loading...

دیجیتال مارکت

امیر روزی طلب بازدید : 26 چهارشنبه 20 فروردین 1399 زمان : 10:02 نظرات (0)

سلام دوستان لطفاً بعد از مطالعه مطلب نظر خودتون رو برام کامنت کنید، این کار شاید 30 ثانیه هم وقتتون رو نگیره ولی خیلی به ما کمک میکنه ✌❤ دمتون گرم بریم سراغ مطلب😉

سه هفته پیش بود که شرکت سونی جزئیات سخت افزاری کنسول نسل هشتمی خود را منتشر کرد. حال ساعتی پیش این شرکت رسما از کنترلر پلی استیشن 5 رونمایی کرد که به نظر می‌رسد سونی این‌بار قصد دارد تا مسیری متفاوت نسبت به نسل‌های گذشته را در پیش بگیرد.

کنترلر جدید پلی استیشن دوال‌سنس (DualSense) نام دارد که شاید قابل توجه‌ترین تغییر آن نسبت به کنترل‌های گذشته، استفاده از دو رنگ برای ساخت آن باشد. برخلاف کنترل‌های دوال شاک، دوال‌سنس با دو رنگ سفید و مشکی طراحی شده است. همچنین محل قرار گیری لایت‌بار هم به دو طرفه دسته تغییر مکان داده تا بدین ترتیب در بازی‌های Co-Op راحت‌تر بتوانید رنگ کنترلر خود در بازی را تشخیص دهید.

در کنار تغییرات ظاهری کنترلر کنسول پلی استیشن 5 شاهد تغییراتی در برخی از کلیدها هم هستیم؛ کلید Share جای خود را به کلید Create داده است؛ این کلید همان وظیفه Share را برعهده خواهد داشت که بنابر گفته سونی ابزارهای بیشتری برای ساخت یک ویدئوی هیجان‌انگیز از گیم‌پلی و به اشتراک گذاشتن آن در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

البته به نظر می‌رسد که تغییرات چندانی در گریپ‌های کنترلر کنترلر پلی استیشن 5 ایجاد نشده و هنوز هم همان طراحی دوال‌شاکرز 4 را حفظ کرده‌اند. هنوز اطلاعاتی از تا‌چ‌پد کنترلر منتشر نشده است و باید منتظر ماند و دید که سونی چه ویژگی‌های جدیدی برای آن در نظر گرفته است. انتظار می‌رود ظرف چند هفته آینده از ظاهر نهایی پلی استیشن 5 هم رونمایی شود.

کنسول پلی استیشن 5 در تعطیلات سال آینده میلادی با پردازنده گرافیکی 10.28 ترافلاپسی، 16 گیگابایت رم GDDR6 و حافظه‌ای شخصی‌سازی شده با ظرفیت 825 گیگابایت از نوع SSD به بازار عرضه می‌شود. شرکت سونی اعلام کرده که با نزدیک شدن به زمان انتشار جزئیات بیشتری از ویژگی‌های پلی استیشن 5 در اختیار طرفداران قرار می‌دهد.

منبع: https://gamingbolt.com/ps5s-new-controller-is-called-dualsense-new-images-and-details-revealed

امیر روزی طلب بازدید : 174 سه شنبه 19 فروردین 1399 زمان : 9:38 نظرات (0)

سلام دوستان لطفاً بعد از مطالعه مطلب نظر خودتون رو برام كامنت كنيد، اين كار شايد 30 ثانيه هم وقتتون رو نگيره ولي خيلي به ما كمك ميكنه ✌❤ دمتون گرم بريم سراغ مطلب😉

اپل با اضافه كردن يك اسكنر لايدار به آيپد پرو ۲۰۲۰، به نوعي دوربين ۳ گانه را به تبلت حرفه‌اي‌تر خود آورد. اكنون طراحي‌هاي اوليه‌اي از ماژول دوربين آيفون بعدي اپل منتشر شده، كه اين اسكنر را در كنار ۳ سنسور معمول ديگر پرچمدار اپل نشان مي‌دهد.

طراحي آيفون بعدي به تاييد دو تن از افشاگران مطرح اپل يعني مكس واينباخ و يوتيوبر معروف جان پراسر نيز رسيده و به گفته اين دو از كد‌هاي داخل iOS 14 به دست آمده است. با نگاهي به اين طراحي اوليه، مي‌توان ديد كه اپل خيلي زود دوربين ۳ گانه را فراموش كرده و به سراغ ماژول ۴ گانه رفته است. سنسور‌هاي دوربين آيفون ۱۱ پرو همگي نيز در آيفون بعدي حضور دارند، ولي تفاوت نسل جديد با پرچمداران فعلي، در اضافه شدن اسكنر ليدار (LiDAR) به اين مجموعه است.

جايگيري اين سنسور‌ها نيز دستخوش تغيير شده تا فضا براي اسكنر لايدار ايجاد شود. از همين رو سنسور اولترا وايد از مركز سمت راست ماژول، به كمي بالاتر در كنار سنسور اصلي نقل مكان كرده است. زير اين سنسور نيز اسكنر لايدار جاي مي گيرد. به نظر مي‌رسد ابعاد اين سنسور‌ها نيز كمي بزرگ‌تر شده كه در راستاي افشاگري‌هاي قبلي مبني بر استفاده اپل از سنسور شيفت قرار مي‌گيرد.

اگر خاطرتان باشد، گفته مي‌شود سنسور اولترا وايد اپل از تكنولوژي سنسور شيفت براي از بين بردن لرزش دست استفاده مي‌كند كه در كنار آن، قابليت نايت مود اپل را نيز به دست خواهد آورد. در پي اين جابجايي‌ها، فلاش و ميكروفون نيز تغيير مكان داده و اكنون فلاش اين گوشي در مركز ۴ سنسور قرار مي‌گيرد. ميكروفون نيز كمي پايين‌تز از فلاش و ميان دو سنسور تله فوتو و اسكنر لايدار قرار خواهد گرفت.

از ديگر اطلاعاتي كه از كد‌هاي داخل iOS 14 به دست آمده مي‌توان به پورت لايتنينگ و ناچ معروف اپل اشاره كرد. در اين كد‌ها آمده است كه اپل امسال از پورت USB-C استفاده نمي‌كند و همچنان آيفون خود را با پورت لايتنينگ به بازار عرضه خواهد كرد. آيفون سال آينده (۲۰۲۱) نيز كلا بدون پورت به بازار عرضه مي‌شود. در نتيجه هيچگاه شاهد اضافه شدن اين پورت همه‌كاره به آيفون نخواهيم بود.

ناچ نيز همانند سال‌هاي گذشته در اين گوشي وجود دارد و اپل برنامه‌اي براي كوچك كردن يا حذف آن ندارد. احتمالا با عرضه آيفون بدون پورت در سال آينده ميلادي، ناچ نيز حذف شود تا بار ديگر با طراحي انقلابي در محصولات اپل طرف شويم. اين‌ها تنها تفاوت‌هاي موجود در آيفون ۲۰۲۰ با آيفون ۱۱ پرو هستند و به جز تغييرات سخت‌افزاري معمول اپل، در ظاهر آيفون نبايد تغيير جديد ديگري ببينيم.

با اين حال با توجه به تاخير در عرضه برخي از محصولات اپل، انتظار مي‌رود آيفون ۱۲ پرو و پرو مكس (در صورت حفظ نام‌گذاري فعلي) زماني در ماه اكتبر و نوامبر (مهر و آبان) با ابعاد ۶.۱ و ۶.۷ اينچي به بازار عرضه شوند. همچنين گفته مي‌شود دو آيفون ۱۲ و ۱۲ پلاس (۵.۴ و ۶.۱ اينچي) نيز جايگزين آيفون ۱۱ محبوب خواهند شد تا اپل در بازار ميان‌رده‌هاي خود نيز دو انتخاب در اختيار كاربران قرار داده باشد.

منبع: https://www.phonearena.com/news/apple-iphone-12-pro-5g-camera-design-lidar-scanner-leak_id123585

امیر روزی طلب بازدید : 27 دوشنبه 18 فروردین 1399 زمان : 9:38 نظرات (0)

سلام دوستان لطفاً بعد از مطالعه مطلب نظر خودتون رو برام کامنت کنید، این کار شاید 30 ثانیه هم وقتتون رو نگیره ولی خیلی به ما کمک میکنه ✌❤ دمتون گرم بریم سراغ مطلب😉

همزمان با شیوع گسترده ویروس COVID-19 و ادامه قرنطینه، شرکت گوگل طرح موتور جستجوگر خود را تغییر داده تا به افراد خانه نشین روحیه دهد.


ویروس COVID-19 همچنان در حال گسترش بوده و شمار افرادی که به این بیماری مبتلا شده اند از مرز یک میلیون عبور کرده است. بنابراین افراد باید نکات بهداشتی را رعایت کرده و به فکر سلامتی خود و اطرافیانشان باشند. طبق توصیه های سازمان جهانی بهداشت، زدن ماسک و پوشیدن یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از شیوع این بیماری است. شستشوی مکرر دست ها و سطح اجسام نیز می تواند به سلامت شخص کمک کند. اما شاید موثرترین راه برای مقابله با این ویروس و شکستن زنجیره انتقال آن، حفظ فاصله اجتماعی و قرنطینه خانگی باشد.

 

شرکت گوگل نیز برای تاکید بر اهمیت این موضوع، طرح موتور جستجوی خود را تغییر داده است. ظاهرا حروف الفبای گوگل هم در شرایط قرنطینه هستند و خود را با انجام کارهای مختلف سرگرم می کنند. همانطور که در تصویر زیر می بینید، حرف G در حال خواندن کتاب و هر دو حرف o مشغول نواختن آلات موسیقی هستند. حروف g و e سرگرم حرف زدن با گوشی بوده و l نیز حرکت های ورزشی انجام می دهد. این شکلک ها در واقع به کاربران یادآوری می کنند که در شرایط سخت قرنطینه هم می توان به زندگی امیدوار بود و فعالیت های مختلفی را انجام داد.

بسیاری از شرکت های سازنده اکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا شرایط موجود را برای مردم اقصی نقاط جهان ساده تر کنند. فیس بوک با راه اندازی صفحه Community Help برای ویروس کرونا، به نوعی نقش خود را در این حیطه ایفا کرده است. گوگل نیز یک سری داده های مکانی را در اختیار سازمان ها گذاشته تا گسترش همه گیر ویروس را ساده تر ردیابی کنند. از طرفی اغلب استودیوهای سازنده بازی نیز به کمپین #PlayApartTogether پیوسته و برنامه های خود را به صورت رایگان و یا با تخفیف های عمده در اختیار کاربران قرار داده اند تا آن ها اوقات بهتری را در خانه سپری کنند.

منبع: https://www.phonearena.com/news/Google-keep-spirit-up-Doodle_id123565

امیر روزی طلب بازدید : 25 یکشنبه 17 فروردین 1399 زمان : 9:23 نظرات (0)

سلام دوستان لطفاً بعد از مطالعه مطلب نظر خودتون رو برام کامنت کنید، این کار شاید 30 ثانیه هم وقتتون رو نگیره ولی خیلی به ما کمک میکنه ✌❤ دمتون گرم بریم سراغ مطلب😉

بازیکنان Call of Duty: Warzone می‌توانند به‌صورت رایگان تا ۱۸ فروردین ماه دو نقشه‌ی آنلاین بازی Call of Duty: Modern Warfare را تجربه کنند.

نسخه‌ی بتل رویال و رایگان سری بازی Call of Duty به‌نام Call of Duty: Warzone که به‌تازگی عرضه شده است، توانسته در بین طرفداران محبوبیت زیادی به دست بیاورد. علاوه‌بر اینکه بازیکنان از تاریخ ۱۵ فروردین ماه تا ۱۸ فروردین ماه می‌توانند در بازی Call of Duty: Warzone دو برابر XP به دست بیاورند، بازیکنان این بازی همچنین می‌توانند دو نقشه‌ی بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty: Modern Warfare را نیز به رایگان تجربه کنند. هم‌اکنون دو نقشه‌ی Shoot House و Atlas Superstore تا تاریخ ۱۸ فروردین ماه به‌صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

هرچند مدت زمان تجربه بسیار محدود است اما یک فرصت خوب برای بازیکنان Warzone محسوب می‌شود که ببینند آیا از بخش چند نفره‌ی استاندارد بازی به اندازه‌ای لذت خواهند برد که بازی Call of Duty: Modern Warfare را خریداری کنند یا خیر. فصل سوم بازی Modern Modern Warfare به‌زودی عرضه خواهد شد و اینکار ابتکار عمل هوشمندانه‌ای برای جذب بازیکنان بیشتر به نظر می‌رسد. اکنون ما فقط باید منتظر بمانیم تا ببینیم فصل بعد از نظر محتوا چه چیزهایی را به طرفداران ارائه خواهد داد.

برای کسانی که علاقه‌مند به بخش مولتی پلیر نیستند، آن‌ها می‌توانند بخش کمپین بازی ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 را بازی کنند که شامل داستان بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 که در سال ۲۰۰۹ عرضه شد به همراه جلوه‌های گرافیکی بهبود یافته خواهد بود.

نسخه‌ی ریمسترشده‌ی کمپین داستانی Call of Duty: Modern Warfare 2 به مدت یک ماه در انحصاری کنسول پلی استیشن 4 خواهد بود و پس از آن، در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) در دسترس گیمرهای ایکس باکس وان و پی سی قرار خواهد گرفت.

منبع: https://gamingbolt.com/call-of-duty-warzone-players-can-access-modern-warfare-multiplayer-free-this-weekend

امیر روزی طلب بازدید : 34 شنبه 16 فروردین 1399 زمان : 9:10 نظرات (0)

شب گذشته بود که شرکت سونی رسما از تاخیر The Last Of Us Part 2 خبر داد. گرچه این موضوعی بسیار ناراحت‌کننده برای طرفداران است اما با این حال ناتی داگ تصمیم گرفته تا با انتشار تصاویری از The Last Of Us Part 2 مرهمی بر آن باشد.

بازی The Last Of Us Part 2 تا تاریخ نامعلومی با تاخیر مواجه شده و بنابراین ممکن است تا سال آینده میلادی خبری از آن نباشد. گرچه نگرانی سونی از شکست تجاری The Last Of Us Part 2 به دلیل شیوع ویروس کرونا منطقی به نظر می‌رسد اما مشخص نکردن تاریخ انتشار بازی سبب نگرانی بسیاری از طرفداران مبنی بر به تاخیر افتادن The Last Of Us Part 2 تا سال آینده میلادی شده است. آن‌طور که پیداست، بیماری کرونا سبب کاهش فروش نسخه‌های فیزیکی می‌شود و سونی تصمیم گرفته تا ریسک نکند و The Last Of Us Part 2 را در زمان بهتری به بازار عرضه کند.

در تصاویر The Last Of Us Part 2 شخصیت جوئل را می‌بینیم که با چهره‌ای غمگین در حال نواختن گیتار است. علاوه براین می‌توان نگاهی بر کیفیت فوق‌العاده جلوه‌های بصری و نور پردازی بازی داشت. این تصاویر به طور مستقیم از کنسول پلی استیشن 4 پرو گرفته شده است.

پیشتر قرار بود تا در تاریخ جمعه 9 خرداد ماه 1399 (29 می 2019 میلادی) برای کنسول پلی‌ استیشن 4 منتشر شود. حال طرفداران باید چند ماه دیگر برای تجدید دیدار با جوئل و الی صبر کنند.

منبع: gamingbolt.com

امیر روزی طلب بازدید : 30 پنجشنبه 14 فروردین 1399 زمان : 8:58 نظرات (0)

بالاخره پس از گمانه‌زنی‌های بسیار، شرکت اکتیویژن رسما از نسخه بازسازی شده Call of Duty: Modern Warfare 2 رونمایی کرد.

چند روزی بود که شایعات بسیاری مبنی بر عرضه نسخه بازسازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به گوش می‌رسید. حالا بالاخره اکتیویژن رسما با انتشار تریلر این بازی بر شایعات مهر تایید زد.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered تنها شامل بازسازی بخش داستانی می‌شود و اکتیویژن هیچ برنامه‌ای برای عرضه بخش چندنفره ندارد. نسخه بازسازی شده بهبود‌های بسیاری در کیفیت بافت‌ها و نورپردازی به خود دیده است و از رزولوشن 4K و HDR پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، نسخه پی‌سی از تنظیمات Ultrawide پشتیبانی می‌کند و محدودیتی برای اجرای بازی با نرخ فریم بالای 60 وجود ندارد.

نسخه اورجینال Call of Duty: Modern Warfare 2 در سال 2009 منتشر شد که توانست تنها در روز اول انتشار 4.7 میلیون نسخه فروش داشته باشد. این بازی با داشتن مراحل جنجالی نظیر No Russian سر و صدای بسیاری به پا کرد و توجه بسیاری از رسانه‌ها به آن جلب شد.

MW2 از بهترین نسخه‌های سری ندای وظیفه است که مطمئنا انتشار نسخه بازسازی شده خبری خوشحال‌کننده برای طرفداران سرسخت این مجموعه تیراندازی اول شخص است. با این حال اگر شما از پلتفرمی غیر از پلی استیشن 4 استفاده می‌کنید، باید یک ماه دیگر برای انتشار Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered صبر داشته باشید چراکه این بازی تا اواخر ماه آوریل در انحصار کنسول شرکت سونی خواهد بود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered هم‌اکنون برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس است و در تاریخ پنج‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1399 (30 آوریل 2020 میلادی) برای کنسول ایکس باکس وان و پلتفرم پی‌سی منتشر می‌شود. لازم به ذکر است که با پیش خرید این بازی به محتوای انحصاری برای استفاده در بخش چندنفره و بتل رویال Modern Warfare دسترسی خواهید داشت.

 

منبع: https://venturebeat.com/2020/03/31/call-of-duty-modern-warfare-2-gets-its-remaster-on-the-ps4/

امیر روزی طلب بازدید : 29 سه شنبه 12 فروردین 1399 زمان : 8:59 نظرات (0)

این روزها که اکثر مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه‌های خود مانده‌اند، افزایش سرعت وای‌فای خانگی می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. مشکلات اینترنت می‌تواند از بارگذاری ویدیوها و انجام بازی‌های آنلاین جلوگیری کرده و در نتیجه در خانه ماندن و سرگرم شدن شما را نیز سخت‌تر کند. در این مقاله قصد داریم تا راه‌کارهای بهره‌برداری بهتر از پهنای‌ باند وای‌فای خانگی را به شما آموزش دهیم.

سرعت اینترنت خود را اندازه بگیرید

قدم اول شما در افزایش سرعت اینترنت، پیدا کردن منشأ مشکلات و همچنین سنجش کیفیت شبکه وای‌فای است. می‌توانید با استفاده از مرورگر کامپیوترتان و یا فعال کردن حالت هواپیمای گوشی هوشمند خود و سپس اتصال به شبکه وای‌فای (جهت اطمینان از اینکه از اینترنت سیم‌کارت استفاده نمی‌کنید)، به انجام این کار اقدام کنید. پس از این باید به یکی از وب‌سایت‌ها مانند Speedtest (اپلیکیشن موبایلی نیز دارد) مراجعه کرده و سرعت وای‌فای خود را اندازه بگیرید.

سرعت وای‌فای خود را در مکان‌های مختلفی اندازه گرفته و اگر سرعت اینترنت در نقطه‌ای نسبت به سایر مکان‌ها بسیار پایین بود، این موضوع را در نظر داشته باشید.

شبکه خود را بررسی کنید
شاید چندان عاقلانه به نظر نرسد، اما گاهی اوقات باید مطمئن شوید که دستگاه‌های شما از شبکه موردنظر شما استفاده می‌کنند. گاهی اوقات (به دلایلی) گجت‌های شما به‌جای اتصال به شبکه خانگی پرسرعت، به نقاط اتصال کم‌سرعت اپراتور شبکه‌ای شما متصل می‌شوند. پس این مورد را نیز بررسی کنید.

خرید پهنای باند بیشتر منجر به افزایش سرعت وای‌فای شما می‌شود
استفاده از اینترنت روزبه‌روز در حال افزایش است و شاید مصرف اینترنت شما بیش از پهنای باند خریداری شده است. شاید همزمان با تماشای محتوای ویدیویی باکیفیت از سرویس‌های آنلاین پخش ویدیو، سایر اعضای خانواده نیز تماس ویدیوی برقرار کرده و یا اینکه به انجام بازی‌های آنلاین بپردازند. شاید هم سه دستگاه و یا بیشتر از وای‌فای خانگی شما استفاده کرده و در نتیجه سرعت آن را کاهش دهند.

اگر سرعت خریداری‌شده شما کم باشد، کاهش تعداد دستگاه‌های متصل، کمک چندانی نخواهد کرد. سرعت خریداری‌شده خود را بررسی کنید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که شاید در مدت زمان خاصی به دلیل شرایط طرح اینترنت خریداری‌شده، با کاهش سرعت مواجه شوید. در هر صورت، خرید پهنای باند بیشتر به‌معنای افزایش سرعت وای‌فای شما خواهند بود.

تغییر مکان روتر وای‌فای می‌تواند سرعت اینترنت شما را افزایش دهد
اگر شبکه وای‌فای شما دارای نقاط کور بوده، بهترین راه‌کار، جابجایی روتر وای‌فای به مکانی دیگر است. معمولا در بسیاری از خانه‌ها، روتر وای‌فای در گوشه‌ها قرار داده می‌شود. این‌گونه مکان‌ها نامناسب‌ترین جایگاه برای یک روتر هستند. امواج وای‌فای از نوع رادیویی هستند؛ این امواج برد محدودی داشته و همچنین گاهی اوقات نیز نمی‌توانند از دیوارها عبور کنند. جهت افزایش سرعت وای‌فای خود و همچنین بهبود محدوده برد آن، می‌توانید روتر خود را در نقاط مرکزی خانه قرار دهید.

کانال وای‌فای خود را تغییر دهید
اگر شبکه‌های وای‌فای مختلفی در اطراف شما حضور دارند، امتحان این راه‌کار می‌تواند مفید واقع شود، زیرا شاید امواج رادیویی شبکه‌ها با یکدیگر داخل پیدا کرده باشند. برخی از روترها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند تداخل را تشخیص داده و در نتیجه امواج صاف را برگزینند. البته تمامی روترها در این زمینه عملکرد مناسبی نداشته و همچنین نمی‌توانند در هنگام تغییر شرایط، به‌راحتی امواج صاف را شناسایی کنند. جهت افزایش سرعت وای‌فای خود، می‌توانید به تنظیمات روتر مراجعه کرده و سایر کانال‌ها را امتحان کنید.

امواج 5 گیگاهرتزی می‌توانند سرعت وای‌فای شما را افزایش دهند
مودم‌های وای‌فای جدید از دو فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتزی استفاده می‌کنند. فرکانس 5 گیگاهرتزی سریع‌تر بوده و کمتر نیز تداخل پیدا می‌کند، اما برد زیادی نداشته و همچنین نمی‌تواند از میان دیوارها نیز عبور کند. فرکانس 2.4 گیگاهرتزی قوی‌تر از فرکانس 5 گیگاهرتزی است، اما بیشتر مستعد تداخل با امواج مایکروویو و تلفن‌های بی‌سیم قدیمی است.

اگر گجت‌های شما از امواج 5 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کنند، می‌توانید مودمی با این مشخصات تهیه کرده و در نتیجه سرعت وای‌فای خود را افزایش دهید. فرکانس‌های 5 گیگاهرتزی شامل سرعت‌های 802.11ax، 802.11ac ،802.11n یا 802.11a می‌شوند.

البته باید به یاد داشته باشید که پهنای باند 5 گیگاهرتزی وای‌فای خانگی، ارتباطی با سرویس‌های اینترنت 5G سیم‌کارت موبایل‌ ندارد. شباهت نام این دو، اتفاقی است.

یک افزایش‌ دهنده برد وای‌فای تهیه کنید

شاید نتوانید مودم خود را جابجا کرده و یا اینکه انجام این کار فایده‌ای نداشته باشد. در این‌گونه مواقع می‌توانید یک افزایش دهنده برد وای‌فای تهیه کرده و آن را در محل‌هایی قرار دهید که سیگنال‌ها در آن ضعیف هستند.

می‌توانید از شبکه مِش استفاده کنید
جدا از میزان در دسترس بودن این فناوری، استفاده از شبکه مِش (Mesh network) همانند: Google Nest، Netgear’s Orbi ،Eero یا TP-Link Deco می‌تواند موجب افزایش سرعت وای‌فای شما شود (البته گزینه‌های دیگری نیز وجود دارند). استفاده از این فناوری جهشی بزرگ هم در سرعت و هم در راحتی شبکه‌های وای‌فای به حساب می‌آید. شبکه‌های وای‌فای فعلی در واقع نوعی سیستم نقطه به نقطه هستند، درحالی‌که شبکه مِش چنین سازوکاری ندارد.

جدیدترین روترها از آخرین استاندارد سرعتی 802.11ax یا همان Wi-Fi 6 بهره می‌برند. البته شاید هیچ‌کدام از گجت‌های شما از این فناوری پشتیبانی نکنند. به‌هرحال، اگر قصد یک خرید آینده‌نگرانه را دارید، باید بدانید که گجت‌های چند سال آینده نیز می‌توانند به‌راحتی از این استاندارد بهره جویند.

سخن پایانی
درنهایت اگر درآمد شما و یا آموزش فرزندانتان به شبکه وای‌فای خانگی بستگی دارد، پس قطعا صرف تلاش و هزینه جهت بهبود عملکرد آن، ارزشش را خواهد داشت.

منبع: https://www.theverge.com/2020/3/19/21185759/wi-fi-work-at-home-how-to-router-mesh

امیر روزی طلب بازدید : 35 دوشنبه 11 فروردین 1399 زمان : 10:36 نظرات (0)

پیش از این شنیده بودیم که در سال 2020 گوشی‌های فایو جی مقرون به صرفه وارد بازار خواهند شد، اما تاکنون هیچ مدل مناسبی را ندیده بودیم. خوشبختانه این انتظار بالاخره به سر رسید و شیائومی امروز با معرفی گوشی می 10 لایت (Mi 10 Lite)، امکان اتصال به شبکه نسل بعدی را تنها با قیمتی معادل 350 یورو مهیا کرده است.

با اینکه شیائومی می 10 لایت فایو جی در همان سبک و سیاق سری می 10 طراحی شده اما از برخی جهات کاملاً متفاوت است. تراشه پردازشی اسنپدراگون 7656 جی به عنوان قلب تپنده این گوشی فعالیت می‌کند که دارای مودم فایو جی یکپارچه است و با فناوری LiquidCool خنک نگه داشته می‌شود.

می 10 لایت در جلوی بدنه خود به یک صفحه نمایش اولد 6.57 اینچی مجهز می‌باشد که در مقابسه با مدل معمولی می 10 یک دهم اینچ کوچک‌تر است. شیائومی همچنین در این مدل، طراحی دوربین سلفی را هم تغییر داده و سنسور 16 مگاپیکسلی را درون یک بریدگی قطره‌ای شکل تعبیه کرده است.

دوربین چهارگانه پشتی دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است اما جزئیات مربوط به سه ماژول دیگر هنوز اعلام نشده است. شیائومی در حال حاضر به برخی از قابلیت‌های دوربین می 10 لایت اشاره کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به Shoot Steady، Pro Mode و AI dynamic skyscaping اشاره کرد.

می 10 لایت فایو جی از یک باتری 4160 میلی آمپر ساعتی برای تأمین انرژی استفاده کرده و از شارژ سریع سیمی 20 وات بهره می‌برد. این گوشی با ضخامت 7.98 میلی متری و وزن 192 گرمی خود، یک گوشی کاملاً فشرده و جمع‌و‌جور بوده و در رنگ‌های سفید، خاکستری و سبز در دسترس خریداران خواهد بود.

این گوشی در اوایل ماه مه وارد بازار خواهد شد و قیمتی که برای نسخه 64 گیگابایتی آن تعیین شده، 350 یورو می‌باشد. البته اگر به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز داشته باشید، می‌توانید با پرداخت 50 یرور بیشتر، مدل 128 گیگابایتی را تهیه کنید.

با مقایسه می 10 لایت با نوکیا 8.3 فایو جی، که 600 یورو قیمت دارد و سایر پرچمدارهای فایو جی که به مراتب گران‌تر هستند، می‌توان پی برد که شیائومی مقرون به صرفه‌ترین گوشی فایو جی را به نام خود ثبت کرده است. در اینجا به طور خاص به نوکیا 8.3 اشاره کردیم، چرا که از همان تراشه اسنپدراگون 765 جی استفاده می‌کند و از نظر قدرت سخت‌افزاری بسیار شبیه می 10 لایت است. اما قیمت بسیار پایین‌تر محصول شیائومی باعث شده تا ارزش خرید بالاتری داشته باشد.

منبع: https://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_10_lite_is_a_350_phone_with_5g_connectivity_48mp_main_camera-news-42299.php

امیر روزی طلب بازدید : 27 شنبه 09 فروردین 1399 زمان : 9:02 نظرات (0)

با توجه به اظهارات یکی از سخن‌گویان شرکت سونی، شیوع ویروس کرونا قرار نیست عرضه پلی استیشن 5 را با تاخیر مواجه کند.

 

شاید کسی فکرش را هم نمی‌کرد که یک ویروس جدید که در چین سروصدا به پا کرده بود، بتواند دنیا را به تکاپو بیندازد و به خطری جهانی تبدیل شود؛ ویروس کرونا این روزها به یک مسئله‌ی بین‌المللی تبدیل شده و شرایطی خاص را به وجود آورده است. شرایطی که علاوه بر زندگی شخصی افراد، روی صنایع و شغل‌های کلان بین‌المللی هم تاثیر گذاشته و خسارت بسیار زیادی به‌بار آورده است. یکی از همین موارد، صنعت سرگرمی است و طی مدت اخیر، از تاخیر در اکران فیلم‌های مختلف گرفته تا تعطیلی موقت استودیوهای بازی‌سازی به‌علت مسئله‌ی فاصله‌ی اجتماعی و قرنطینه‌ی خانگی، از جمله مواردی بودند که به‌واسطه‌ی شیوع جهانی کرونا شاهدشان بودیم.

 

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی اما، یکی از مقامات سخنگوی کمپانی سونی در مصاحبه با بلاگ بلوم‌برگ  اعلام کرد که شیوع جهانی ویروس کرونا، روی روند عرضه‌ی پلی استیشن 5 تاثیری ندارد و این کنسول در موعدی که برای عرضه‌اش تعیین شده است، به بازار عرضه خواهد شد و هیچ تاخیری در کار نخواهد بود. این موضوع درحالی است که سونی برخی از کارخانه‌های خود در چین و سراسر جهان را تعطیل کرده است و گمان می‌رفت که در عرضه‌ی پلتفرم نسل نهمی ژاپنی‌ها تاخیر ایجاد شود، اما اظهارات سخن‌گوی این شرکت تمامی ابهام‌ها را از بین می‌برد. پیش از اظهارات سخن‌گوی سونی،‌ این شرکت با انتشار یک بیانیه، مشخص کرد که شیوع جهانی ویروس کرونا روی فعالیت‌های ویدیوگیم‌محور شرکت سونی تا پایان سال مال جاری هیچ تاثیری نخواهد داشت. سال مالی جاری که تا روز ۳۱ مارس (۱۲ فروردین) ادامه خواهد داشت.

این سخن‌گوی سونی در بخشی از مصاحبه‌اش اعلام می‌کند که با وجود عدم ثبت هیچ مورد خاصی پیرامون وجود مشکل در روند توسعه‌ی آثار انحصاری، سونی توجه ویژه‌ای را به استودیوهای انحصاری‌ساز خود (فرست پارتی) که مخصوصا در اروپا و آمریکا واقع‌شده‌اند، معطوف کرده است. با تمامی این اوصاف، سونی هم مثل دیگر فعالان صنعت سرگرمی از شیوع جهانی کووید 19 خسارت دید و از لغو شدن کنسرت‌های مختلف گرفته تا تاخیر در پخش فیلم‌های سینمایی، فعالیت‌های سونی در صنایع موزیک و سینما را با چالش روبه‌رو کرد؛ در کنار این موضوع، تعطیلی فروشگاه‌های فروش محصولات الکترونیکی، تعطیلی کارخانه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای باعث شد تا اقتصاد این شرکت بزرگ ژاپنی هم تحت تاثیر قرار بگیرد.

 

سونی همچنین ۴ کارخانه‌ی خود در چین را تعطیل کرد. حالا این کارخانه‌ها دوباره بازگشایی شده‌اند و به طی کردن روند عادی خود مشغول هستند. این درحالی است که ۲ کارخانه‌ی سونی در مالزی و یک کارخانه در بریتانیا هنوز تعطیل هستند و امید می‌رود که به‌زودی شاهد بازگشایی آن‌ها باشیم. این دومین بار است که سونی دست به انتشار بیانه‌های این‌چنین مبنی بر عدم تاخیر در عرضه‌ی فناوری‌ها و تولیدات خود می‌زند. باید ببینیم که در روزها و ماه‌های آینده، این ویروس چگونه قرار است کنترل شود چرا که اگر این مهم عملی نشود، اصلا بعید نیست که شاهد تغییرات دوباره در برنامه‌ی کمپانی‌های صنعت سرگرمی و دیگر صنایع باشیم.

منبع : https://www.gamesindustry.biz/articles/2020-03-27-sony-doesnt-see-pandemic-affecting-ps5-launch

امیر روزی طلب بازدید : 27 سه شنبه 05 فروردین 1399 زمان : 9:22 نظرات (0)
کاربران از‌این‌پس ‌می‌توانند به اطلاعاتی بیشتری ازجمله نحوه‌ی اشتراک‌گذاری تصاویر در گوگل فوتوز دسترسی داشته باشند.
گوگل فوتوز یکی از سرویس‌های ابری شرکت گوگل است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند تصاویر خود را در فضای ابری ذخیره‌سازی کنند و روی دستگاه‌های مختلف به آن‌ها دسترسی داشته باشند.
توسعه‌دهندگان گوگل فوتوز قابلیت‌هایی به این اپلیکیشن اضافه کرده‌اند تا اطلاعات بیشتری از تصاویر به کاربران ارائه شود. این اطلاعات شامل گزینه Uploaded From (آپلودشده از) و Shared By (اشتراک‌گذاشته‌شده به‌دست) می‌شوند.
در‌حال‌حاضر، گوگل فوتوز اطلاعاتی مانند زمان و تاریخ اشتراک‌گذاری، نوع فایل‌ها، رزولوشن و ابعاد تصاویر، اطلاعات دوربین ثبت‌کننده و محل ثبت تصاویر را به کاربر نشان می‌دهد.
در گزینه‌ی Uploaded From، کاربر مشاهده می‌کند تصاویر ازطریق چه دستگاهی در گوگل فوتوز بارگذاری شده‌اند. درواقع، کاربر متوجه می‌شود دستگاهی مبتنی‌بر اندروید بوده یا با دستگاهی مبتنی‌بر iOS تصاویر خود را آپلود کرده است. همچنین، درصورتی‌که تصاویر را ازطریق نسخه‌ی تحت‌وب یا گوگل درایو به گوگل فوتوز آپلود کنید، این گزینه اطلاعات دقیق مربوط به آن را نشان خواهد داد.
در گزینه‌ی Shared By نیز، اطلاعاتی ازقبیل این به کاربر ارائه می‌شود که تصاویر از کدام آلبوم به‌اشتراک گذاشته شده‌اند. برای مثال، در رویدادی حضور داشته‌اید و تصاویری از اتفاقات جالب رویداد ثبت و در آلبومی خاص ذخیره کرده‌اید. اطلاعات موجود در گزینه‌ی Shared by به شما کمک خواهد کرد آلبومی را راحت‌تر پیدا کنید که عکس مدنظرتان از آن به‌اشتراک شده است.

فرقی نمی‌کند تصاویر را در کدام نسخه از گوگل فوتوز آپلود کنید. گوگل فوتوز می‌تواند اطلاعات جدید را در تمامی تصاویر نشان دهد. با استفاده از این اطلاعات، گوگل فوتوز می‌تواند مشکلات هم‌گام‌سازی با دیتاسنتر را سریع‌تر بررسی کند. کاربرانی که جزئیاتی از تصاویر را فراموش کرده باشند، با مراجعه به بخش اطلاعات تصاویر می‌توانند جزئیات بیشتری از زمان ثبت آن‌ها را به‌یاد بیاورند. در‌حال‌حاضر، گزینه‌های جدید فقط در نسخه‌ی وب (photos.google.com) مشاهده‌شدنی است و در آینده، به نسخه‌های اندروید و iOS برنامه گوگل فوتوز اضافه می‌شود.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 293
  • بازدید سال : 3,102
  • بازدید کلی : 11,329