتريان خود وب سايت‌هاي استاتيك ايجاد نمي‌كنند، بلكه به پياد‌ه‌سازي پروژه تحت يك CMS مي‌پردازند. وقتي شركتي بر اساس نيازهاي شما، به صورت اختصاصي اقدام به برنامه‌نويسي و طراحي يك سيستم مديريت محتوا مي‌كند، اين بستر تنها در اختيار شما و يا مجموعه خاصي از مشتريان آن شركت خواهد بود. به عبارت ديگر، اين اپليكيشن طراحي سايت، در اختيار عموم كاربران قرار ندارد.

اين نوع طراحي سايت بدون استفاده از يك سيستم مديريت محتواي رايگان معايب خاص خود را دارد، به طوري كه امروز، شركت‌هاي دارنده وب سايت‌هاي‌ اين چنيني را به تعويضشان با يك وب سايت قدرت گرفته از يك CMS متن باز تشويق مي‌كند. سايت هايي كه با اين زبان نوشته شده اند از نطر سرعت نيز بهينه تر هستند و اين اصل براي سايت هايي مثل آپارات كه مخاطب جهاني دارد بسيار اهميت دارد. اصلي‌ترين ايراد، وابستگي به شركت طراح خواهد بود. يعني براي انجام هر عمل و يا اعمال هر تغييري، مي‌بايست دست به دامن شركت طراح اوليه شويد.

به همين دليل براي تقاضاهاي شما، اين شركت طراح است كه قيمت را تعيين مي‌كند و شما مجبور به پرداخت آن هستيد. اگر به هر دليل شركت منحل شده و متخصصان آن پراكنده شوند، براي راضي كردن ديگر شركت‌ها به منظور اعمال تغيير در وب سايتتان بايد چندين برابر پول پرداخت كنيد.در سایت ساز فروشگاهی استفاده از اين زبان بسيار توصيه مي شود . بر خلاف يك سيستم مديريت محتواي رايگان براي اين دسته از سيستم‌ها مستندات كافي در اينترنت وجود نداشته و براي يادگيري هر چيز ريز و درشتي بايد با سازنده تماس برقرار كنيد.

مزاياي سيستم مديريت محتواي رايگان
اما امروز شركت‌هاي زيادي با استفاده از سيستم‌هاي مديريت محتواي رايگان طراحي وب سايت انجام مي‌دهند، به همين دليل بعد از اتمام پروژه، مي‌توان كار پشتيباني يا به‌روزرساني آن را به شركتي ديگر سپرد. سايت هايي كه ورودي بالايي دارند و هر لحظه بايد در  براي آنها اطلاعات آپلود شود نياز دارند تا بروزرساني خود را به سايت هاي پشتيبان بسپارند از جمله سايت هاي خبري همچون نمناک يك سيستم مديريت محتواي رايگان همچون وردپرس، جوملا و دروپال، مستندات و آموزش‌هاي رايگان زيادي در وب وجود داشته و براي يادگيري كار با وب سايت خود، از تكيه به ديگران بي‌نياز خواهيد شد.

يك سيستم مديريت محتواي رايگان همچون وردپرس، به جاي شركتي خاص، توسط يك انجمن پشتيباني مي‌شود. اين انجمن متشكل از هزاران توسعه‌دهنده خبره بوده و همين ويژگي، يكي از مهم‌ترين دلايل توصيه به استفاده از سيستم‌هاي مديريت محتواي رايگان است. به عبارت ديگر، قوت قلب استفاده‌كنندگان از CMSهاي متن باز، پشتيباني شدن توسط هزاران و بلكه بيشتر توسعه‌دهنده‌اي است كه در زمينه كاري خود بهترين هستند.

برخي رايگان و قابل دانلود بودن سيستم مديريت محتواي رايگان توسط همه را نقطه ضعف آن تلقي كرده و اين دسته از برنامه‌هاي طراحي وب سايت را مملو از باگ مي‌دانند كه به سادگي قابل هك هستند. اما اين تصور از ريشه غلط است. متن باز بودن و توسعه يافتن به دست انجمني توانمند، دقيقا نقطه قوت يك سيستم مديريت محتواي رايگان به شمار مي‌رود.

اين دسته از سيستم‌ها طي سال‌هاي طولاني توسعه يافته و به همين دليل رفته رفته به قابليت‌هايشان افزوده شده است. همچنين با گذر زمان، هر مرتبه يك ايراد به خاطر استفاده شدن توسط گستره‌اي از كاربران كشف و خيلي زود برطرف شده است. با وجود پشتيباني شدن توسط انجمني قدرتمند، كوچك‌ترين باگ كشف شده، خيلي زود رفع خواهد شد. اين موضوع به سئو سایت شما كمك شاياني مي كند تا شما در صدر جدول جستجو ها يافت شويد.به همين دليل CMSهاي رايگاني همچون وردپرس و جوملا امروز به مرحله بالايي از امنيت رسيده‌اند.

يك سيستم مديريت محتواي اختصاصي توسط عده‌اي خاص ساخته شده و تعدادي محدود وب سايت با آن ايجاد شده است، به همين دليل هنوز به طور كامل جواب پس نداده و ممكن است مملو از باگ باشند. البته اين به معني ايراددار بودن بلاشك اين چنين سيستم‌ها و عاري از ايراد بودن يك سيستم مديريت محتواي رايگان نيست، اما اين موارد طبق تجربه ثابت شده‌اند.

نتيجه‌گيري
براي طراحي يك وب سايت عادي كه قرار نيست مربوط به سازمان و يا ادا‌ره‌اي خاص باشد، سيستم مديريت محتواي رايگان كاملا كفايت كرده و روي آوردن به CMSهاي اختصاصي تصميمي اشتباه خواهد شد. سايت هاي بسياري با اين سرويس نوشته شده اند سايت شیپور يك نمونه قابل لمس براي اين موضوع است . براي آشنايي بيشتر با معروف‌ترين سيستم‌هاي مديريت محتواي رايگان و انتخاب يكي براي طراحي وب سايت خود، بد نيست در گوگل، جستجوهايي پيرامون تفاوت‌ها و برتري‌هاي وردپرس، جوملا و وردپرس نسبت به بقيه موارد انجام بدهيد.

امیر روزی طلب بازدید : 37 دوشنبه 08 مهر 1398 زمان : 22:35 نظرات (0)

شرکت ولو پیش از شروع مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای دارای امتیاز DPC فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹، بسته‌ی به‌روزرسانی 7.22h بازی Dota 2 را برای اعمال تغییرات روی برخی از آیتم‌ها و هیروها در دسترس قرار داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت ولو پس از پایان مسابقات WePlay Reshuffle Madness بسته‌ی به‌روزرسانی 7.22h بازی Dota 2 را برای تضعیف تعدادی از هیروها و آیتم‌های پرطرفدار تورنمنت سالانه‌ی The International 9 در دسترس قرار داده است. تمرکز این آپدیت روی تضعیف چهار آیتم و پنج قهرمان و کاهش میزان XP حاصل از کشتن Neutralها است. با عنایت به اینکه این به‌روزرسانی درست پیش از شروع مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای ماینور و میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ منتشر شده است، تیم‌ها باید در فرصت باقیمانده استراتژی‌های خود را مورد بازنگری قرار دهند. بیش از این درباره‌ی این به‌روزرسانی سخن نمی‌گوییم و یک راست به سراغ بررسی تغییرات آن می‌رویم.

تغییرات کلی
درحال‌حاضر Neutralها ۵ درصد XP کمتری در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند.
در این به‌روزرسانی شاهد تضعیف بیشتر Neutralها هستیم. در آپدیت قبلی شاهد تضعیف آن‌ها به همین مقدار بودیم و حال این موجودات مقدار ۹.۷۵ درصد XP کمتری را نسبت به پچ مسابقات The International 9 در اختیار می‌گذارند. می‌توان گفت که درحال‌حاضر ورود زودهنگام به جنگل هیچ توجیه خوبی نمی‌تواند داشته باشد.

تغییرات آیتم‌ها
میزان آرمور آیتم Medallion of Courage از ۶ به ۵ کاهش یافت.
میزان آرمور آیتم Phase Boots از ۵ به ۴ کاهش یافت.
دیگر از فروشگاه جانبی نمی‌توان آیتم Ring of Protection را خریداری کرد.
میزان آرمور آیتم Solar Crest از ۱۰ به ۸ کاهش یافت.
از این پس نمی‌توان آیتم Ring of Protection را از فروشگاه جانبی خریداری کرد و این بدان معنا است که نه‌تنها امکان تکمیل آیتم Ring of Basilius در لاین‌ها وجود ندارد، بلکه بازیکنان از تهیه‌ی یک Ring of Protection ساده برای افزایش آرمور قهرمانان خود و به‌دنبال آن کاهش آزار بازیکنان ساپورتر حریف محروم خواهند ماند. آیتم‌های Medallion of Courage ،Phase Boots و Solar Crest آیتم‌های بسیار محبوبی در مسابقات اینترنشنال امسال بودند و درحال‌حاضر هم از میزان محبوبیت آن‌ها کاسته نشده است. با اینکه چکش تضعیفِ آپدیت تازه بر سر این آیتم‌ها فرود آمده است، اما در مجموع تاثیر زیادی رو آن‌ها نداشته و احتمالاً در به‌روزرسانی 7.23 شاهد کاهش چشم‌گیر محبوبیت آن‌ها خواهیم بود.

تغییرات هیروها
Kunkka

زمان مورد نیاز برای استفاده از مهارت Ghost Ship از ۶۰/۵۰/۴۰ به ۷۰/۶۰/۵۰ افزایش یافت.
زمان مورد نیاز برای استفاده از مهارت X Marks The Spot از ۲۶/۲۰/۱۴/۸ به ۳۶/۲۶/۱۸/۱۰ افزایش یافت.
ظاهراً هیروی Kunkka نمی‌تواند فرصتی برای استراحت به دست آورد. کماکان شاهد تضعیف این دریاسالار هستیم، اما این موضوع بازیکنان را از انتخاب آن دلسرد نمی‌کند. این قهرمان برنده‌ی نهایی لاین میانی است که تنها جلوی برخی از هیروهای بازی نظیر Huskar سر تعظیم فرود می‌آورد. این قهرمان حتی با تمام این نرف‌ها باز هم انتخاب می‌شود و این چرخه ادامه می‌یابد. بارها و بارها زمان مورد نیاز برای استفاده از مهارت‌های این قهرمان تغییر یافته و این کار نتیجه‌ای به‌دنبال نداشته است، اما به نظر می‌رسد که آیس فراگ این‌بار با افزایش Cooldown هر دو مهارت Ghost Ship و X Marks the Spot سوراخی را در بادبان‌های کشتی Kunkka ایجاد کرده است.

منبع : https://www.vpesports.com/dota2/dota-2-patch-7-22h-released-kunkka-mirana-night-stalker-and-tiny-hit-by-the-nerf-hammer

امیر روزی طلب بازدید : 34 یکشنبه 07 مهر 1398 زمان : 17:21 نظرات (0)

به استناد اخبار جدید، لاجیتک شرکت Streamlabs را خریداری کرده است. مبلغ این قرارداد برابر با 89 میلیون دلار عنوان شده است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به بازی های ویدیویی لایو استریم علاقه مند هستید احتمالا نام استریم لبز را شنیده اید. این شرکت تولید کننده یک ابزار نرم افزاری رایگان و محبوب برای پوشش مطالب در بالای تمام بازی ها است که به استریمرها اجازه می دهد هر چیزی، از اسپانسرشیپ گرفته تا تبلیغات را در بالای ویدیوی خود نمایش داده یا ببینند.

اکنون لاجیتک قصد دارد این شرکت را به قیمت 89 میلیون دلار به علاوه 29 میلیون دلار اضافه خریداری کند. استریم لبز ادعا کرده که دارای 1.6 میلیون استریمر است که ماهانه از این ابزار استفاده می کنند و تاکنون 161 میلیون ساعت نیز از تاریخ ژانویه 2018 پخش شده است. این شرکت همچنین دارای برنامه گوشی هوشمند نیز هست که گفته شده دارای حدود 480 هزار کاربر است.

این خرید می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. لاجیتک مدتی است که سخت افزارهایی برای گیمرها و استریمرها (همچون وب کم) تولید می کند. اکنون با این خرید، این شرکت صاحب نرم افزاری برای پیشرفت سخت افزارهای خود و راحتی بیشتر کاربرانش نیز می شود.

طی پستی که استریم لبز در آن از این معامله خبر داده است، موسس استریم لبز از این نکته خبر داده که خدمات آن ها رایگان باقی خواهد ماند و آن ها کماکان از تمام پلتفرم ها از جمله ویندوز، اندروید و iOS پشتیبانی می کنند.

منبع : https://techcrunch.com/2019/09/27/logitech-acquires-popular-game-streaming-tool-streamlabs-for-around-89m/

امیر روزی طلب بازدید : 33 شنبه 06 مهر 1398 زمان : 12:04 نظرات (0)

اينفوگرافيك چيست؟

اينفوگرافيك بيانگر ارزش و كارايي ارتباط تصويري است.

بيشتر ادراك ما از محيط پيرامونمان به وسيله چشم‌هايمان است و مغز هم علاقه زيادي به تجزيه و تحليل اطلاعات به صورت تصويري دارد، پس اگر اطلاع رساني و انتقال پيام به كمك تصوير انجام پذيرد اثرگذاري و مدت ماندگاري آن در ذهن بيشتر است.تعريف بالا خلاصه‌اي از اينفوگرافيك به زبان ساده بود.

استفاده از اينفوگرافيك لزوماً به معني استفاده از تصاوير ساده نيست بلكه مي تواند شامل عكس، نقشه، دياگرام، نمودار و غيره باشد.از محبوبيت اينفوگرافيك ها مي توان به قابليت تبديل محتواي متني استاندارد به يك محتواي تصويري كه قابل درك آسان است، اشاره كرد.احتمالاً به همين دليل است كه بيشتر بازارياب هاي ديجيتال و طرفداران سئو توانايي اينفوگرافيك در بازاريابي ديجيتال را بسيار بالا مي دانند.

دلايل استفاده از اينفوگرافيك در بازاريابي ديجيتال

 استفاده از اينفوگرافيك در محتواي وب سايت باعث بهبود سئو و در نتيجه افزايش ترافيك وب سايت مي شود.
 توجه افراد را بهتر جلب مي كند، زيرا همانطور كه گفتيم مغز انسان تصاوير بصري را بهتر مي فهمد.
 اينفوگرافيك شانس بالايي دارد كه به طور ويروسي ( viral marketing ) گسترش يابد و بين كاربران پخش شود، در توييتر ريتوييت اينفوگرافيك ها حدود 800 برابر ريتوييت ساير پست هاست كه اين رقم قابل توجهي است.
 دليل مهم ديگر اين است كه اينفوگرافيك، آگاهي نسبت به برند را افزايش مي دهد و حرفه اي بودن را به نمايش مي گذارد.
 محتوايي است كه به راحتي مي تواند مجددا به اشتراگ گذاشته شود و بارها مورد استفاده قرار بگيرد.
 اينفوگرافيك هاي توليد شده علاوه بر استفاده در فضاي آنلاين و ديجيتال، مي توانند در تبليغات كاغذي شركت نيز چاپ بشوند و اين هماهنگي تصويري را براي مخاطب به وجود مي آورد و به گسترش آگاهي برند كمك مي كند.
سخن آخر در رابطه با اينفوگرافيك

در نهايت مي توان گفت اينفوگرافيك چهار خدمت حياتي را مي تواند ارائه كند: ارزش پيشنهادي، ساختن يك برند، بيان يك داستان، و حركت مخاطبين مشتاق در طول پروسه خريد.

حال به قسمت جذاب دوم مقاله مي رسيم.

براي مطالعه كامل اين مقاله آموزشي حتما روي لينك زير كليك كنيد...

https://webdaran.com/what-is-affiliate-marketing-and-infographick/

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 3,117
  • بازدید کلی : 11,344