loading...

دیجیتال مارکت

امیر روزی طلب بازدید : 122 پنجشنبه 21 شهریور 1398 زمان : 13:03 نظرات (0)

اولین ریتینگ بازیکنان فیفا 20 توسط الکترونیک آرتز اسپورت از طریق شبکه‌های مجازی و صفحه اصلی این بازی اعلام شد. آن‌ها اساس ریتینگ بازیکنان را عملکرد آنان در سال گذشته می‌دانند و به همین طریق در بخش‌های مختلفی مثل سرعت و یا دریبل به آن‌ها امتیاز می‌دهند.

در فیفا 20 امسال ده بازیکن برتر به ترتیب لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، نیمار، ادن هازارد، کوین دی بروینه، جان اوبلاک، ویرجیل فن دایک، محمد صلاح، لوکا مودریچ و مارک آندره ترشتگن هستند. به این ترتیب رئال مادرید و لیورپول هرکدام با داشتن دو بازیکن در این لیست بیشترین تعداد بازیکن را دارند. برای مشاهده تمام صد بازیکن برتر می‌توانید از لینک استفاده کنید.

منبع : https://www.ea.com/games/fifa/fifa-20/ratings/fifa-20-player-ratings-top-100

امیر روزی طلب بازدید : 21 چهارشنبه 20 شهریور 1398 زمان : 10:22 نظرات (0)

اپل سه برنامه‌ی جدید مطالعاتی در زمینه‌ی پایش سلامت قلب، برنامه‌ی سلامت بانوان و برنامه‌ی سلامت شنوایی کاربران را معرفی کرد.

اپل امشب در رویداد معرفی آیفون ۱۱، هم‌زمان با معرفی اپل واچ سری ۵، سه برنامه‌ی مطالعاتی جدید در حوزه‌ی سلامت شامل برنامه‌ی سلامت شنوایی، برنامه‌ی مطالعاتی در حوزه‌ی سلامت بانوان و برنامه‌ی مطالعاتی در زمینه‌ی سلامت قلب را معرفی کرد.

کوپرتینونشین‌ها برنامه‌های مطالعاتی و تحقیقاتی خود را با همکاری مؤسسه‌های پیشرو در حوزه‌ی پزشکی پیش می‌برند. اپلیکیشن جدید Research، مرتبط با برنامه‌های تحقیقاتی و مطالعاتی اپل بیش‌ازپیش سلامت کاربران را مورد توجه قرار می‌دهد. همان‌طور که گفته شد سازمان‌های معتبری در حوزه‌ی مراقبت‌های بهداشتی و مؤسسه‌های معتبر پزشکی و دانشگاهی در برنامه‌های مطالعاتی جدید، اپل را یاری می‌‌کنند. کاربران به‌زودی می‌توانند اپلیکیشن Research را به‌صورت رایگان از اپل استور دانلود کنند و به تمایل خود در این برنامه‌ها مشارکت کنند.

جف ویلیامز، یکی از مدیران اپل در مورد برنامه‌های جدید اعلام کرد:

برنامه‌ی مطالعاتی اپل در زمینه‌ی سلامت قلب به نام Apple Heart Study، تأثیر مثبتی بر تحقیقات پزشکی در حوزه‌ی سلامت قلب خواهد داشت. آیندگان می‌توانند از نتایج چنین تحقیقاتی سود ببرند. اپل، در سطح گسترده‌تری تحقیقات حوزه‌ی سلامت را دنبال می‌کند و بیش‌ازپیش خود را نسبت به سلامت کاربران متعهد می‌داند.

دربرنامه‌ی تحقیقاتی و مطالعاتی Apple Heart and Movement، وضعیت قلب کاربر در حالت‌های مختلف از جمله حین پیاده‌روی یا در حالت‌های بدون تحرک پایش می‌‌شود.

یکی دیگر از برنامه‌های مطالعاتی اپل، به سلامت بانوان مربوط می‌شود. برنامه‌ی مطالعاتی Women’s Health با همکاری دانشکده‌ی چان هاروارد و مؤسسه ملی علوم بهداشت محیط زیست ایالات متحده آمریکا (NIEHS) راهبرد خواهد شد. ظاهرا، این نخستین برنامه‌ی طولانی‌مدت اپل برای بررسی سلامت بانوان است که موضوعاتی ازجمله زایمان، ناباروری، پوکی استخوان، یائسگی، دوره‌های قادگی و در کل سلامت بانوان را مورد توجه قرار می‌دهد.

یکی دیگر از برنامه‌های مطالعاتی اپل به حوزه‌ی سلامت شنوایی کاربران توجه نشان می‌‌دهد. برنامه‌ی مطالعاتی ‌Hearing Health، برای نخستین بار توسط کوپرتینونشین‌ها اجرایی می‌شود. داده‌‌های مربوط به عادت‌های شنیداری کاربران جمع آوری شده و در نهایت داده‌‌های مطالعاتی دراختیار سازمان بهداشت جهانی نیز قرار داده خواهد شد. یکی از اهداف اپل در دنبال کردن چنین تحقیقی، توجه به سلامت حوزه‌ی شنوایی کاربران است.

اپل قصد دارد با پایش عادت‌‌های شنیداری کاربران و جمع آوری داده‌های مربوط به این حوزه، بروز مشکلاتی همچون ناشنوایی کامل یا مشکلات شنیداری در اثر استفاده‌ی نادرست از دستگاه‌های مختلف را به‌ حداقل برساند. میلیون‌ها کاربر جوان دراثر استفاده‌ی نادرشت از محصولات صوتی، دچار مشکلات شنوایی می‌شوند. برخی از آن‌ها حتی دچار ناشنوایی دائمی می‌شوند.

اپل قصد دارد در کنار سازمان بهداشت جهانی، استانداردهای جدیدی در حوزه‌ی شنیداری تبیین کند تا بروز چنین مسایلی به حداقل برسد.

منبع : https://9to5mac.com/2019/09/10/apple-launching-three-new-research-studies-including-hearing-cycle-tracking-heart-and-movement/

امیر روزی طلب بازدید : 31 یکشنبه 17 شهریور 1398 زمان : 10:33 نظرات (0)

در دنیای دیجیتال مارکتینگ و سئو، در حال حاضر فروشگاه های آنلاین می‌توانند بیشترین بهره وری را از ترافیک و بازدید کننده از سایت به خود اختصاص دهند و البته با توجه به ماهیت متفاوت آنها با سایت های خبری، وبلاگی و شرکتی، قطعا تکنینک ها و روش های سئو برای سایت های فروش آنلاین متفاوت است .

سئو چیست؟

لغت سئو (SEO) برگرفته از عبارت انگلیسی Search Engine Optimization و به معنی بهینه‎سازی وب‎سایت در موتورهای جستجوگر، برای بهتر دیده شدن است. در واقع سئو یکی از تکنیک‎های موثر و کاربردی در معرفی هر چه بهتر و بیشتر وب‎سایت به کاربران است که این مورد به افزایش بازدید کاربران از سایت کمک شایان توجهی می‎کند.

البته باید این نکته را در نظر گرفت که سئو سایت‎ فروشگاهی مانند مدیسه به معنی استفاده از راهکارهای غیراخلاقی برای دستکاری در نتیجه‎ی کاوش‌های موتورهای جستجوگر نیست، بلکه استفاده از روش‎های اصولی برای بهبود وب سایت، در راستای رویت آن در نتایج جستجوهای طبیعی سئو ‎سایت می‎باشد که در نهایت موجب اخذ رتبه بهتر در موتورهای جستجو می‎شود.

سئو سایت‎های فروشگاهی

 

سئو یکی از تکنیک‎های کاربردی در معرفی برند و تجارت به کاربران وب‎سایت است، کاربرانی که احتمال دارد به مشتریان برند تبدیل شوند.یکی از مهمترین مواردی که می‎بایست در فروشگاه اینترنتی رعایت شود، سئو سایت‎های فروشگاهی است و صاحب هر سایت فروشگاهی باید برای سئو فروشگاه اینترنتی خود اهمیت ویژه‎ایی قائل شود. چرا که امروزه با توجه به مزایای خرید اینترنتی تعداد مشتریان سایت‌های فروشگاهی در حال افزایش است و به تبع، طراحی سایت فروشگاهی نیز بیشتر و رقابت فروشگاه‌های اینترنتی در موتورهای جستجوگر نیز فشرده‌تر شده است. بنابراین می‌بایست سئو سایت فروشگاه اینترنتی در ارجحیت قرار گیرد و قسمتی از استراتژی دیجیتال مارکتینگ هر فروشگاه اینترنتی باشد.

اهمیت سئو مداوم فروشگاه اینترنتی از همان آغاز طراحی

سئو سایت فروشگاهی می‎بایست از نقطه‎ی آغازین طراحی سایت صورت گیرد و باید آن را جز مواد اولیه‎ی تاسیس سایت فروشگاه اینترنتی دانست. در غیر اینصورت ممکن است، پروژه‎ی طراحی فروشگاه با شکست مواجه شود و صاحب آن متحمل هزینه‎ی زیادی گردد.

بنابراین اگر هدف صاحب یک فروشگاه آنلاین، افزایش روزانه‎ی فروش سایت است باید از ابتدا بر روی سئو تخصصی سایت فروشگاهی‎اش کار کند و به آن را صورت مدوام انجام دهد. سایت هایی مانند آپارات با تلاش همیشگی توانستند به رتبه های بالا جستجو برسند . بسیار دیده شده است که صاحبان فروشگاه اینترنتی بعد از رسیدن به نتیجه‎ی رضایت بخش از سئو سایت خود، دیگر کار چندانی در زمینه‎ی سئو برای سایت فروشگاهیشان نمی‎کنند و آن را به حال خود رها می‌کنند. در صورتی که با توجه به پویایی تکنولوژی‎های فناوری اطلاعات، رتبه‎ی سایت در گوگل نمی‎تواند همیشگی باشد و می‎بایست مدام بر روی سئو سایت فروشگاهی کار شود تا گوگل فروشگاه آنلاین را از جرگه‎ی رقابت خارج نکند.

لازم به ذکر است در سئو وب‎سایت فروشگاهی برای کسب نتیجه‎ی دلخواه، نباید انتظار پاسخ دهی سریع را داشت و بعد از انجام فرآیند سئو می‎بایست، برای کسب نتیجه زمان لازم را در نظر گرفت.

آموزش سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت فرآیندی است که باید به صورت مداوم و همیشگی انجام پذیرد. برای کسب رتبه‎ی مطلوب در جستجوهای گوگل می‎توان از تکنیک های متعددی استفاده نمود که هرکدام تاثیر خوبی بر سئو فروشگاه اینترنتی دارند.

سه مرحله‎ی اصلی در سئو سایت فروشگاهی

1- سئو تکنیکال

2- بازاریابی محتوی

 

3- لینک‎سازی هدفمند

سئو تکنیکال برای سایت های فروشگاهی

سئو تکنیکال شامل مواردی مختلفی از قبیل رعایت اصول سئو در بخش طراحی وب‎سایت فروشگاهی، بهینه کردن سرعت سایت، طراحی نسخه‎ی واکنشگرا و … می‎باشد.

 

قبل از انجام هریک از اصول سئو مانند بازاریابی محتوا و لینک سازی هدفمند نیازمند به سایتی استاندارد و قدرتمند وجود دارد. بسیاری از سایت های داخلی مانند سنجش از این نوع سئو استفاده می کنند .چرا که سئو تکنیال پایه و اساسی برای لینک‎های خارجی و بهینه سازی محتوای وب‎سایت به شمار می‎رود و سایت فروشگاهی با استفاده از سئو تکنیکال با سرعت بیشتری توسط موتورهای جستجو ایندکس می‎شود و در آنها مشاهده خواهد شد.

بازاریابی محتوا برای فروشگاه های اینترنتی

در سال‎های اخیر بازاریابی محتوا یک روش خوب برای فروش محصول و ارائه‌ی خدمات محسوب می‎شود. برای موفقیت در سئو می‎بایست وب‎سایت دارای محتوای قابل قبول و با ارزشی باشد، البته باید توجه داشت که منظور از تولید محتوا فقط محتوای دیجیتالی نیست، بلکه محتوای دیجیتالی زیر مجموعه‎ایی از تولید محتوا محسوب می‎شود

 

بازاریابی محتوا به روش‎های مختلفی انجام می‎گیرد، روش‎هایی از قبیل:

1- شناسایی کلمات کلیدی با ارزش

مهم‌ترین قسمت در سئو محصولات فروشگاهی ، یافتن کلمات کلیدی مناسب برای کسب ‌و کار هدف است. برای سئو بهتر محصولات فروشگاهی ابتدا باید این موضوع را دانست که مشتریان برای یافتن محصول در اینترنت چه کلماتی را ممکن است جستجو کنند و در تولید محتوا روی آن کلمات مانور داد. پیدا کردن کلمات کلیدی با ارزش بدون شک اولین قدم و برترین قدم در زمینه سئو است و این اصل باید در انواع سایت ها و سایت ساز شرکتی استفاده شود.

2- لینک سازی داخلی

در محتوای تولید شده وب سایت اگر از کلماتی استفاده گردد که امکان لینک سازی داخلی آن‎ها فراهم باشد، بازدید از صفحات فروشگاه به مراتب بیشتر می‎شود و این خود بر روی رتبه‎ی وب‎سایت تاثیرگذار است.

3- تولید محتوای با ارزش

برای معرفی یک محصول تنها نمایش ظاهر آن کافی نیست، چرا که گوگل نمی‎تواند عکس را بخواند؛ بنابراین می‎بایست برای کالا توصیفی کامل، درست و غیر تکراری نوشت.

4- تدوین استراتژی محتوایی

اگر محتوای تولید شده برای عناوین وب‎سایت فروشگاهی دارای استراتژی مشخصی باشد، کاربر توضیحات را به دلیل نظم آن به خوبی درک کرده و از وب‎سایت و صفحه انتخاب شده آن خسته نمی‎شود و آن را دیر ترک می‎کند.

لینک سازی هدفمند در فروشگاه های آنلاین

برای رقابت با سایت‎های قدیمی در نتیجه‎ی جستجوهای گوگل، علاوه بر تولید محتوای با ارزش و همچنین رعایت کردن اصول سئو تکنیکال، می‎بایست لینک سازی خارجی نیز در وب‎سایت انجام پذیرد. برای ایجاد لینک‎سازی می‎توان از ابزارها و ترفندهای متعددی استفاده کرد، به یاد داشته باشید سایت های موفق همچون طرفداری از روش های گوناگونی مانند خرید بک لینک، کامنت مارکتینگ، فعالیت های در شبکه های اجتماعی و … به رتبه های بالا دست یافتند.

 

در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به یاد داشت که موتورهای جستجو روز به روز پیشرفته‎تر و مجهزتر می گردند و برای باقی ماندن در بازار رقابت مجازی نیاز است که همراستا با این صنعت رو به جلو حرکت کرد تا بتوان به کسب رتبه‎ی بهتر نایل شد و از سایر رقبا پیشی گرفت.

امیر روزی طلب بازدید : 35 شنبه 16 شهریور 1398 زمان : 19:14 نظرات (0)

محتوای جدید بازی Red Dead Online با نام Frontier Pursuits نقش‌هایی مانند باونتی‌ هانتر، معامله‌گر و کالکتور را به این بازی آنلاین اضافه می‌کند.

بازی Red Dead Online به‌مرور در حال دریافت محتواهای جدیدی است تا بتواند تبدیل به تجربه‌ای شود که قدرت رقابت با آثار دیگر راک‌ استار مانند Grand Theft Auto Online را داشته باشد. براساس جدیدترین اخبار بازی، تازه‌ترین محتوایی که قرار است با نام Frontier Pursuits به این اثر وسترن و جذاب اضافه شود، نقش‌هایی هستند که می‌توانید در قالب آن‌ها با دنیای بازی و افرادی که در آن هستند به شیوه‌ای متفاوت تعامل داشته باشید. در این آپدیت بازیکنان می‌توانند از بین سه نقش باونتی هانتر (کسی که آدم‌های فراری و مجرمان را دستگیر می‌کند)، معماله‌گر و کالکتور یکی را انتخاب کنند و متناسب با شخصیت هریک از آن‌ها وارد دنیای وحشی و بزرگ Red Dead Online شوند. شرکت Rockstar برای این به‌روزرسانی یک تریلر هم منتشر کرده است تا بیشتر با هریک از این نقش‌ها آشنا شوید

این به‌روزرسانی در واقع به بازیکنان اجازه می‌دهد که فعالیت‌های جدیدی را در دنیای این بازی انجام دهند. از شکست دادن خلاف‌کاران کله‌گنده تا برپا کردن یک امپراطوری بسیار بزرگ و کاوش در دنیای بازی برای کشف جواهرات ارزشمند تنها بخشی از فعالیت‌های جدیدی است که در این آپدیت گنجانده شده است. هریک از این سه نقش به شما آیتم‌ها و سلاح‌های جدیدی می‌دهد و شما را راهی داستان تازه‌ای می‌کند.


علاوه‌بر موارد ذکر شده، آپدیت Frontier Pursuits بازی Red Dead Online چند انجمن یا به اصطلاح کلاب جدید با نام‌های The Wheeler و Rawson & Co هم به بازی اضافه می‌کند که می‌توانید با ملحق شدن به آن‌ها علاوه‌بر افزایش رتبه (Rank) به آیتم‌های جدیدی نیز دست پیدا کنید. بازیکنان همچنین می‌توانند با پرداخت هزینه داخل بازی به کلاب Outlaw Pass هم دسترسی داشته باشند که در آن آیتم‌ها و رنک‌های بیشتری نسبت‌به دو مورد قبلی وجود دارد. دو کلاب جدید برای مدت محدودی در دسترس خواهند بود و بازیکنان باید هرچه زودتر برای ورود به آن‌ها اقدام کنند. آپدیت Frontier Pursuits بازی Red Dead Online قرار است در تاریخ ۱۰ ماه سپتامبر (۱۹ شهریور ماه) برای کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی در دسترس قرار بگیرد.

منبع : https://www.dualshockers.com/red-dead-online-frontier-pursuits/

امیر روزی طلب بازدید : 46 پنجشنبه 14 شهریور 1398 زمان : 23:34 نظرات (0)

در جريان رويداد نينتندو دايركت بازي Overwatch براي نينتندو سوييچ تاييد شد و در تاريخ ۲۳ مهر ماه عرضه مي‌شود.

مدتي است كه شايعاتي به‌گوش مي‌رسد از اينكه بليزارد اينترتينمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر Overwatch، قصد دارد اين بازي را براي نينتندو سوييچ هم عرضه كند. همچنين شب گذشته كوتاكو اعلام كرد كه اين شايعات حقيقت دارد. باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، در جريان نينتندو دايركت بامداد امروز مشخص شد كه اورواچ براي نينتندو سوييچ عرضه مي‌شود و تمامي شايعات گذشته، حقيقت دارند.

 

در ادامه يك تريلر هم از بازي منتشر شده است كه گيم‌پلي Overwatch را روي نينتندو سوييچ نمايش مي‌دهد. از نظر بصري، تفاوت خاصي ميان نسخه نينتندو سوييچ با ساير پلتفرم‌ها وجود ندارد. همچنين به‌لطف سنسورهاي جوي‌كان‌ها و ساختار اين كنسول هيبريدي، مي‌توانيد تجربه‌ي متفاوتي را كسب كنيد. دراين‌ميان اشاره كنم كه با پيش‌خريد اين بازي، مي‌توانيد اسكين Noire كاراكتر ويدوميكر را دركنار سه ماه اشتراك سرويس آنلاين نينتندو سوييچ كسب كنيد.
در انتها مشخص شده است كه بازي Overwatch در تاريخ ۲۳ مهر ماه (۱۵ اكتبر) عرضه مي‌شود.

منبع : https://www.dualshockers.com/overwatch-switch-announcement/

امیر روزی طلب بازدید : 45 چهارشنبه 13 شهریور 1398 زمان : 10:10 نظرات (0)

CRM يا مديريت ارتباط با مشتري چند سالي است كه وارد حوزه بازاريابي و مديريت شده است.منظور از CRM كه مخفف مديريت ارتباط با مشتري مي باشد اين است كه ارتباط با مشتريانمان و نحوه پاسخ به نيازها و در خواست هاي آنها را به بهترين شكل مديريت كنيم ، كه اين امر باعث موفقيت روز افزون كسب و كارمان خواهد شد.
بايد اين را در نظر گرفت كه CRM (سي آر ام) تنها يك نرم افزار نيست.
امروزه برخي اوقات منظور از سي آر ام يك برنامه تحت وب يا نرم افزار است كه به سازمان ها اجازه مي دهد كه بيشتر بر روي فعاليت ها و روابط مرتبط با مشتريان ، خريداران ، تامين كنندگان و همكاران خود تمركز كنند در صورتي كه CRM از لايه استراتژي آغاز شده و در نهايت نرم افزارهاي CRM ابزاري هستند براي تسهيل در اجراي استراتژي هاي سازمان.

در واقع CRM مجموعه اي است از: فرايندهاي سازماني، افراد و تكنولوژي

تعريف CRM يا مديريت ارتباط با مشتري از ديدگاه فرانسيس باتل چيست ؟
از ديدگاه فرانسيس باتل CRM تعريف مشخصي ندارد؛ هر كسي آن را به شكلي تعريف كرده است.
حتي بر سر اينكه CRM مخفف چيست هم قطعيت كامل وجود ندارد و بعضي ها آن را مخفف Customer Relationship Marketing مي دانند.


اما چيزي كه مهم تر است اين است كه مديريت ارتباط با مشتري به چهار شكل كاملا متفاوت مورد توجه قرار گرفته است:

استراتژيك
عملياتي
تحليلي
تعاملي

CRM يا مديريت ارتباط با مشتري استراتژيك چيست؟
در نگاه استراتژيك به مديريت ارتباط با مشتري ، CRM يك استراتژي محوري و كليدي در كسب و كار است و قرار است مشتريان سود ده را جذب كسب و كار كرده و آن ها را براي ما حفظ كند.

CRM يا مديريت ارتباط با مشتري عملياتي چيست؟
هر فرايندي كه به نوعي با مشتري مرتبط است ، با استفاده از سيستم هاي نرم افزاري ، به ابزارهاي اتوماتيك تجهيز مي شود. مانند بازاريابي، فروش و خدمات مشتريان.

CRM يا مديريت ارتباط با مشتري تحليلي چيست؟
مديريت ارتباط با مشتري ، CRM ابزاري براي تحليل هوشمندانه داده ها و اطلاعات مربوط به مشتري با هدف هاي استراتژيك و يا عملياتي است.

CRM يا مديريت ارتباط با مشتري تعاملي چيست؟
مديريت ارتباط با مشتري ، CRM از تكنولوژي براي مديريت مرزهاي سازمان ، چه در رابطه با مشتري وچه شركاي تجاري استفاده مي شود و هر نوع داده و اطلاعاتي كه از مرزهاي سازمان عبور مي كند توسط اين سيستم مديريت مي شود.

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما بر روي لينك زير كليك كنيد...
https://webdaran.com/what-is-crm-2/

امیر روزی طلب بازدید : 33 سه شنبه 12 شهریور 1398 زمان : 11:17 نظرات (0)

در هفته‌ای که چهار رتبه اول جدول فروش هفتگی انگلستان در اختیار بازی‌های جدید است، Astral Chain رتبه نخست را تصاحب کرده است.

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که براساس آن، بازی Astral Chain، جدید‌ترین بازی انحصاری نینتندو سوییچ و ساخته استودیو پلاتینیوم گیمز، در رتبه نخست جدول قرار گرفته است. نکته جالب جدول فروش این هفته قرار گرفتن چهار بازی در رتبه‌های نخست آن است؛ به طوری‌که پس از استرال چین، Wreckfest که نسخه کنسولی آن اخیرا منتشر شده در رتبه دوم، The Dark Pictures: Man of Medan در رتبه سوم و Control، جدید‌ترین ساخته استودیو رمدی هم در رتبه چهارم قرار گرفته است.

انتشار این چهار بازی جدید و قرار گرفتن آن‌ها در رتبه‌های بالای جدول، باعث شده تا Mario Kart 8 Deluxe، صدرنشین هفته گذشته جدول، این هفته در رتبه پنجم قرار بگیرد. در رتبه ششُم جدول این هفته شاهد بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled هستیم که سه پله سقوط را تجربه کرده است و در رتبه هفتم هم بازی Super Mario Maker 2 با پنج پله سقوط قرار گرفته است. اما جدول این هفته یک اتفاق جالب دیگر هم دارد و آن، قرار گرفتن بازی Spider-Man در رتبه هشتم آن است؛ این مورد از این حیث اتفاق جالبی است که اسپایدرمن برای رسیدن به این جایگاه صعود جالب ۲۶ پله‌ای را تجربه کرده است.

رتبه نهم جدول این هفته در اختیار بازی GTA V قرار دارد و در نهایت در رتبه دهم شاهد بازی The Division 2 هستیم. انتشار بازی‌های جدید و کلا تغییرات نسبتا زیادی که جدول این هفته داشته، باعث شده تا تعدادی از بازی‌هایی که هفته پیش در جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته بودند این هفته جایی در این بین نداشته باشند که از جمله آن‌ها می‌توان به Red Dead Redemption 2، Mortal Kombat 11، Minecraft، Super Mario Odyssey و Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist: Link Evolution اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۹ شهریور را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلی نام بازی نکته قابل ذکر
۱       - Astral Chain هفته اول انتشار
۲       - Wreckfest هفته اول انتشار
۳       - The Dark Pictures: Man of Medan هفته اول انتشار
۴       - Control هفته اول انتشار
۵      ۱↓ Mario Kart 8 Deluxe از دست دادن صدر
۶      ۳↓ Crash Team Racing Nitro-Fueled -
۷      ۲↓ Super Mario Maker 2 از دست دادن صدر پس از دو هفته صدرنشینی متوالی
۸   ۳۴↑ Spider-Man بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش با ۲۶ پله صعود
۹      ۷↓ GTA V -
۱۰   ۹↓ The Division 2 -

منبع : https://ukie.org.uk/news/2019/09/%E2%80%98astral-chain%E2%80%99-cyberpunches-its-way-debut-no1

امیر روزی طلب بازدید : 51 دوشنبه 11 شهریور 1398 زمان : 10:36 نظرات (0)

اپل در صفحه پشتیبانی محصولات خود طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده که صفحه‌نمایش اپل‌واچ‌های سری ۲ و ۳ که واجد شرایط هستند را بدون هیچ هزینه‌ای تعویض می‌کند.

اپل می‌گوید مشکلی را شناسایی کرده که تحت شرایط خاص می‌تواند منجر به ترک‌خوردن صفحه‌نمایش اپل واچ آلومینیومی سری ۲ و سری ۳ شود. اگر جزو آن دسته از کاربران هستید که چنین مشکلی دارند، اپل به‌طور رایگان صفحه‌نمایش اپل واچ شما را تعویض می‌کند.

صفحه‌ی پشتیبانی اپل اعلام کرده است، ارائه‌دهنده‌ی خدمات مجاز اپل، صفحات نمایش‌‌ آسیب‌دیده و واجد شرایط را بدون هیچ هزینه‌ای تعویض خواهد کرد. علت ترک‌خوردگی مذکور هنوز مشخص نیست، اما ممکن است نقص هنگام ساخت باعث به‌وجودآمدن چنین مشکلی شده باشد. چنین اتفاقی در شرایطی بسیار خاص و نادر اتفاق می‌افتد.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ترک موردبحث از لبه‌ها شروع می‌شود و سپس به اطراف گسترش پیدا می‌کند.

اگر متوجه شدید صفحه‌نمایش اپل واچ شما چنین مشکلی دارد، به وب‌سایت اپل مراجعه کنید و دستگاه خود را با فهرست موجود به‌لحاظ رنگ، اندازه و تاریخ فروش مطابقت دهید. سپس می‌توانید به فروشگاه اپل یا تعمیرگاه‌های مجاز این شرکت مراجعه کنید تا صفحه‌نمایش دستگاه را به‌صورت رایگان تعویض کنند. به‌گفته‌ی اپل، این کار تقریبا ۵ روز به طول می‌انجامد.

دستگاه‌های مذکور شامل اپل واچ سری ۲، نایکی پلاس سری ۲، سری ۳ (GPS)، سری ۳ (GPS+سلولار) و نایکی پلاس سری ۳ (GPS) هستند که بین سپتامبر سال ۲۰۱۶ تا سپتامبر سال ۲۰۱۹ فروخته شده‌اند. این برنامه در سرتاسر جهان انجام می‌شود و اپل اعلام کرده، این اصلاحات هیچ‌گونه تغییری در ضمانت استاندارد اپل‌واچ مذکور به همراه نخواهد داشت.

منبع : https://www.techradar.com/news/if-your-apple-watch-display-is-cracking-apple-might-replace-the-screen-for-free

امیر روزی طلب بازدید : 33 یکشنبه 10 شهریور 1398 زمان : 9:24 نظرات (0)

زبان asp يكي از زبان هاي چند گانه طراحي وب سايت است.اين زبان يك چارچوب كلي براي طراحي وب سايت ها است كه نسخه قديمي آن asp نام دارد.asp در گذشته طرفداران بيشتري نسبت به امروز داشت ، اما با آپديت جديد كه نسخه سوم و تكميلي آن به اسم asp.net است ، توانست بسياري از هواداران خود را برگرداند.اما جالب است بدانيد كه نسخه نهايي در برگيرنده asp كلاسيك نيز مي باشد.

محيط اجرايي ، ريشه و ارائه دهنده asp :

كلمه asp برگرفته از كلمات ( active server page ) مي باشد كه توسط شركت مايكروسافت در سال 1993 ميلادي ارائه شده است.جالب است بدانيد تمام كدهاي زبان asp در برنامه visual studio نوشته مي شود كه به عنوان محيط گسترش اين زبان شناخته مي شود و جزوء برنامه هاي با ارزش محسوب مي شود.

تبديل asp به asp.net و پيشرفت آن :
Asp زبان برنامه نويسي است كه اكنون منسوخ شده و جاي خود را به asp.net داده است.اما بايد توجه داشته باشيم كه asp.net تنها يك زبان برنامه نويسي نيست بلكه يك تكنولوژي برنامه نويسي با استفاده از دات نت است كه از طريق :

زبان هاي VB ( ويژال بيسيك )
 c# ( سي شارپ )
J# ( جي شارپ )
و يا هر زباني با پسوند دات نت نوشته مي شود.
كه فايل هاي آن با پسوند aspx قابل مشاهده مي باشد.
بايد توجه داشت كه كنترل اين زبان نيز مي تواند به زبان هاي مختلفي همچون c++  و Java نوشته شود.كنترل ( به مجموعه اي از باكس ها كه با قرار دادن دكمه هايي در آن عمليات انجام مي شود )

 

كدهاي html در asp.net :
Asp.net داراي مجموعه اي از كنترل هاي HTML است ، به گونه اي كه تمام قسمت هاي يك صفحه را از طريق تغيير دادن كدها مي توان تغيير داد.همچنين از طريق اين كنترل ها مي توان اسكريپت ها و يا باكس هايي طراحي نمود كه با زدن دكمه اي خاص ، عمليات مورد نظر انجام شود ، تمام رويداد هاي يك صفحه از طريق اشياء و كدهاي asp.net اتفاق مي افتد و اين كد ها مجري اين كنترل ها مي باشند.

به طور مثال اگر بخواهيم از كاربران سايت خود يك نظرسنجي انجام دهيم ، ابتدا سايت ، بنابر درخواست كاربر ، يك صفحه asp.net را ترجمه يا كمپايل مي كند ،و سپس يك نسخه را در cashe خود نگهداري مي كند ، و يك نسخه را هم به كاربر تحويل مي دهد تا بتواند در اين نظر سنجي حضوري موفق داشته باشد .

وب سرور asp.net :
براي راه اندازي asp نياز به هاست ويندوزي داريد.وب سروري كه با asp.net هماهنگ يا سينك است ، مختص به شركت مايكروسافت است كه با نام IIS مي باشد.براي پايگاه داده هاي اين زبان نيز بايد از SQL server استفاده شود ، كه يكي از عيوب اين زبان مي باشد كه در صورت قطع هر گونه ارتباط با وب سرور هاي بالا عملا كار شما متوقف مي شود .

براي مطالعه كامل اين مطلب آموزشي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

asp.net چيست؟

امیر روزی طلب بازدید : 40 شنبه 09 شهریور 1398 زمان : 10:55 نظرات (0)

بازی Forza Horizon 4 در تعداد کل بازیکنان با رسیدن به بیش از ۱۲ میلیون نفر رکورد تازه‌ای در این زمینه برای خود ثبت کرد.

با توجه به‌این‌که هنوز یک سال هم از تاریخ انتشار بازی Forza Horizon 4 نگذشته است، اما این بازی مسابقه ای موفق شده که جای خود را در دل هواداران باز کند و به تعداد بازیکنان زیادی دست پیدا کند. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، Forza Horizon 4 به‌تازگی موفق شده با رسیدن به عدد ۱۲ میلیون در تعداد کل بازیکنان در سراسر دنیا، به رکورد تازه‌ای در این زمینه دست پیدا کند.

این عدد تمامی بازیکنان بازی روی هر دو پلتفرم پی سی و ایکس باکس وان را شامل می‌شود و همچنین ادعا شده است که Forza Horizon 4 هر ماه نزدیک‌به چهار میلیون نفر بازیکن جدید را به خود جذب می‌کند. این آمار برای یک بازی انحصاری که هنوز یک سال کامل هم از زمان انتشار آن نگذشته، بسیار قابل‌توجه و قابل‌تحسین است. بازی Forza Horizon 4 از طریق سرویس گیم پس در دسترس قرار دارد و همین مساله باعث شده است که تعداد زیادی از علاقه‌مندان به بازی‌های اتومبیل رانی به سمت آن جذب شوند که البته درصد زیادی از آنان بازی را تنها برای مدت کوتاهی تجربه می‌کنند و نمی‌توان آن‌ها را جزو بازیکنان بلند‌مدت آن دانست.

بازی Forza Horizon 4 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان در دسترس است. اگرچه در سال جاری میلادی شاهد انتشار نسخه‌ی جدیدی از سری فورزا نخواهیم بود، اما جدیدترین بسته الحاقی آن با محوریت برنامه Top Gear به‌تازگی در دسترس قرار گرفته است.

منبع : https://www.dualshockers.com/forza-horizon-4-12-million-players/

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 298
  • بازدید سال : 3,107
  • بازدید کلی : 11,334