loading...

دیجیتال مارکت

امیر روزی طلب بازدید : 28 شنبه 11 آبان 1398 زمان : 18:29 نظرات (0)

در جریان نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۹، شرکت بلیزارد اینترتینمنت قهرمان Sojourn را برای Overwatch 2 معرفی کرد.


دقایقی پیش در جریان تریلر مراسم افتتاحیه بلیزکان 2019، بازی Overwatch 2 با انتشار یک تریلر سینمایی زیبا معرفی شد. همچنین پس از آن تریلر گیم‌پلی بازی هم به‌نمایش گذاشته شد. در جریان نسخه دوم شاهد اضافه شدن حالت PvE و همچنین شخصی‌سازی قهرمان‌ها هستیم. جف کپلن، کارگردان Overwatch، در ادامه صحبت‌های خود در مورد Overwatch 2 پس از مراسم افتتاحیه، از اولین قهرمان جدید این بازی رونمایی کرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در گذشته شایعاتی از Sojourn در جریان داستان سایر کاراکترها و اسطوره‌شناسی اورواچ به‌گوش می‌رسید و حال مشخص شده است که این قهرمان را در نسخه دوم مشاهده خواهیم کرد. جف کپلن، اعلام کرد که اطلاعات بیشتری از Sojourn در بلیزکان ۲۰۱۹ منتشر نخواهد شد، اما باتوجه‌به اطلاعاتی که در گذشته مشخص شده، وی یکی از کاپیتان‌های اورواچ به‌حساب می‌آید که درکنار سولجر 76، وینستون، تریسر و سایر اعضای تیم اورواچ مبارزه کرده است.

همچنین در جریان تریلر داستانی Recall که به کاراکتر وینستون مربوط می‌شود و همچنین تریلر کوتاه Ana، شاهد حضور Sojourn هستیم. متاسفانه هنوز اطلاعاتی از مهارت‌های این قهرمان در دسترس نیست.

منبع : https://www.gamespot.com/articles/next-hero-confirmed-for-overwatch-2-sojourn/1100-6471096/

امیر روزی طلب بازدید : 65 سه شنبه 07 آبان 1398 زمان : 21:11 نظرات (0)

ایرپاد پرو از راه رسید. این هدفون بی سیم دارای طراحی جدیدی بوده از قابلیت نویز کنسلینگ بهره می برد. قیمت ایرپاد پرو اپل برابر با 249 دلار است.

شرکت اپل از هدفون بی سیم جدید خود با قابلیت حذف صداهای مزاحم رونمایی کرد. این هدفون جدید قیمتی برابر با 249 دلار دارد و از تاریخ 30 اکتبر وارد بازار می شود. خریداران از امروز می توانند این هدفون را پیش خرید کنند. میکروفن های مورد استفاده در این هدفون قادر به شناسایی صدای محیط بوده و آن را حذف می کنند. سیستم مورد استفاده در این محصول مشابه با سیستم نویز نسلینگ Beats Solo پرو جدید است.
اپل اعلام کرده سیستم نویز کنسلینگ این هدفون هر ثانیه، تا 200 بار تنظیم می شود. این هدفون کیفیت صوتی بالایی دارد و از ویژگی اکولایزر تطبیقی بهره می برد. برخلاف ایرپاد استاندارد، نسخه پرو آن درون گوش قرار می گیرد. اپل به این موضوع اشاره کرده که برای هدفون جدید خود، یک نرم افزار تست صدا در نظر گرفته که به کاربر انتخاب سری مناسب را گوشزد می کند.

ایرپاد پرو اپل مانند نسل دوم ایرپاد از قابلیت شارژ بی سیم و دستور صوتی Hey Siri پشتیبانی می کند. بر اساس اعلام اپل، این هدفون بی سیم جدید تا 4.5 ساعت شارژدهی دارد، البته قاب آن می تواند شارژ موردنیاز تا 24 ساعت را فراهم کند. این هدفون بی سیم جدید اپل در برابر نفوذ آب و همچنین عرق مقاوم است؛ بنابراین می توان از آن در باشگاه استفاده کرد. این هدفون با کابل لایتنینگ شارژ می شود، البته در جعبه آن شاهد حضور کابل لاتنینگ به USB-C هستیم.

در حالی اپل قابلیت حذف صداهای مزاحم را به هدفون بی سیم خود اضافه کرده که در گذشته، شرکت هایی مانند سونی و Bose هدفون های خود با این قابلیت را وارد بازار کرده بودند. برای مثال هدفون 1000X M3 سونی با قابلیت نویز کنسلینگ قیمتی برابر با 229 دلار دارد.

منبع : https://www.theverge.com/2019/10/28/20936454/apple-airpods-pro-new-release-date-price-noise-cancellation-design-immersive-sound

امیر روزی طلب بازدید : 27 شنبه 04 آبان 1398 زمان : 11:36 نظرات (0)

موبایل مارکتینگ یا بازاریابی موبایلی ( Mobile Marketing ) استراتژی بازاریابی دیجیتالی چند کاناله‌ای است که هدف آن دستیابی به مخاطبان هدف در تلفن‌های هوشمند ، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های همراه آن‌ها ازطریق وب‌سایت‌ها ، ایمیل ، SMS و MMS ، رسانه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها است.
تلفن همراه شیوه‌ی تعامل مردم با برندها را دگرگون کرده است.امروزه تمام کارهایی را که می‌توان با رایانه‌ رومیزی انجام داد، در دستگاه‌های همراه هم در دسترس هستند.
انجام تمام کارهایی مانند مشاهدهٔ ایمیل‌ها ، بازدید از وب‌سایت و خواندن مطالب، در صفحه‌ نمایش کوچک دستگاه‌های همراه نیز امکان‌پذیر است.
جالب است بدانید که ۸۰٪ کاربران اینترنت ، گوشی هوشمند دارند.
چرا موبایل مارکتینگ اهمیت دارد؟
پلتفرم‌های موبایل مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها تا۶۰٪ از زمانی را که کاربران در ایالات متحده در رسانه‌های دیجیتالی می‌گذرانند ، میزبانی می‌کنند.

گوگل اعلام کرده است که از پایان سال ۲۰۱۵ میزان جستجو با گوشی‌های تلفن همراه از تعداد جستجوهایی که توسط رایانه‌های رومیزی انجام می‌شود ، فراتر رفته است.

برای تبلیغات موبایلی مؤثر ، به درک مخاطبان خود ، طراحی محتوا با درنظر داشتن پلتفرم‌های موبایل مارکتینگ چیست و چرا اهمیت دارد و استفاده‌ راهبردی از بازاریابی SMS/MMS و اپلیکیشن‌های موبایل نیاز دارید.

 

استفاده از SMS و MMS در بازاریابی موبایلی یا ( Mobile Marketing )
SMS و MMS از کانال‌های بسیار قدرتمند در بازاریابی موبایلی هستند که پیام‌های تبلیغاتی را مستقیما در اختیار کاربران موبایل قرار می‌‌دهند.
نکات استفاده از SMS

همچنین بررسی‌ها نشان داده پیغام متنیِ ارسال‌شده از طریق SMS یا پیام کوتاه ، ۸ برابر بیشتر در جذب توجه مخاطب اثر دارد.در آمریکا ۵۰ درصد مشتریان ، خریدهای خود را براساس SMSهای دریافتی‌شان انجام می‌دهند.
ارسال SMS نوعی بازاریابی مستقیم است که در آن ارتباط بی‌واسطه از طریق موبایل با مخاطب برقرار می‌شود ؛ از این رو باید ملاحظاتی را در اجرای آن در نظر گرفت :

بهتر است پیام‌های متنی کمتر از ۱۶۰ کاراکتر تنظیم شوند.
جملات واضح و شفاف باشند و در آن‌ها از اختصارِ بیجا استفاده نشود.
متن پیام محترمانه باشد و فرستنده‌ی پیام برای مخاطب ، مشخص باشد.
در اینجا نیز CTA یا همان فراخوان مخاطب باید با مهارت خاصی در متن پیام تنظیم شود.

نکات استفاده از MMS
MMS یا پیام‌های چند رسانه ای راه دیگری برای برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان موبایل است.محتوای پیام‌های MMS ممکن است متن ، عکس ، ویدئو ، صوت ، GIF و… باشد.تنوع و گستره‌ وسیع امکانات در MMS ، باعث می‌شود بتوان پیام‌هایی اختصاصی برای برند ایجاد کرد.این پیام‌های اختصاصی سبب می‌شود پیام چند رسانه ای ، نسبت به سایر کمپین‌های بازاریابی ، در جایگاه برتری قرار بگیرد.پیام‌های ارسالی در این روش ، ذهن مخاطب را بیشتر درگیر می‌کند و کارایی آن ۲۰درصد بیشتر از SMS است.محتوای پیام‌ها در این روش ، هشت برابر بیشتر در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود.

نکات تکمیلی.....برای مطالعه مطلب کامل روی لینک زیر کلیک کنید...
موبایل مارکتینگ یا بازاریابی موبایلی چیست؟

امیر روزی طلب بازدید : 36 جمعه 03 آبان 1398 زمان : 19:07 نظرات (0)

به گفته‌ی جیسون شریر، بازی Ghost of Tsushima با تاخیر روبه‌رو شده است و تا اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد.

در کنار خبری که امروز منتشر شد مبنی بر تاخیر خوردن بازی مورد انتظار The Last of Us Part 2، جیسون شریر از سایت کوتاکو طبق آخرین اخبار بازی اعلام کرده است که بازی انحصاری دیگر پلی استیشن 4 یعنی Ghost of Tsushima نیز دچار تاخیر شده و تا پایان سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد.

شریر اعلام کرده است که طبق شنیده‌های او، بازی Ghost of Tsushima برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. این همان برهه‌ای از سال است که سونی قصد دارد کنسول نسل بعدی خود یعنی پلی استیشن 5 را عرضه کند. با این حال، شریر اطمینان داده است که Ghost of Tsushima همچنان برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین او اعلام کرد که این تاخیر صورت گرفته تحت تاثیر تاخیری است که بازی The Last of Us Part 2 شامل حالش شده است. توییت منتشر شده از شریر به شرح زیر است:

بازی Ghost of Tsushima هنوز تاریخ عرضه‌ای را برای عموم منتشر نکرده است؛ با این حال انتشار این بازی به اواخر سال ۲۰۲۰ موکول شده است. انتظار نداشته باشید که سازندگان این بازی را به اثری برای PS5 یا چیز دیگری تبدیل کنند، اما این بازی در ابتدا برای عرضه در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود.

با در نظر گرفتن این قضیه که مدت زیادی است از بازی Ghost of Tsushima خبری منتشر نمی‌شود، تاخیر صورت گرفته منطقی به نظر می‌رسد. با این حال عرضه‌ی یک بازی بزرگ انحصاری برای پلی‌استیشن 4 آن هم در بازه‌ی زمانی‌ای که کنسول بعدی می‌خواهد عرضه شود، مساله‌ای عجیب است؛ اما از طرفی این اثر می‌تواند یکی از بازی‌هایی باشد که ویژگی پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل پلی‌استیشن 5 را به رخ بکشد و شاید دلیل این تاخیر همین باشد. بنابراین کسانی که بازی Ghost of Tsushima را خریداری کرده‌اند و پلی‌استیشن 5 را نیز در اختیار دارند، می‌توانند به راحتی این بازی را روی کنسول جدید خود تجربه کنند.

تا زمان نگارش این خبر، هیچ تاریخ عرضه‌‌ای برای این بازی از سوی سونی اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد که طی ماه‌های آینده اخبار زیادی از این اثر منتشر شود.

نظر شما راجع به تاخیر‌های اخیر بازی‌های بزرگ سونی چیست؟ آیا با عرضه‌ی PS5 در ارتباط هستند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع : https://www.dualshockers.com/ghost-of-tsushima-release-late-2020/

امیر روزی طلب بازدید : 33 چهارشنبه 01 آبان 1398 زمان : 18:21 نظرات (0)

آیفون های 2020 در مقایسه با مدل های قبلی، دچار تغییرات بسیاری می شوند که در ادامه شما را با برخی از آن ها آشنا می کنیم.

طراحی نهایی آیفون های 2020 حداقل تا پنج ماه دیگر قطعی می شود؛ با این حال گزارش های جدیدی پیرامون این محصولات، ما را با برخی از تفاوت های اساسی آشنا می کنند.

آیفون پرو بعدی دارای طراحی متفاوتی برای بریدگی نمایشگر است
ظاهرا اپل در حال آماده سازی چند نمونه جدید برای سیستم تشخیص چهره است. برخی از این نمونه ها عرض کمتری دارند و بعضی دیگر، دارای طراحی فشرده هستند و احتمالا به راحتی در حاشیه بالای گوشی جای می گیرند. لازم به ذکر است؛ سیستم های جدید از سرعت بالاتری برخوردار بوده و می توانند چهره فرد را از زوایای مختلف شناسایی کنند.

طبق گزارش های منتشر شده، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به ترتیب مجهز به نمایشگرهای 5.4 اینچی و 6.7 اینچی با حاشیه های بسیار باریک خواهند بود. آیفون 12 معمولی نیز به جای پنل LCD از نمایشگر اولد استفاده خواهد کرد.

آیفون های 2020 درست مانند سری آیفون 11 دارای ماژول دوربین مربعی شکل هستند اما ظاهرا نوع سنسورها تغییر پیدا می کند. احتمال می رود که سری آیفون 12 پرو به سنسور ToF و آیفون 12 معمولی به سنسور تله فوتو مجهز شود.

استفاده از خطوط آنتن عریض تر برای پشتیبانی از شبکه 5G
شرکت اپل برای آیفون های 2020 قاب های متفاوت و صاف تری را در نظر گرفته، اما نوع مواد به کار گرفته شده در این قاب ها هنوز مشخص نشده است. با این حال گفته می شود که قاب سری پرو از جنس استیل ضد لک و قاب آیفون 12 معمولی از جنس آلومینیوم خواهد بود.

گوشی های جدید از خطوط آنتن عریض تر با ضخامت 1 میلیمتر بهره می برند. این خطوط در بالا، پایین و دو طرف محصول کشیده شده اند. مواد پلاستیکی به کار رفته در این آنتن ها جای خود را به شیشه، سرامیک یا یاقوت کبود می دهد. این تغییرات روی هم رفته موجب بهبود ارتباطات و پشتیبانی از شبکه 5G خواهند شد.

حذف پورت های فیزیکی در آیفون های 2020
ظاهرا آیفون های 2020 فاقد هرگونه پورت فیزیکی خواهند بود. اپل قصد دارد تا علاوه بر شارژ بی سیم، از فناوری UWB برای تبادل داده ها استفاده کند. این فناوری پر سرعت در تراشه U1 فعلی اپل نیز به کار گرفته شده است.

منبع : https://www.phonearena.com/news/2020-iPhone-different-notch-Face-ID-wider-antenna-lines_id119855

امیر روزی طلب بازدید : 36 دوشنبه 29 مهر 1398 زمان : 17:37 نظرات (0)

سازندگان بازی Days Gone در حال کار روی پروژه جدیدشان هستند و انتظار می‌رود که شاهد دنباله عنوان پساآخرالزمانی‌شان یا پروژه‌ای غیرمنتظره‌ باشیم. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، بازی Days Gone برای استودیویی همچون Bend Studio هدف بزرگی بود و حالا خبر می‌رسد که این استودیو فرست پارتی مستقر در اورگن در حال پیش تولید پروژه جدید خود است. جرمی ویکری یکی از کارکنان ارشد این استودیو و کسی که به‌عنوان رهبر گروه نورپردازی در ماجراهای دیکن فعالیت می‌کرد، در صفحه لینکدین (Linkedln) خود اعلام کرد که «در حال حاضر درگیر برنامه‌ریزی برای پیش‌ تولید عنوان جدید‌مان هستیم»

حال موضوع بحث این است که این پروژه جدید یک دنباله برای بازی پساآخرالزمانی و جهان باز خودشان است که مدتی از انتشارش می‌گذرد یا تیم سازنده می‌خواهد دستش را به سمت تجربه‌ای جدید باز کند؟ باتوجه به اینکه واقعا کمبود یک بازی ماجراجویانه و جاسوسی احساس می‌شود، تیم می‌تواند دوباره به سراغ Syphon Filter برود.

به‌هر ترتیب، این استودیو که سابقه خوبی در انتشار بازی برای کنسول‌های دستی دارد، حال توانسته که تجربه خوبی در انتشار بازی برای کنسول‌های مدرن کسب کند و معتقدیم نسل بعد روی استودیوهایی همچون Bend Studio حساب ویژه‌ای باز می‌کند. شما دوست دارید که پروژه بعدی این استودیو چه چیزی باشد؟ یک اثر ماجراجویانه و مخفی‌کارانه یا مرتبط با آخرالزمان زامبی‌ها؟ یا اصلا دل‌تان می‌خواهد که تماما یک عنوان غیرمنتظره را از این استودیو ببینید؟ نظرات خود را با ما درمیان گذارید.

منبع : https://www.pushsquare.com/news/2019/10/days_gone_developer_in_pre-production_on_next_title

امیر روزی طلب بازدید : 47 یکشنبه 28 مهر 1398 زمان : 17:18 نظرات (0)

استارتاپ «Sentons» به دنبال حذف دکمه های فیزیکی در تلفن های هوشمند و جایگزینی آنها با سنسور فراصوت است. در این تکنولوژی که در فریم بسیاری از گوشی ها قابل استفاده است، امواج فراصوت لمس ها، فشارها و سوایپ های دست کاربر را تشخیص می دهند.

«جس لی» (Jess Lee)، مدیر استارتاپ Sentons که سال 2017 استارتاپ خود به نام InViغیر مجاز می باشدe Technologies را به شرکت اپل واگذار کرد، در مصاحبه ای گفت:

«صفحه های لمسی عالی هستند ولی سازندگان تلفن هوشمند تاکنون از افزودن ویژگی های تعاملی به فریم گوشی ناتوان بوده اند. با کم شدن ضخامت گوشی ها، دیگر فضایی برای تعبیه دکمه های فیزیکی در فریم باقی نمی ماند.»

«لی» ضمن اشاره به اینکه تکنولوژی فراصوت یا اولتراسونیک (Ultrasonic) در گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 2 به کار رفته است، از آوردن نام دو گوشی دیگر که از این فناوری بهره می برند خودداری کرد.

هسته تکنولوژی استارتاپ مذکور بسیار ساده است؛ در این فناوری یک تراشه مخصوص با ارسال امواج فراصوت و به کمک پردازشگر و الگوریتم های مختلف، ژست های حرکتی یا جسچرهای کاربر را ترجمه می کند.

استارتاپ مذکور علاوه بر تکنولوژی فراصوت در حال ساخت یک چرخ مجازی در فریم است که به کاربر اجازه می دهد در گوشی هایی که گرفتن آنها با یک دست مشکل است، با اسکرول کردن اپلیکیشن دلخواه را پیدا کند. ساخت دکمه شاتر مجازی برای فوکوس کردن دوربین گوشی هم در برنامه های این شرکت قرار دارد.

استارتاپ مذکور امیدوار است تا تکنولوژی خود را به محصولاتی همچون عینک، بند ساعت هوشمند و فرمان اتومبیل که استفاده از نمایشگر در آنها با محدودیت مواجه بوده یا اصلا وجود ندارد نیز بیاورد. «لی» معتقد است به لطف فناوری فراصوت می توان بسیاری از اجزای گرانقیمت اتومبیل ها مثل چوب، چرم و فلزات را تعاملی کرد.

استارتاپ «Sentons» در سن خوزه، کالیفرنیا واقع شده و حدودا 50 کارمند دارد. این استارتاپ تاکنون موفق شده 37.7 میلیون دلار سرمایه از دو شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر دریافت کند.

منبع : https://www.reuters.com/article/us-sentons-tech/startup-headed-by-ex-apple

امیر روزی طلب بازدید : 41 چهارشنبه 24 مهر 1398 زمان : 11:47 نظرات (0)

امروز بازی Overwatch برای نینتندو سوییچ عرضه شده است و همزمان کاربران تمامی پلتفرم‌ها می‌توانند رویداد هالووین را تجربه کنند.

زمانی‌که به یک جشن مهم نزدیک می‌شویم، شرکت‌‌ها و استودیوهای بازیسازی سعی می‌کنند با ارائه محتویات تازه و مناسب در قالب یک رویداد، تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهند. بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر Overwatch، جزو آن دسته از بازیسازهایی است که همیشه برای این رویدادها آماده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز بازی Overwatch در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفته است و همچنین، حساب کاربری توییتر اورواچ هم اعلام کرده است که کاربران تمامی پلتفرم‌ها از امروز می‌توانند رویداد Halloween Terror را تجربه کنند. رویداد ذکر شده تا تاریخ ۱۳ آبان ماه (چهار نوامبر) در دسترس است. کاربران با تجربه‌ی اورواچ در این بازه زمانی می‌توانند ایتم‌های تزئینی مخصوصی نظیر ایموت، اسپری و اسکین‌های لجندری را کسب کنند.

همچنین ۶ اسکین لجندری سال گذشته شخصیت‌های Pharah، رکینگ بل، مویرا، دوم‌فیست، سولجر ۷۶ و سومبرا هم در دسترس کاربران قرار گرفته است و می‌توانید آن‌ها را ازطریق جعبه‌های بازی کسب کنید. دراین‌میان اعلام نشده است که آیا نقشه جدیدی در جریان این رویداد در دسترس قرار گرفته است یا خیر، اما احتمال می‌رود همانند سال گذشته شاهد مورد مشابهی باشیم.

منبع : https://www.dualshockers.com/overwatch-halloween-terror-2019/

امیر روزی طلب بازدید : 35 سه شنبه 23 مهر 1398 زمان : 12:20 نظرات (0)

ویدئوهای دیپ‌فیک روز‌به‌روز دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌شوند و در تعداد زیادی از آن‌ها، چهره‌ی بازیگران مشهور با بازیگر ویدئو اصلی جابه‌جا می‌شود.


امروز تقریبا همه‌ی ما با مفهوم و جزئیات ویدئوهای دیپ‌فیک آشنا شده‌ایم. ویدئوهای دیپ‌فیک با جابه‌جایی چهره‌ی بازیگران، افراد را در حال انجام کاری نشان می‌دهند که مرتکب آن نشده‌اند. این فناوری ابتدا برای مصارف سرگرمی و تفریح استفاده می‌شود و بعدا خطرهای انتقال اخبار دروغ و سوءاستفاده برای مقاصد سیاسی پدیدار شدند. امروز ویدئوهای دیپ‌فیک زیادی در سطح اینترنت وجود دارند و برخی از آن‌ها واقعا هنرمندانه و با دقت زیادی ساخته شده‌اند.

جیم مسکیمن، هنرمند امپرسیونیست و بازیگر، با یکی از متخصصان دیپ‌فیک در یوتیوب به‌نام Sham00k همکاری کرد تا چهره‌ی ۲۰ فرد مشهور را در ویدئویی ۲/۵ دقیقه‌ای در حال انجام بازی خودش نشان دهد. ویدئو او نمونه‌ای جذاب و البته ترسناک از هنر و فناوری دیپ‌فیک محسوب می‌شود.

در ویدئویی که منتشر شد، جیم مسکیمن شعری به‌نام Pity the Poor Impressionist را می‌خواند و در حین خواندن شعر، چهره‌ی او به بازیگران و افراد مشهور تغییر می‌کند. در این ویدئو، به‌ترتیب شاهد حضور جان مالکوویچ، کالین فرث، رابرت دنیرو، تامی‌لی جونز، نیک آفرمن، جورج کلونی، کریستوفر والکن، آنتونی هاپکینز، دکتر فیل، نیکلاس کیج، آرنولد شوارتزنگر، مورگان فریمن، برایان کرانستون، کریستف والتس، جو پشی، جک نیکلسون، جورج بوش، ایان مک‌کلن، ران هاوارد و رابین ویلیامز به‌جای بازیگر اصلی هستیم.

سازنده‌‌ی ویدئو ادعا می‌کند فرایند تولید درمجموع به ۲۵۰ ساعت زمان نیاز داشت و از ۱،۲۰۰ ساعت فیلم به‌همراه ۳۰۰ هزار عکس در آن استفاده شد. نکته‌ی مهم در ویدئو جدید، تقلید صدای مناسب بازیگران است. به‌علاوه، هنرمند اصلی هم شبیه‌سازی مناسبی از روش بازی هریک از بازیگران انجام می‌دهد که دیپ‌فیک حاصل را بیشتر به واقعیت نزدیک می‌کند.

همان‌طورکه گفته شد، ویدئوهای دیپ‌فیک امروز به‌وفور در اینترنت یافت می‌شوند. سهم عمده‌ای از آن‌ها فیلم‌های غیراخلاقی هستند و بخشی هم به شوخی با بازیگران یا افراد مشهور دیگر همچون سیاست‌مداران یا مدیران شرکت‌های بزرگ اختصاص می‌یابند.

اکثر اخباری که درباره‌ی ویدئوهای دیپ‌فیک منتشر می‌شود، به تأثیر آن‌ها بر ماهیت اخبار و تغییر نظر و دیدگاه مخاطبان اختصاص دارد. دراین‌میان، خطر ویدئوهای غیراخلاقی نیز روزبه‌روز بیشتر می‌شود. با نگاهی به نمونه‌های منتشرشده می‌توان سرعت سریع پیشرفت این فناوری را درک کرد. به‌هرحال، مسئله ویدئوهای دیپ‌فیک به‌حدی جدی شده است که حتی کنگره‌ی آمریکا روی آن به‌شدت نظارت و آن را با جدیت بازرسی می‌کند.

شبکه‌های اجتماعی همچون فیسبوک و توییتر زیرفشار بسیاری قرار دارند تا راه‌هایی برای شناسایی و حذف ویدئوهای دیپ‌فیک از پلتفرم‌های خود پیدا کنند. چندی پیش پس از انتشار ویدیوی دیپ‌فیکی از مارک زاکربرگ در فیسبوک، غول شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد برای مقابله با این ویدیوها ۱۰ میلیون دلار هزینه می‌کند. درنهایت، دیپ‌فیک درکنار بحران‌های رسانه‌ای دیگر همچون محتوای توهین‌آمیز، محتوای مرتبط با مسائل تروریستی، اطلاعات غلط و اخبار دروغین، از مسائل مهم رسانه‌های اجتماعی محسوب می‌‌شود.

منبع و محل مشاهده ویدیو : https://www.cnet.com/news/this-deepfake-shows-an-impressionist-take-on-20-celebrities-convincingly/

امیر روزی طلب بازدید : 36 دوشنبه 22 مهر 1398 زمان : 11:54 نظرات (0)

یکی دیگر از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل می باشد و تیم تولید محتوای وب داران در این مقاله قصد دارد به تعریف و توضیح تکنیک های ایمیل مارکتینگ بپردازد.تا پایان مقاله ما را همراهی کنید و نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در اصل استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات و یا خدمات است، اما تعریف بهتر بازاریابی ایمیل استفاده از ایمیل برای توسعه روابط با مشتریان بالقوه است.بازاریابی از طریق ایمیل بخشی از بازاریابی اینترنتی است که شامل بازاریابی آنلاین از طریق وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، وبلاگها و … می‌شود.

این روش در اصل همان ارسال نامه مستقیم است با این تفاوت که به جای ارسال نامه از طریق سرویس پستی، پیام ها به صورت الکترونیکی و از طریق ایمیل ارسال می شوند.بیشتر ایمیل های اسپمی که حاوی متن های تبلیغی هستند همه یک نمونه خوب از بازاریابی ایمیل در بدترین حالت است.برخی مواقع شخصی یک لیست ایمیل خریداری می کند ( یا چندین ) و آن را به طور مکرر برای افراد موجود در لیست خود ارسال می‌کند، این کارها به بازاریابی ایمیل نام بدی می دهد.در بهترین حالت بازاریابی از طریق ایمیل به مشاغل اجازه می دهد تا مشتریان خود را آگاه نگه داشته و پیام های بازاریابی خود را به مشتریان خود اختصاص دهد.

بازاریابی ایمیل می تواند شخصی سازی شود

 

شما می توانید بازاریابی ایمیل خود را شخصی سازی کنید، برای این منظور می توانید گروه خاصی از مشتریان و افراد را هدف قرار دهید.ارائه پیشنهادات منحصر بفرد به مشتریان برای خرید محصولات و یا ارائه سرویس‌هایی به مشتریان در روز تولد آن ها نمونه هایی از شخصی سازی بازاریابی ایمیل است.

برای مثال ممکن است یک رستوران به مناسبت تولد مشتریان خود به آنها ایمیل ارسال کند و یک آفر ۵۰ درصدی به آن ها ارائه دهد.

بازاریابی از طریق ایمیل به یک نام تجاری کمک می کند تا با گذشت زمان توسعه پیدا کند و با مشتریان خود ارتباط برقرار کند و امیدوار به افزایش فروش و افزایش وفاداری مشتری شود.بهترین شیوه بازاریابی ایمیل، توسعه لیست ایمیل شما به جای خرید لیست های ایمیل است.همچنین ایمیل باید برای استفاده در تلفن همراه نیز بهینه شود زیرا طبق آمار نیمی از ایمیل ها در دستگاه های تلفن همراه باز شده است.

مزایای ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل
مزایای ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل

دو مزیت بزرگ در روش بازاریابی ایمیل، قیمت و سهولت است.

ارسال نامه الکترونیکی روشی ارزان برای تبلیغ یک شرکت و همچنین محصولات و خدمات آن در مقایسه با انواع دیگر روش های بازاریابی است.همچنین تنظیم و پیگیری یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل بسیار آسان است و این یک نوع بازاریابی بسیار در دسترس برای مشاغل کوچک محسوب می شود.خبرنامه ها را می توانید به ایمیل کسانی که اطلاعات لازم را در وب سایت شما ارائه داده اند ارسال کنید.

به عنوان مثال ارائه اخبار جدید درباره شرکت به مشتریان بالقوه، رویدادهای آینده و یا پیشنهاد های ویژه و البته یادآوری این نکته که شغل شما هنوز وجود دارد و شاید زمان آن رسیده باشد که بازدید دیگری از وب سایت شما داشته باشند.

مطلب کامل در لینک زیر ....

بازاریابی از طریق ایمیل یا ایمیل مارکتینگ چیست؟

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 310
  • بازدید سال : 3,119
  • بازدید کلی : 11,346