loading...

دیجیتال مارکت

امیر روزی طلب بازدید : 39 جمعه 05 مهر 1398 زمان : 11:54 نظرات (0)

در جریان خبرهای تازه بازی The Last of Us Part 2، مشخص شد که این بازی فاقد بخش آنلاین خواهد بود؛ خبری که باتوجه به عملکرد اخیر ناتی‌داگ برای طراحی حالت آنلاین بازی، کاملا غیرمنتظره بود.

بالاخره به‌روز Outbreak Day رسیدیم و خبرهای جدید از بازی The Last of Us Part 2. پیش‌تر اعلام شده بود که در جریان این روز به‌خصوص قرار است یک رویداد ویژه برای رسانه‌ها برگزار و یک محتوای ویژه از مراحل داستانی بازی که حدودا ۳ ساعت تجربه‌اش به‌طول می‌انجامد، در اختیار رسانه‌ها قرار داده شود تا بتوانند از تجربه‌ی بازی برای دنبال‌کنندگان و مخاطبان خود بنویسند.

حالا و در جریان‌ آخرین اخبار بازی مشخص شده که بازی The Last of Us 2 برخلاف نسخه‌ی قبلی خود از بخش رقابتی آنلاین و در کل،‌ هیچ فرم از بخش آنلاین بهره نخواهد برد. رهبر تیم طراحی The Last of Us Part 2 یعنی امیلیا شاتز در گفت‌وگو با بلاگ PC Gamer، درباره‌ی بخش آنلاین بازی و عدم وجود آن در اثر نام‌برده چنین گفت:

ما روی ارائه‌ی یک تجربه‌ی تک‌نفره‌ی باکیفیت متمرکز هستیم و درنتیجه‌، The Last of Us Part 2 را تنها در قالب یک اثر تک‌‌نفره خواهیم ساخت و بله، این بازی تنها یک اثر تک‌نفره است و حالت چندنفره نخواهد داشت.

موضوع بهره نبردن The Last of Us Part 2 از یک بخش چندنفره‌ی آنلاین با توجه به‌عملکرد تیم ناتی‌داگ در استخدام نیروهای مختلف برای ساخت یک حالت چندنفره برای بازی و صحبت‌هایی که اخیرا پیرامون انتشار نسخه‌ی بتای بخش چندنفره‌ی بازی می‌شد، خبری کاملا غیرمنتظره است. البته که با استناد به‌این خبر می‌توانیم از تمرکز تمام و کمال ناتی‌داگ روی بخش تک‌نفره‌ی بازی اطمینان حاصل کنیم اما برای کسانی که دوست داشتند ببینند حالت چندنفره‌ و باکیفیت TLOU 1 چطور قرار بود در قسمت دوم پیشرفت کند و قدم‌هایی روبه‌جلو بردارد، این خبر قطعا ناامیدکننده خواهد بود. به‌هرحال باید صبر کنیم و ببینیم که در زمان عرضه‌ی اثر، ناتی‌داگ چطور بازی‌ای را برای ما ترتیب داده است.

The Last of Us Part 2 در تاریخ ۲ اسفند (۲۱ فوریه) به‌صورت انحصاری راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.

منبع : https://www.dualshockers.com/the-last-of-us-part-2-no-multiplayer/

امیر روزی طلب بازدید : 31 چهارشنبه 03 مهر 1398 زمان : 19:36 نظرات (0)

اینستاگرام در جدیدترین نسخه‌ی بتا اپلیکیشن خود، تم تیره را برای استفاده راحت‌تر در محیط‌های تاریک اضافه کرده است.

به‌لطف پشتیبانی گسترده از تم تیره در اندروید ۱۰ و iOS 13، در ماه‌های اخیر شاهد افزایش محبوبیت تم تیره یا همان دارک مود در بین توسعه‌دهندگان نرم‌افزار هستیم. گوگل و اپل اغلب برنامه‌های خود را با این شکل‌و‌شمایل جدید به‌روزرسانی کرده‌اند؛ اما هنوز تعداد زیادی از برنامه‌های شخص‌ثالث همچنان در ظاهر قبلی و روشنِ خود ظاهر می‌شوند.

با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد این رویه‌ آرام‌آرام در حال تغییر است؛ زیرا در جدیدترین نسخه‌ی آزمایش اینستاگرام، شاهد فعال‌سازی تم تیره هستیم که ظاهر جدیدی به این شبکه‌ی اجتماعی عکس‌محور می‌بخشد. فعلا این قابلیت فقط برای نسخه‌ی اندرویدی اینستاگرام دردسترس قرار گرفته است؛ ولی انتظار می‌رود در روز‌های آینده شاهد قابلیت یادشده در نسخه‌ی iOS باشیم.

اگر از نسخه‌ی آزمایشی اینستاگرام روی گوشی اندرویدی خود استفاده می‌کنید، برای مراجعه به قسمت تنظیمات اندکی صبر کنید و پیش‌ از همه‌چیز درباره‌ی نسخه‌ی سیستم‌عاملتان اطلاعات کسب کنید؛ زیرا برای فعال‌سازی تم تیره باید به تنظیمات اندروید ۱۰ مراجعه کنید که از تم تیره پشتیبانی سیستمی می‌کند؛ بنابراین، گزینه‌ی مجزایی در اپلیکیشن وجود ندارد. ظاهر تم تیره به‌صورت آزمایشی پیاده‌سازی شده است؛ باوجود‌این، شاهد عملکرد مناسب رابط کاربری هستیم.

بسیاری از کاربران درباره‌ی کارکرد ناصحیح این قابلیت در اندروید ۹ خبر داده‌اند؛ اما طبق گفته‌ی وب‌سایت 9to5google، کاربران این نسخه از اندروید می‌توانند با مراجعه به تنظیمات Developr Options‌ و قراردادن گزینه‌ی Dark Mode روی حالت همیشه روشن، از تم تیره در اینستاگرام نیز مانند اندروید ۱۰ استفاده کنند.

با‌‌ تمام این‌ اوصاف، آن‌ دسته از کاربرانی که از نسخه‌های پایین‌تر اندروید استفاده می‌کنند و امیدی به به‌روزرسانی سیستم‌عامل دستگاه خود ندارند، باید تا اضافه‌شدن گزینه‌ای برای فعال‌سازی تم تیره در تنظیمات داخلی اپلیکیشن اینستاگرام صبر کنند.

اگر قصد آزمایش این قابلیت جدید را دارید، می‌توانید ازطریق این لینک جدیدترین نسخه‌ی آزمایش اینستاگرام با شماره‌ی ۱۱۴.۰.۰.۰.۲۴ را دانلود و نصب کنید.

آیا پشتیبانی اپلیکیشن‌ها از تم تیره را اتفاق مثبتی در دنیای نرم‌افزار قلمداد می‌کنید؟ دیدگاه خود را درباره‌ی این موضوع با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

منبع : https://www.phonearena.com/news/Instagram-beta-update-Android-dark-mode_id119193

امیر روزی طلب بازدید : 32 سه شنبه 02 مهر 1398 زمان : 9:58 نظرات (0)

content marketing چیست؟

موسسه بازاریابی محتوا ( content marketing institute ) که یک منبع آنلاین برای اطلاعات در مورد هر چیزی مرتبط با بازاریابی محتوا است، بازاریابی محتوا را اینگونه تعریف می کند:بازاریابی محتوا ( content marketing ) یک روش بازاریابی برای ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و مداوم برای جذب و دستیابی به مخاطبان هدف است و هدف از آن هدایت سود بیشتر از طرف مشتری است.

کلمه کلیدی در اینجا “ارزشمند” است، این کلمه ای است که می تواند این تعریف را از هر نوع تعریف دیگر اعم از تبلیغاتی یا بازاریابی، متمایز کنید.استراتژی بازاریابی محتوا هنگامی درست است که هنگامی که کاربران آن را جستجو کردند، آن را به کارگیری کنند به جای اینکه از آن پرهیز کنند.VW’s 2014 یک بازی روز تجاری است، اما چه چیزی باعث شده است که در یوتوب 18 میلیون بازدید کننده داشته باشد، تبلیغ؟ یا بازاریابی محتوا؟

پاسخ این است که هردو!

این بستگی به نحوه دریافت هر فردی است که در معرض آن قرار دارد.این موضوع در مورد هر بازاریابی محتوایی که ایجاد می کنید، صدق می کند و بستگی به این دارد که برای دریافت کننده مفید بوده است یا خیر.البته هدف این است که تا آنجا که ممکن است برای مخاطبان هدف خود ارزش بیشتری را از بازاریابی محتوا ارائه دهید.در این مرحله و با وجود این تعریف و توضیحات احتمالا هنوز هم نمی دانید بازاریابی محتوا دقیقا چیست؟

در ادامه با در نظر گرفتن چند نمونه می توانیم به درک بهتری برسیم.

پنج نمونه بازاریابی محتوا

 

به همان اندازه که محتوا وجود دارد، روش های بازاریابی محتوا هم وجود دارد.

هدف ما در این مقاله این است که بازاریابی محتوا را به شما معرفی کنیم و به شما کمک کنیم مانند یک بازاریاب محتوا فکر کنید تا بتوانید فرصت های اطراف خود را ببینید.در ادامه پنج مثال وجود دارد به ذهن شما کمک می کند تا موضوع را بهتر درک کنید:

· اینفوگرافیک

این ها عموما طولانی هستند، گرافیک های عمودی که شامل آمار، نمودارها، گراف ها و سایر اطلاعات هستند.اگر به دنبال نمونه های بیشتری هستید در اینجا 197 ایتفوگرافی با موضوع بازاریابی محتوا توسط Michael Schmitz، رئیس آزمایشگاه محتوا در Publicis مونیخ، ارائه شده است.ایفوگرافیک می تواند در این زمینه موثر باشد و اگر خوب باشد می توان آن را سال ها در رسانه های اجتماعی منتقل کرد و در وب سایت ها قرار داد.

برای مثال در نمونه خارجی شما می توانید با استخدام پیمانکار در سایتی مانند oDesk، یک اینفوگرافیک حرفه ای طراحی کنید.

جالب است بدانید در خارج از ایران یک طراحی اینفوگرافیک مناسب، معمولا حداقل برای شما 1000 دلار هزینه در پی خواهد داشت، البته این در حالت معمولی است ولی اگر به دنبال استخدام پیمانکار یا آژانس هستید که شامل استراتژی، برنامه ریزی، تحقیق و طراحی است، می تواند تا چندین هزار دلار هزینه در پی داشته باشد.

همچنین موضوع تبلیغ اینفوگرافیگ برای وبلاگ نویسان و رسانه ها نیز وجود دارد و یا می توانید صفحه ای را در Pinterest ایجاد کنید و اینفوگرافیک ها را در موضوع مربوط به شغل خود تنظیم کنید.این نوعی از بازاریابی محتوا است که به جز وقت شما، هزینه دیگری برای شما ندارد، در ضمن این روش برای مایکل هم موثر بود.

برای مطالعه کامل این مطلب و آموزش انواع دیجیتال مارکتینگ روی لینک زیر کلیک کنید ...

بازاریابی محتوا ( Content Marketing ) چیست؟

امیر روزی طلب بازدید : 72 دوشنبه 01 مهر 1398 زمان : 19:33 نظرات (0)

در سال ۲۰۱۵ بود که یوتیوب موزیک به عنوان اولین سرویس پخش موسیقی گوگل جهت رقابت با اسپاتیفای و اپل موزیک به صورت رسمی بازطراحی و معرفی شد.

در سال ۲۰۱۸، این پلتفرم پخش موسیقی اعلام کرد که به صورت تدریجی در حال پیشرفت کردن است و تعداد کاربران سرویس‌های پولی او مدام بیشتر می‌شود بنابراین انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک یکی از پیشروهای این صنعت به شمار برود. حالا جدیدترین ویژگی اضافه شده به این نرم‌افزار که Discover Mix نام دارد، به ابزار Discover Weekly اسپاتیفای شبیه است به همین دلیل ممکن است بتواند با رقبای خود رقابت کند.

این قابلیت جدید حاوی ۴۹ لیست از موسیقی‌هاست که هر چهارشنبه آپدیت می‌شود تا بتواند محتواهایی که کاربران بیشتر به آنها علاقه دارند را نشان دهد. طبیعتاً آهنگ‌های جمع‌آوری شده در این فهرست مبتنی بر لایک‌هایی است که افراد انجام می‌دهند بنابراین هر چه بیشتر از اپلیکیشن نامبرده استفاده شود، آلبوم‌های پیشنهادی بهتر خواهند شد.

در حال حاضر این ویژگی هنوز به صورت رسمی منتشر نشده و تنها تعداد کمی از کاربران موفق شده‌اند از آن استفاده کنند. آنها عنوان کرده‌اند که کارایی این قابلیت بسیار بالاست. گفته می‌شود آهنگ‌های پیشنهادی متنوع بوده و با علایق اکثر کاربران همخوانی دارند.

زمانی که این قابلیت رسماً عرضه شد، شما می‌توانید آن را در بخش Mixed for you مشاهده کنید. اگرچه این گزینه بعید است بتواند یک چالش جدی برای اپل موزیک یا اسپاتیفای باشد ولی مطمئناً می‌تواند به رشد ادامه‌دار گوگل موزیک کمک کند.

منبع : https://www.youtube.com/musicpremium

امیر روزی طلب بازدید : 58 یکشنبه 31 شهریور 1398 زمان : 21:33 نظرات (0)

بر اساس گزارش تعدادی از کاربران، امکان دسترسی به اسپاتیفای بدون تغییر IP امکان پذیر شده است. در رابطه با رفع تحریم ایران از سوی این سرویس اطلاعاتی منتشر نشده است.


به نظر می رسد اسپاتیفای تحریم های ایران را برداشته است. تعدادی از کاربران این سرویس پخش موسیقی محبوب اعلام کرده اند که بدون تغییر IP می توانند از آن استفاده کنند. در گذشته کاربران در ایران برای استفاده از این سرویس مجبور به تغییر IP خود بودند. اسپاتیفای IPهای ایران را بسته بود که این موضوع، تغییر IP توسط کاربران ایرانی را در پی داشت.

در حال حاضر این سرویس پخش موسیقی در رابطه با رفع تحریم های ایران اطلاعاتی منتشر نکرده است. این احتمال وجود دارد که چنین موضوعی به صورت اتفاقی رخ داده باشد. در گذشته نیز شاهد چنین مواردی بودیم و کاربران برای مدت زمان محدودی قادر به دسترسی به برخی سرویس های مخصوص بودند. باید دید Spotify چه برنامه ای برای کاربران ایرانی در نظر دارد.

منبع : https://www.spotify.com/uk/

امیر روزی طلب بازدید : 54 جمعه 29 شهریور 1398 زمان : 11:24 نظرات (0)

آپدیت iOS 13 منتشر شده و از هم اکنون برای آیفون هایی که در ادامه لیست آنها را ملاحظه می کنید قابل دانلود کردن است.

بزرگ ترین ویژگی اضافه شده به نسخه 13، حالت تاریک یا دارک مد (Dark Mode) است که با فعال کردن آن همه بخش ها از جمله iMesغیر مجاز می باشدe, Photos و Settings تاریک می شوند. با فعال کردن دارک مد اپلیکیشن ها نیز به طور اتوماتیک به پوسته تاریک تغییر شکل می دهند. این حالت را برای شب در Control Center می توان فعال کرد.

دومین ویژگی جالب توجه افزوده شدن مد سوایپ به صفحه کلید است که می توان به کمک آن با سوایپ کردن کلمات، سریع تر تایپ کرد.

از دیگر تغییراتی که در iOS 13 به چشم می خورند می توان به بهبود اپلیکیشن های مپس، فوتوز و Reminders اشاره کرد. در اپلیکیشن مپس زمان تقریبی رسیدن وسایل نقلیه عمومی به صورت زنده نمایش داده شده و حالتی شبیه Street View گوگل به آن افزوده شده است.

طراحی اپلیکیشن Reminders نیز دگرگون شده و قسمت جدید Today به آن اضافه شده. همچنین ویرایش و کراپ ویدیوها در Photos بهتر انجام می شود.

در نسخه جدید اپلیکیشن های Find My iPhone و Find My Friends در یک اپ واحد به نام Find My جمع آوری شده اند. در اپ Health نیز بخشی مخصوص برای پیش بینی عادت ماهانه خانم ها در نظر گرفته شده است.

لیست دیوایس های سازگار با iOS 13:

iPhone 11
iPhone 11 Pro
iPhone 11 Pro Max
iPhone XS
iPhone XS Max
iPhone XR
iPhone X
iPhone 8
iPhone 8 Plus
iPhone 7
iPhone 7 Plus
iPhone 6S
iPhone 6S Plus
iPhone SE
iPod touch (نسل هفتم)
iOS 13 برای آیفون 6 اس نیز به زودی منتشر خواهد شد.

اپل چهار روز دیگر و در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر ماه) ویرایش 13.1 سیستم عامل iOS را نیز معرفی خواهد کرد که علاوه بر رفع باگ ها، ایجاد شورتکات های اتوماسیون و به اشتراک گذاری زمان تقریبی رسیدن به مقصد (ETA) در اپل مپس را نیز با خود خواهد آورد.

منبع : https://www.techradar.com/uk/news/ios-13-release-date-features-and-everything-you-need-to-know

امیر روزی طلب بازدید : 28 چهارشنبه 27 شهریور 1398 زمان : 11:25 نظرات (0)

طبق فهرستی که سونی اعلام کرده، بازی The Last of Us Part 2 همراه با چند اثر دیگر از این شرکت، در رویداد هفته‌ی بازی مادرید نمایش‌هایی خواهد داشت.

اگر از دنبال‌کنندگان بازی The Last of Us مخصوصا دومین قسمت از این بازی هستید احتمالا می‌دانید که کمتر از دو هفته‌ی دیگر و به‌مناسبت OutBreak Day (سالگرد روز شیوع ویروس کشنده‌ی جهان بازی) یک رویداد ویژه با محوریت این اثر، با حضور رسانه‌های مختلف برگزار خواهد شد و موارد بیشتری از این بازی بی‌نهایت مورد انتظار را تماشا خواهیم کرد. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، سونی فهرست بازی‌های پلی استیشن 4 حاضر در رویداد Madrid Games Week 2019 را اعلام کرده که در میان آن‌ها، نام ساخته‌ی استودیو ناتی داگ یعنی The Last of Us Part 2 به‌چشم می‌خورد.

اینکه طی روزهای اخیر خبرهای بیشتری از TLOU Part 2 را دریافت می‌کنیم و نمایش‌های بیشتری از بازی درحال تایید شدن است، خبر از این می‌دهد که احتمالا، سونی قصد دارد علاوه بر بازی Death Stranding، روی بازاریابی بازی The Last of Us 2 هم تمرکز داشته باشد. هنوز مشخص نیست که چه محتوایی قرار است از بازی در رویداد نام‌برده نمایش داده شود و باید بیشتر صبر کنیم تا این موضوع مشخص شود اما انتشار اطلاعات جدید از این بازی به‌هر نحو و هر فرمی قطعا برای هواداران و دنبال‌کنندگانش خالی از لطف نخواهد بود.

همراه The Last of Us Part 2، بازی‌های Final Fantasy VII Remake ،Marvel's Iron Man VR ،Predator: Hunting Grounds ،Nioh 2 و Medievil طی رویداد نام‌برده، در غرفه‌ی سونی محتویات جدید خود را نمایش خواهند داد. رویداد هفته‌ی بازی مادرید در تاریخ سوم اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی، پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۸ در مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد. هنوز تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 مشخص نشده است و بازی در تاریخی نامعلوم راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.

منبع : 

https://www.pushsquare.com/news/2019/09/the_last_of_us_2_will_make_an_appearance_at_madrid_games_week_2019

امیر روزی طلب بازدید : 43 سه شنبه 26 شهریور 1398 زمان : 9:44 نظرات (0)

در مقاله پيش رو به ذكر و تعريف ديگر موارد موثر در زمينه بازاريابي ديجيتالي يا ديجيتال ماركتينگ خواهيم پرداخت.پس تا انتهاي مقاله با ما همراه باشيد.

بهينه سازي موتور جستجو (سئو) در ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال
سئو همان بخش مورد علاقه تمامي صاحبان وب و صاحبان مشاغل است.
حتما شما نيز مي دانيد كه يكي از مهمترين معيارها براي به دست آوردن رتبه بالاتر در گوگل، افزايش سئو سايت است.
بخش بزرگي از ورودي وب سايت شما (يعني تعداد كاربراني كه وارد وب سايت شما مي‌شوند) از طرف گوگل است.

اگر بخواهيم يك عدد تقريبي بگوييم، حداقل 50 الي 70 درصد ورودي اكثر وب سايت‌ها از موتورهاي جستجو (مخصوصا گوگل در ايران) است، پس اين نيست كه تمامي صاحبان مشاغل خواستار سئو سايت بالا براي وب سايت خود هستند.
همانطور كه مي‌دانيد بر هيچ كس پوشيده نيست كه سئو سايت بالا باعث مي شود تا سايت شما در صفحه اول و يا لينك هاي بالاي گوگل قرار بگيرند و همين امر باعث جذب مشتري براي شما مي شود پس براي اطلاع بيشتر اين موضوع جذاب در جهت افزايش رنك سايت به مقالات سئو سايت چيست و عوامل موثر در سئو سايت و ابزارها و منابع سئو مراجعه كنيد.

بازاريابي محتوا در ديجيتال ماركتينگ چيست؟


قبل از توضيح بازاريابي محتوا در ديجيتال ماركتينگ، براي درك بهتر اين آيتم پيشنهاد مي كنيم ابتدا به مقاله پيشرفت محتوا در سئو 2019 توجه فرماييد .

بازاريابي محتوا، يك رويكرد استراتژيك براي بازاريابي است كه روي توليد و توزيع محتواي با ارزش تمركز دارد.

به واسطه اين رويه مي‌توانيد يك مخاطب از پيش تعريف شده را جذب و او را كنار خود حفظ كنيد.

در مرحله بعد فرآيند بازاريابي محتوايي، لازم است كه فرد جذب و حفظ شده را به واسطه راهكارهايي به يك مشتري سودآور تبديل كنيد.
هميشه بايد در نظر داشته باشيد كه بازاريابي محتوا يك فرآيند بلند مدت است.

در واقع بازاريابي محتوا همان هنر برقراري ارتباط با مشتري‌هاي بالفعل و بالقوه است.

شما به واسطه اين شيوه مشتريان خود را آموزش مي‌دهيد و بدون جلسه معرفي محصولات و خدمات جديد خود ، آنها را به سوي خود حركت مي‌دهيد.

اشتراك‌گذاري اطلاعات مفيد و كاربردي مرتبط با نياز مخاطبانتان سبب مي‌شود كه سرعت تبديل شدن يك مشتري عادي به يك خريدار وفادار ، افزايش يابد و ديگر اين كه آن ها براي محصولات جديدتان به شما مراجعه كنند ؛ تا ديگر نيازي نباشد هر بار كه محصول جديدي عرضه مي‌كنيد ، مجبور شويد كه مستقيما به آنها اطلاع‌رساني كنيد.
بازاريابي محتوا ، توسط كمپاني‌هاي بزرگي چون مايكروسافت ، سيسيكو و P&G مورد استفاده قرار مي‌گيرد و بي‌شك براي آن ها نيز مفيد بوده كه همواره سعي بر گسترده كردن رسانه‌هاي خود داشته اند.

كسب‌وكارهاي نوپا هم مي‌توانند با هزينه‌اي كم ، سراغ اين روش مفيد بروند و كسب‌وكار خود را به واسطه انتشار گسترده محتواهاي مفيد رشد دهند.
همواره حواستان باشد كه بازاريابي محتوا ، بدون محتواي باكيفيت امكان پذير نيست!

تاثير كيفيت محتوا بر مشتريان و روش هاي بازاريابي
اصلا مهم نيست كه با كدام روش به بازاريابي كسب‌وكار خود مي‌پردازيد ؛ زيرا توليد محتوا بخشي از فرآيند بازاريابي دروني (Inbound Marketing) كسب‌وكار شما را شكل مي‌دهد و لازم است روي كيفيت آن توجه ويژه‌اي داشته باشيد.

بازاريابي شبكه اجتماعي در ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال چيست ؟....

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد..
https://webdaran.com/what-is-digital-marketing-2/
امیر روزی طلب بازدید : 40 دوشنبه 25 شهریور 1398 زمان : 11:50 نظرات (0)

شرکت اینتل هم‌زمان با مسابقات المپیک 2020، مسابقاتی را با حضور بازی‌های Rocket League و Street Fighter V برگزار می‌کند.

در سال‌های اخیر بحث‌های زیادی پیرامون حضور بازی‌های ویدیویی به‌عنوان یکی از رشته‌های مسابقات المپیک شکل گرفته است؛ بحث‌هایی که موافقان و مخالفان زیادی دارند ولی به نظر می‌رسد کم‌کم در حال حرکت به سمتی هستیم که شاید بتوان در دوره‌های بعدی المپیک شاهد حضور بازی‌های ویدیویی هم بود. اتفاقی که رویداد Intel World Open می‌تواند به‌نوعی آغازگر آن باشد.

به‌گزارش The Esports Observer، کمپانی اینتل قصد برگزاری مسابقاتی بزرگ با حضور دو بازی راکت لیگ (Rocket League) و استریت فایتر 5 (Street Fighter V) را دارد و قرار است برای هرکدام از این دو بازی هم ۲۵۰ هزار دلار جایزه در نظر گرفته شود، یعنی در مجموع ۵۰۰ هزار دلار جایزه برای مسابقاتی که به فاصله‌ی کمی از المپیک ۲۰۲۰ شاهد برگزاری آن خواهیم بود. به گفته‌ی مارک سابوتنیک مدیر بخش تجاری اینتل، این دو بازی به این علت انتخاب شده‌اند که حتی مخاطبان آماتور هم می‌توانند از تماشای آن‌ها لذت ببرند و مسابقات داغ و مهیج این دو بازی را به‌خوبی دنبال کنند و البته این قضیه در مورد ساخته‌ی کپکام با ژاپنی بودن بازی و حال و هوای مناسب آن برای المپیک توکیو هم ترکیب می‌شود.

مسابقات مقدماتی این دو بازی در کشورهای مختلف و به‌شکل آنلاین برگزار خواهد شد و پس از آن نوبت به دور بعدی مسابقات در ماه ژوئن ۲۰۲۰ می‌رسد که در شهر کاتوویتسه واقع در لهستان دنبال می‌شود. در نهایت هم افراد برتر عازم ژاپن می‌شوند تا به فاصله‌ی کمی تا زمان برگزاری المپیک در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) در تالار موسیقی Zepp DiverCity واقع در توکیو به رقابت با یکدیگر بپردازند.

در حالی‌که هنوز تا حضور رسمی بازی‌های ویدیویی در المپیک فاصله داریم، بازی‌های آسیایی از این نظر عملکرد بهتری داشته‌اند و در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شاهد برگزاری مسابقاتی در این زمینه بودیم؛ مسابقاتی که البته با مدال‌های رسمی و تأثیرگذار در جدول مدال‌ها همراه نبودند، ولی در ۶ رشته‌ی مختلف از جمله Pro Evolution Soccer 2018، StarCraft II و League of Legends برگزار شدند و نمایندگان کشورمان هم در آن‌ها عملکرد مناسبی داشتند که شامل یک نایب‌قهرمانی در PES 2018 و مقام چهارمی در StarCraft II می‌شد. در حال حاضر هم صحبت‌هایی مبنی بر افزایش اهمیت ورزش‌ های الکترونیک (Esports) و اهدای مدال‌هایی با ارزش واقعی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به گوش می‌رسد که البته احتمال انجام این کار خیلی هم زیاد نیست.

در مورد المپیک هم تا امروز خبرهای مختلفی را شاهد بوده‌ایم ولی با وجود اظهار امیدواری افرادی چون تونی استانگه که در انتخاب پاریس به‌عنوان میزبان المپیک ۲۰۲۴ نقش داشت، رییس کمیته‌ی بین‌المللی المپیک یعنی توماس باخ همچنان علاقه‌ی زیادی به این موضوع ندارد و خشن بودن بازی‌های ویدیویی را عاملی برای عدم حضور آن‌ها در المپیک می‌داند؛ موضوعی که او در صحبت‌های سال گذشته‌ی خود هم به آن اشاره کرده و گفته بود:

هر بازی ورزشی که با نبرد دو نفر همراه است خاستگاه خود را در عالم واقعیت دارد، ولی ورزش سعی می‌کند آن‌ها را به شکلی متمدنانه نمایش دهد. اما موضوع بازی‌های ویدیویی متفاوت است و وقتی شما با بازی خشنی طرف هستید که در مورد کشتن دیگران است، نباید انتظار حضور آن را در المپیک داشته باشید.

البته با وجود صحبت‌های باخ، سال گذشته شاهد برگزاری مسابقاتی در ارتباط با ورزش‌های الکترونیک با همکاری اینتل در پیونگ‌چانگ کره‌جنوبی بودیم که یک هفته قبل از المپیک زمستانی ۲۰۱۸ جریان داشت و تمرکز آن روی StarCraft II بود. مدتی بعد از آن هم تیمو لوم، مدیر بخش تلویزیون و بازاریابی کمیته‌ی بین‌المللی المپیک از تمایل این کمیته به بررسی ورزش‌های الکترونیک به‌عنوان بخشی از مسابقات المپیک صحبت کرد.

منبع : https://kotaku.com/video-games-get-one-step-closer-to-being-in-the-olympic-1838044899

امیر روزی طلب بازدید : 38 شنبه 23 شهریور 1398 زمان : 10:50 نظرات (0)

بازاریابی influencer چیست؟ (Influencer Marketing)یک استراتژی بازاریابی influencer موفقیت آمیز به شما کمک می کند تا برند خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید، اعتبار ایجاد کنید و همچنین با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنید.این استراتژی ( Influencer Marketing ) موجب هدایت ترافیک به سایت شما می شود و مشتریان جدید را به سمت محصولات و خدمات شما سوق می دهد.

بازاریابی تاثیر گذار فواید زیادی دارد اما از طرفی هم می توانند یک استراتژی گیج کننده و پیچیده برای تنظیم، راه‌اندازی و مدیریت باشد.این یک پروژه زمان بر است و موانع شروع کار آن شامل موارد زیادی می شود که باید قبل از شروع کار متوقف شوند.

بازاریابی تاثیرگذار ( Influencer Marketing ) چیست؟

بازاریابی influencer یک استراتژی است که افرادی را که تاثیر زیادی در صنعت یک برند یا مخاطبان هدف دارند را در شناسایی می کند.در یک استراتژی بازاریابی influencer یک برند با این استراتژی همکاری می کند و در آن  influencer موافقت می کند تا مخاطبان آن ها را در معرض دید پیام یا محتوای تجاری قرار دهد.influencer ها معمولاً مخاطب زیادی دارند و مشغول فعالیت هستند بنابراین هنگامی که یک برند تجاری توسط یک influencer به اشتراک گذاشته می شود یا از مطالب و پیام های آن ها استفاده می کند، سود می برد.در معرض دید قرار داده شدن به برند تجاری این امکان را می دهد تا به روشی مثبت، طبیعی و معنادار در مقابل مخاطب هدف خود قرار بگیرد.

 

یکی از مثال های بازاریابی تاثیرگذار همکاری Pantene’s با Jada Pinkett Smith بازیگر است.Jada پیام خود را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت و توجه ۱.۲۳ میلیون دنبال کننده توییتر خود را به این برند اختصاص داد.در حالی که از یک سلبریتی در این تعریف از استراتژی بازاریابی تاثیر گذار استفاده می شود، اما کمپین های influencer همیشه نباید به افراد مشهور اعتماد کنند.
بازاریابی influencer در مورد رسیدن به وضعیت در معرض دید قرار داده شده است، اما همیشه اینگونه نیست که با افرادی که بیشترین مخاطب را دارند کار کنید، این در مورد کار با افرادی است که مخاطب مناسبی دارند، بنابراین شما می توانید با افرادی ارتباط برقرار کنید که به احتمال زیاد با برند شما ارتباط می گیرند.بنابراین چگونه یک influencer مناسب پیدا کرده و یک کمپین بازاریابی تاثیر گذار موفق ایجاد کنید؟

چگونه یک استراتژی بازاریابی تاثیرگذار ( Influencer Marketing ) ایجاد کنید؟برای ایجاد و راه‌اندازی استراتژی بازاریابی تاثیر گذار برای نام تجاری خود مراحل زیر را طی کنید:
اهداف خود را تعریف کنید

مانند هر برنامه بازاریابی هوشمندانه با بیان اهداف خود شروع کنید.اهداف خود را برای آنچه می خواهید با کمپین خود انجام دهید تنظیم کنید.تعیین اهداف در مراحل اولیه برنامه ریزی به شما در شکل‌گیری یک استراتژی سازگار، کمک می‌کند و همچنین می تواند ایده هایی در مورد معیارهایی که باید ردیابی و نظارت داشته باشید، به شما ارائه دهد تا میزان موفقیت خود را در پایان کار اندازه گیری کنید.برخی از اهدافی که ممکن است بخواهید برای استراتژی بازاریابی influencer خود در نظر بگیرید، شامل موارد زیر است:
آگاهی ازبرند
افراد بیشتری را در جهت شناخت نام تجاری خود جذب کنید.

برای مطالعه کامل این مطلب و آگاهی بیشتر در مورد این نوع بازاریابی روی لینک زیر کلیک کنید..

https://webdaran.com/what-is-influencer-marketing/

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 294
  • بازدید سال : 3,103
  • بازدید کلی : 11,330