loading...

دیجیتال مارکت

امیر روزی طلب بازدید : 50 سه شنبه 21 خرداد 1398 زمان : 12:41 نظرات (0)

سامسونگ صفحه نمایش بزرگ خود (LFD) را به نمایشگاه Cine Europe 2013 آورد تا صفحه نمایش های آینده را به نمایش بگذارد. در این نمایشگاه، غرفه سامسونگ به شیوه ای طراحی شده است که سالن سینمای واقعی را مجسم کند: بازدیدکنندگان در مسیری که سینماروها معمولاً طی می کنند راهنمایی می شوند. از گیشه بلیط شروع کرده، برای نوشیدنی به طرف سالن انتظار حرکت می کنند و سرانجام برای لذت از تجربه ای سینمایی به سالن اصلی سینما می روند.

منتهی این تجربه ای متفاوت است: در باجه بلیط بازدیدکنندگان بلیط خود را از طریق صفحه لمسی خریداری می کنند. از اینجا به بعد در کوریدورهایی که به سالن سینما ختم می شوند، بازدیدکنندگان می‌توانند پیش پرده فیلم های آینده را روی LFDهای خیره کننده تماشا کنند. علاوه براین، LFDهایی نیز در فضای بیرون از سینما نصب شده اند که در مقابل هر نوع وضعیت هوا مقاومند.

در رابطه با این پدیده نوظهور، نایب رئیس بخش صفحه نمایش های تصویری سامسونگ الکترونیک، کیم هیون سیوک، گفت:

از آنجایی که سینماهای بسیاری در سراسر جهان به سرعت تسهیلات خود را با نصب LFD در سالن های انتظار، گیشه های بلیط و محوطه فروش تنقلات، دیجیتالی می کنند، ما معتقدیم که صنعت تفریح و سرگرمی امکانات نامحدودی برای استفاده از این صفحه نمایش های جذاب و چشمگیر دارد. به عنوان شرکتی پیشگام در ایجاد بازارهای جدید و انرژی بخشیدن به صنایع موجود، سامسونگ الکترونیکس متعهد است در دیجیتالی کردن صنعت سینما پیشقدم بوده، برای دوستداران سینما تجربه ای تازه، غنی و همه جانبه ای را میسر کنیم.

سامسونگ با راهکارهای LFD خود، از پیش جای خود را در اروپا باز کرده است. مجموعه سینماهای Gaumont-Pathe، که حدود هزار پرده سینمایی را در بیش از صد سینما در سراسر فرانسه، سوئیس و هلند اداره می کند، نمایشگر های سامسونگ را انتخاب کرده است تا جایگزین پرده های سنتی کند، و با این کار مدیریت خود را آسان و توجه مشتریان بیشتری را جلب کرده است.

منبع : زومیت

امیر روزی طلب بازدید : 32 دوشنبه 20 خرداد 1398 زمان : 19:31 نظرات (0)

بلندمدت‌ترین ماموریتی که ناسا برای خود تعیین کرده، ارسال فضاپیمایی به آلفا قنطورس، نزدیک‌ترین ستاره به خورشید در سال ۲۰۶۹ است. این سال، صدمین سالگرد فتح ماه است. بسیاری از دانشمندان فکر می‌کنند که حداقل در عصر حاضر، ایده‌ی سفرهای بین ستاره‌ای شبیه داستان‌های تخیلی می‌ماند. آلفا قنطورس ۴/۴ سال نوری با ما فاصله دارد که تقریبا معادل ۴۰ تریلیون کیلومتر می‌شود. سریع‌ترین وسیله‌ای که تاکنون به فضا پرتاب شده، فضاپیمای کاوشگر پارکر ناسا است که در سریع‌ترین حرکت خود به دور خورشید، به سرعت ۶۹۰ هزار کیلومتر بر ساعت دست یافت.

یک فضاپیما اگر با ۱۰ درصد سرعت نور حرکت کند در طی ۴۴ سال می‌تواند به آلفا قنطورس برسد. برای دست یافتن به این سرعت باورنکردنی، به میزان بسیار زیادی انرژی احتیاج داریم؛ حتی اگر فضاپیما بسیار سبک‌وزن باشد. روش‌های معمول ایجاد سیستم پیشران مثل تکنولوژی‌های شیمیایی، خورشیدی-الکتریکی و هسته‌ای-حرارتی هیچ‌وقت نمی‌توانند به سرعت لازم برای سفرهای بین‌ستاره‌ای دست یابند.

اما روش‌های دیگری هم برای تأمین انرژی وجود دارد که ناسا می‌تواند روی آن‌ها کار کند. از میان این روش‌ها، می‌توان به سیستم پیشران هم‌جوشی هسته‌ای اشاره کرد. هرچند که ما هنوز نتوانسته‌ایم در تولید برق با این تکنولوژی مهارت کافی را کسب کنیم. بنابراین فعلا با توسعه‌ی یک سیستم پیشران هسته‌ای برای استفاده در فضا فاصله‌ی زیادی داریم. با تمام این توضیح‌ها، آیا ناسا می‌تواند تا ۵۳ سال دیگر به یک منظومه‌ی دیگر سفر کند؟ از نظر بسیاری از دانشمندان فضا این روش‌ها برای پیشبرد فضاپیما بسیار علمی تخیلی هستند و هنوز آمادگی لازم را نداریم.

اما دانشمندان دیگری هم هستند که درباره‌ی سفرهای بین‌ستاره‌ای پژوهش‌های زیادی انجام داده‌اند و هیجان زیادی برای مشارکت در این پروژه و تحقق این رویا دارند. این نوع نگرانی ها ذهن برخی از متخصصان اخترفیزیک را که در حال تلاش روی پروژه ای مانند "Breakthrough Starshot" هستند، به خود مشغول کرده است، این پروژه که چند سال گذشته معرفی شد، وعده بسیار خوبی به ما داده است. نکته‌ی مهم آن استفاده از لیزر از سطح زمین برای پیش بردن یک سفینه فضایی خیلی کوچک به نزدیک ترین منظومه‌ی ستاره‌ای همسایه زمین به نام قنطورس آلفا است که در فاصله‌ی اندک ۴٫۳۷ سال نوری از ما قرار گرفته است.

اما با وجود اینکه قنطورس آلفا ممکن است نزدیک‌ترین منظومه به ما باشد. هلر و تیمش اظهار می‌کنند که مشاهده‌ی شباهنگ (پرنورترین ستاره در آسمان شب) سفر سریع‌تری را می‌طلبد، زیرا مسافت آن تقریبا دوبرابر مسافت قنطورس آلفا (تقریبا ۸٫۶ سال نوری) است. اما چگونه می‌توان برای رسیدن به شباهنگ که فاصله دورتری دارد سریع‌تر بود؟ جواب بستگی فرضیه‌های مختلفی دارد، اینکه چگونه می‌توان سفینه‌ی فضایی خیلی کوچکی (که هنوز فرضی است) را پیش برد و سپس سرعت آن را کاهش داد.

منبع : زومیت

امیر روزی طلب بازدید : 51 یکشنبه 19 خرداد 1398 زمان : 10:52 نظرات (0)

الگوریتم شاهین ( Hawk ) چیست؟

تیم تولید محتوای وب داران در این مقاله قصد دارد شما را با الگوریتم شاهین گوگل آشنا کند و نحوه عملکرد این الگوریتم را در سئو محلی بررسی کند.

تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید.

طبق مقاله ای که سایت معتبر Search Engine Land منتشر کرد ، الگوریتم شاهین مربوط به سئو محلی می شود و تاثیری روی سایت هایی که در زمینه سئو محلی فعالیت نمی کنند نداشته است.

البته این الگوریتم می تواند نشانه ای از تغییرات احتمالی گوگل در آینده ای نزدیک باشد.

مقدمه ای بر الگوریتم شاهین گوگل

قبل از معرفی الگوریتم شاهین ، سئو محلی به نحوی بود که کسب و کارهایی که حیطه کاری مشترکی داشتند و از لحاظ جغرافیایی نزدیک به هم بودند ، به عنوان موارد تکراری محسوب می شدند.

برای مثال اگر منطقه ای بورس کافی شاپ و یا رستوران بود ، تحت تاثیر این حالت قرار می گرفت و بعضی از کسب و کارها با همسایه خود مشابه به نظر می رسیدند.

در اصل هدف گوگل از معرفی الگوریتم شاهین این بود که مشکل گوگل مپ در تشخیص اشتباه مکان های تکراری را از بین ببرد و بتواند همه کسب و کارها را نمایش دهد.

پس از معرفی الگوریتم شاهین ، شعاع فیلترینگ گوگل در تشخیص کسب و کارها در گوگل مپ کوچک تر شد و کسب و کارهای مشابه و نزدیک به هم توانستند بدون نگرانی مکان خود را در نقشه گوگل ثبت کنند.

البته همچنان کسب و کارهایی هستند که از آدرس مشترک استفاده می کنند.

از جمله این کسب و کارها می توان به فروشگاه های یک پاساژ تجاری اشاره کرد.

با توجه به اینکه هنوزم ممکن است بسیاری از کسب و کارها با توجه به معرفی این الگوریتم مشکلاتی داشته باشند ، ولی بسیاری از آن ها از مزیت معرفی این الگوریتم بهره مند شدند.

برای مثال پس از معرفی الگوریتم شاهین دیگر رقبا نمی توانند از نام آن ها سوء استفاده کنند و با نام مشابه در نزدیکی آن ها فعالیت کنند.

چرا نام این الگوریتم شاهین است؟

برای مطالعه کامل در مورد این الگوریتم حتما روی لینک زیر کلیک کنید!!!!!!!

الگوریتم شاهین ( Hawk ) چیست؟ 

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 311
  • بازدید سال : 3,120
  • بازدید کلی : 11,347