loading...

دیجیتال مارکت

امیر روزی طلب بازدید : 39 پنجشنبه 27 تیر 1398 زمان : 11:21 نظرات (0)

استودیو ریسپاون راه‌های متفاوتی را برای مقابله با متقلبان بازی Apex Legends درنظر گرفته است که یکی از آن‌ها استفاده از یک سیستم Matchmaking برای رویارویی این افراد با یکدیگر است.

استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازی Apex Legends، در حال انجام کارهای مختلف برای مقابله با متقلبان است تا بتواند یک فضای سالم را بری کاربران ایپکس لجندز به‌وجود بیاورد. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون در حال طراحی یک سیستم بن خودکار است تا بتواند با تقلب کنندگان مقابله کنند.

درواقع استودیو ریسپاون منابع و سرمایه‌گذاری‌های خود را افزایش داده است تا بتواند با کدهای تقلب به‌روز و جدید هم مقابله کند. ازاین‌رو آن‌ها در حال طراحی سیستم Matchmaking ویژه‌ای هستند که متقلبان و اسپمرهای شناسایی شده را درکنار یکدیگر قرار می‌دهد. مورد بعد که تیم سازنده سعی دارد آن را انجام بدهد، این است که کاربران متلقب نتوانند حساب کاربری متعددی بسازند تا از بن شدن جلوگیری کنند.

ازاین‌رو ریسپاون از سیستم تایید حساب کاربری دو مرحله‌ای استفاده خواهد کرد. همچنین آن‌ها سسیستم‌های شناسایی خود را بهبود خواهند داد تا حساب کاربری‌های اسپم شده قبل از استفاده شناسایی و مسدود شوند. در ادامه مشخص شده است که ریسپاون اینترتینمنت برنامه ویژه‌ای هم برای کاربرانی درنظر گرفته است که عمدا با متقلبان هم‌گروه می‌شوند، زیرا تیم سازنده ایپکس لجندز معتقد است که این افراد هم متقلب به‌حساب می‌آیند و نباید با افراد معمولی هم‌گروه شوند.

بعضی از کاربران ردیت هم به تیم سازنده پیشنهاد داده‌اند که سیستمی را راه‌اندازی کنند تا بیننده‌ها (Spectator) بتوانند دوربین خود را روی سایر گروه‌های داخل بازی هم قرار بدهند و بهتر تقلب کنندگان را شناسایی کنند. ریسپاون در جواب به این درخواست، اعلام کرده است که ویژگی ذکر شده در حال توسعه است. همچنین بازیکنان ازاین‌پس می‌توانند هم‌تیمی‌های متقلب خود را هم گزارش کنند.

استودی ریسپاون دراین‌باره می‌گوید:

همانطور که قبلا هم اعلام کرده‌ایم، مبارزه علیه تقلب کنندگان ادامه داشته و انجام این کار برای ما اهمیت بالایی دارد. ما از تمامی کاربرانی که طی هفته گذشته با گزارش‌های خود به ما کمک کردند تا تقلب کنندگان را شناسایی کنیم، تشکر می‌کنیم.

منبع : eurogamer

امیر روزی طلب بازدید : 54 چهارشنبه 26 تیر 1398 زمان : 12:37 نظرات (0)

بازی Call of Duty: Modern Warfare دارای حزب و زیر مجموعه‌هایی است که هرکدام از آن‌ها نقش‌های متفاوتی در بازی دارند.

درکنار بخش داستانی، یکی از مواردی که کاربران منتظر آن هستند، منتشر شدن اطلاعات از بخش چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare است که در تاریخ ۱۰ مرداد ماه (یک آگوست) شاهد این اتفاق خواهیم بود. این در حالی است که به‌تازگی جوئل امسلی، کارگردان هنری بازی Call of Duty: Modern Warfare، در ردیت اطلاعات جدیدی را از بخش چندنفره‌ی بازی منتشر کرده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کالاف دیوتی: مدرن وارفر دارای دو حزب اصلی است که بازیکنان آن‌ها را با نام سوپر فکشن‌ها مشاهده می‌کنند. همچنین زیرمجموعه‌هایی هم برای این دو گروه درنظر گرفته شده است که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص‌به خودشان را دارند. جوئل امسلی دراین‌باره می‌گوید:

آن‌ها سوپر فکشن‌ها هستند که از شرق و غرب جهان انتخاب شده‌اند. به دو نیروی مختلف نیاز داشتیم تا بتوانیم ساختار بازی را به‌وجود بیاوریم. همچنین هر گروه اصلی دارای زیر گروه‌های مختلفی است. این زیر گروه‌ها می‌توانند همان گروه‌های (سکواد) قدیمی و سنتی بازی‌های ویدیویی یا نیروهای مخصوصی از نقاط مختلف جهان باشند. برای مثال در واقعیت گروه Seal می‌تواند یک عضو PJ را به‌عنوان مدیک یا یک عضو نیروی هوایی را برای استفاده از Air Strikeها و موارد مشابه استفاده کند. من فکر می‌کنم که شما می‌توانید تصور کنید که ساختار استفاده شده، تا چه اندازه آزادی عمل‌هایی را در دسترس ما قرار می‌دهد و می‌تواند یک تجربه‌ی واقع‌گرایانه را به ارمغان بیاورد. درآینده اطلاعات بیشتری را منتشر خواهیم کرد.

بااین‌تفاسیر باید منتظر ۱۰ مرداد ماه ماند و ببینیم ساختار گروه‌ها و زیر گروه‌های بازی Call of Duty: Modern Warfare به چه شکل خواهد بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر در تاریخ ۳ آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیش 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

منبع : https://gamingbolt.com/call-of-duty-modern-warfare-will-have-factions-and-sub-factions-in-multiplayer

امیر روزی طلب بازدید : 51 سه شنبه 25 تیر 1398 زمان : 10:02 نظرات (0)

  امروزه اینترنت نقش مهمی در کسب و کارها دارد زیرا کاربران بسیاری وجود دارند که در جستجوی کالا و خدمات خود در اینترنت هستند و از طریق اینترنت کالا و خدمات مورد نیاز خود را می یابند و تهیه می نمایند.

با توجه به همه گیر شدن استفاده از اینترنت در کشور عزیزمان ایران و استفاده در حال گسترش کاربران از اینترنت برای تهیه کالا و خدمات مورد نظر خود، حضور در بستر اینترنت برای کسب و کارها به امری ضروری تبدیل شده است و بهتر است کلیه مشاغل در فضای اینترنت نیز کسب و کار خود را راه اندازی نمایند. یک وب سایت خوب و کارامد می تواند مشتریان بسیاری را جذب نماید و باعث افزایش بسیار فروش گردد.

البته داشتن یک وب سایت خوب به تنهایی کافی نیست و می بایست بازاریابی از طریق اینترنت انجام گردد. در حقیقت وب سایت پایه حضور در اینترنت می باشد و پس از راه اندازی آن برای گرفتن نتیجه می بایست بازاریابی اینترنتی انجام گردد. مثلا سایت دیجی کالا با رعایت اصول سئو توانست به فروش میلیاردی دست یابد. مهمترین روش های بازاریابی اینترنتی سئو، تبلیغات کلیکی، بازاریابی محتوایی و تبلیغات اینترنتی می باشد که از همه موثرتر و مقرون به صرفه تر سئو و بهینه سازی سایت می باشد. سئو به عملیات بالا بردن وب سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو برای عبارات هدف گفته می شود.

سئو و بهینه سازی وب سایت به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات می تواند نقش مهمی در رونق کسب و کار شرکت ها و برند سازی آنان داشته باشد. حضور در اینترنت و بودن در مکان های مناسب در این محیط می تواند فروش شما را چندین برابر نماید. 

اولین گام برای حضوری قوی در اینترنت راه اندازی وب سایتی زیبا، کارامد و پر محتوا می باشد که بتواند نیازها و سوالات مشتریان را در زمینه شغلی شما پاسخ گو باشد و همچنین با فراهم آوردن دسترسی آسان به مطالب امکان یافتن مطالب را به کاربران بدهد. وب سایت به عنوان دفتر کاری مجازی یک شرکت می باشد که می تواند حس اطمینان و اعتبار را در کاربران ایجاد نماید و با برقراری ارتباط با کاربران می تواند مشتریان جدیدی را جذب مجموعه نماید. همان طور که گفته شد سئو یک کلید برای موفقیت است و اگر اطلاعات کافی در این باره ندارید به شما پیشنهاد میکنیم این لینک https://webdaran.com/website-seo/ را مطالعه بفرمایید. وب سایت می بایست محتوای کافی را در خود داشته باشد و به مسائل و مشکلات مشتریان بپردازد و برای آنها راه حل ارائه نماید. یک وب سایت بی محتوا در موتورهای جستجو موفق نخواهد بود. در حقیقت زیبایی برای یک وب سایت کافی نیست و وب سایت در کنار ظاهر مناسب می بایست محتوای کافی داشته باشد.

هر چه وب سایت مطالب و محتوای کامل تر و مفیدتری داشته باشد کاربران بیشتری جذب آن می گردند. یکی از مشکلات اصلی سایت ها در کشور عزیزمان ایران عدم وجود محتوای کافی در سایت ها می باشد که به دلیل عدم توجه کافی صاحبان سایت ها به اهمیت وجود محتوا می باشد. در این میان سایت بیان با اعتبار دادن به نوشته های خود توانست رتبه بالای الکسا را دریافت نماید در حقیقت محتوای خوب و با کیفیت کلید موفقیت در اینترنت و جذب کاربر می باشد. ممکن است کاربران جذب سایتی که زیبا نیست اما محتوای مورد نیاز آنان را دارند بشوند اما جذب سایتی که زیبا طراحی شده باشد اما محتوای کافی نداشته باشند نمی شوند.

گوگل به عنوان پر بازدیدترین موتور جستجوی اینترنتی بیشترین محبوبیت را در بین کاربران برای انجام جستجوهای اینترنتی دارد که میزان استفاده از این موتور جستجو چندین برابر سایر موتورهای جستجو می باشد. همچنین در کشور عزیزمان ایران نیز گوگل با اختلاف بسیار نسبت به سایر موتورهای جستجو بیشتر مورد استفاده کاربران قرار می گیرد و بودن صفحه اول گوگل برای عبارات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شما می تواند بازدید بسیاری را روانه وب سایت شما نماید.

یک مورد مهم دیگر در زمینه محتوای وب سایت آن است که روند تولید محتوا در سایت نباید متوقف گردد و می بایست به صورت دوره ای در سایت مطالب جدید اضافه گردد. پس از راه اندازی سایت پر محتوا می توان بازاریابی اینترنتی را آغاز نمود. سئو به عنوان مهمترین روش بازاریابی اینترنتی حتما می بایست زیر نظر متخصص و کارشناس خبره این کار انجام گردد و در صورتی که توسط افراد ناشی و بی تجربه انجام گردد ممکن است باعث لطمه های بسیاری به کسب و کار اینترنتی شما گردد. انجام امور سئو دارای قیمت های مختلف است که برای مشاهده قیمت ها در هزینه سئو سایت دقت نمایید. به هیچ وجه عملیات سئو و بهینه سازی را با دانش اندک آغاز ننمایید.  زیرا در نظر نگرفتن حتی یک مورد می تواند باعث عدم موفقیت شما در موتورهای جستجو گردد.

 

امروزه روزانه در حدود 5 بیلیون جستجو انجام میشود که بخش عظیمی از این جستجو کنندگان خریداران کالا و خدمات هستند که در جستجوی کالا و خدمات مورد نیاز خود در اینترنت هستند. بودن در صفحه اول موتورهای جستجو و رتبه های برتر برای عبارات مورد نظر شما را در معرض دید این خریداران قرار می دهد. امروزه خریداران بیشتری به جای آنکه در روزنامه ها و مجلات کالا و خدمات مورد نظر خود را جستجو نمایند، از طریق اینترنت خرید و سفارش خود را انجام می دهند و روز به روز استفاده از اینترنت برای خریداران در حال افزایش است. هر روزه کاربران بیشتری جذب اینترنت می شوند و همچنین بخش بیشتری از این کاربران اینترنتی کالا و خدمات مورد نظر خود را از طریق اینترنت تهیه می نمایند. بد نیست به سایت شیپورنگاهی کنیم تا متوجه ضرورت استفاده از سئو در فروش شویم .حضور قوی در اینترنت می تواند بازاریابی اینترنتی شما را رونق دهد. یک بازاریابی اینترنتی موفق با راه اندازی یک وب سایت کاربر پسند و کامل آغاز می گردد که بتواند جوابگوی نیازها و اطلاعات مورد نیاز کاربران و مشتریان در زمینه شغلی شما باشد.

رعایت اصول سئو در طراحی سایت می تواند هزینه های بازاریابی اینترنتی شما را کاهش دهد. پس از راه اندازی وب سایت با انجام امور سئو می توان سایت را در موتورهای جستجو از بابت عبارات کلیدی مرتبط بالا آورد. بالا آوردن وب سایت در موتورهای جستجو می بایست به مرور زمان انجام گردد و به هیچ وجه با عجله انجام نشود. سئو در صورتی که به درستی انجام گردد با صبر به نتیجه خواهد رسید و بعد از گذشت زمان مناسب مشتریان بسیاری را جذب خواهد نمود. در کنار امور سئو بهتر است فعالیت در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، تبلیغات کلیکی،  تبلیغات در سایت های مرتبط و پر بازدید انجام گردد تا بازاریابی اینترنتی شما بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد. موفق ترین سایت در زمینه استفاده از سئو را می توان بدون شک آپارات اعلام نمود. بازاریابی اینترنتی به عنوان مقرون به صرفه ترین روش تبلیغات می تواند نقش پر رنگی در رونق اقتصادی شرکت ها را داشته باشد و انجام امور اینترنتی شما به صورت اصولی می تواند موفقیت شغلی شما را تضمین نماید. البته بازاریابی اینترنتی و مخصوصا سئو نیاز به تجربه فراوان دارد و حتما می بایست زیر نظر متخصص با تجربه این رشته انجام گردد و در صورتی که زیر نظر متخصصین با تجربه انجام نگردد ممکن است کلیه هزینه ها و زمان شما را هدر دهد.  

امیر روزی طلب بازدید : 34 دوشنبه 24 تیر 1398 زمان : 12:00 نظرات (0)

امروز گزارشی منتشر شده است که طبق آن، پرفروش‌ترین عناوین بازی‌های ویدئویی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن، اکس‌باکس و نینتندو مشخص شده‌اند. طبق انتظاراتمان، قابل تصور است که رتبه‌ی اول مربوط به بازی GTA V باشد و البته سری Call of Duty نیز رکوردی به‌یادماندنی در این میان بدست آورده است.

اگر بخواهیم صادق باشیم، بازی‌هایی نظیر GTA و Call of Duty، در دو دهه‌ی اخیر بازار را به خود اختصاص داده‌اند و طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده‌اند. اما به هیچ‌ وجه نمی‌توانید تصور کنید که سری عناوین Call of Duty تا چه حد فروشی عالی را تجربه کرده‌اند؛ در حقیقت اگر بازی GTA V نبود، بازی Call of Duty بدون شک پادشاه بی چون و چرای پرفروش‌ترین عناوین بازی‌های ویدئویی می‌شد.

امروز، گروه NPD گزارشی را منتشر کرده است که لیست ۱۰ بازی پرفروش آمریکا در ۲۰ سال گذشته برروی تمامی نسل‌های کنسول‌های نینتندو، پلی‌استیشن و اکس‌باکس را نشان می‌دهد. همان‌طور که انتظار دارید، بازی GTA V در رتبه‌ی اول قرار دارد. از هر چه که بگذریم، این بازی دومین رتبه در پرفروش‌ترین بازی‌های تمام دوران را دارد؛ یک پله عقب‌تر از بازی Minecraft. بیایید قدرت‌نمایی سری Call of Duty را با این جمله به تصویر بکشیم: در میان ۱۰ رتبه‌ی ابتدایی، تنها ۳ بازی به غیر از سری Call of Duty موجود است: GTA V و دو بازی از Rock Band. در حقیقت، ۷ نسخه از سری Call of Duty در میان ۱۰ بازی پرفروش ۲۰ سال گذشته در آمریکا محسوب می‌شوند.

قابل ذکر است که فروش دیجیتالی بازی‌ها از سال ۲۰۱۲ در این گزارش درج شده‌اند. از حضور نداشتن بازی Minecraft نیز می‌توان سخن به میان آورد و دلیل آن را فروش خیره‌کننده‌ی این بازی برروی رایانه‌های شخصی دانست. از طرفی دیگر باید بیان کرد که بازی GTA V پرفروش‌ترین بازی کل دوران برروی کنسول‌ها شده است. قدرت‌نمایی Call of Duty و GTA V در این لیست به وضوح قابل مشاهده است. در قسمت زیر می‌توانید این لیست را مشاهده کنید. در انتها باید اشاره کرد که بازی‌های فرست‌پارتی در این گزارش شرکت داده نشده‌اند.

منبع : https://www.callofduty.com/

امیر روزی طلب بازدید : 32 یکشنبه 23 تیر 1398 زمان : 19:15 نظرات (0)

آخرین ماه گرفتگی سال،‌ در روزهای ۲۵ و ۲۶ تیر ۹۸ در ایران قابل مشاهده است. ماه گرفتگی 26 تیر 98 در آسمان مناطقی از آسیا، اروپا، استرالیا، آمریکای جنوبی و آفریقا نیز به خوبی قابل رصد خواهد بود.

ساکنان بخش‌هایی از اروپا، استرالیا، آمریکای جنوبی، آفریقا و آسیا از جمله ایران می‌توانند آخرین ماه گرفتگی سال 2019 را در روزهای 16 و 17 ژوئیه 2019 ( 25 و 26 تیر 98) رصد کنند. گفتنی است ساکنان کشورهای شیلی و آرژانتین در روز 2 ژوئیه برابر با 11 تیر 98 شاهد پدیده خورشید گرفتگی بودند که البته این پدیده در ایران قابل رصد نبود،‌ اما خسوف 26 تیر در سراسر ایران به صورت کامل قابل مشاهده است. این پدیده هنگامی اتفاق می‌افتد که سیاره زمین میان ماه و خورشید قرار گیرد.

مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران عنوان کرد دوشنبه 16 مرداد 1396 شاهد آخرین ماه‌گرفتگی جزئی قابل رصد در کشور بودیم که گرفت جزئی بعدی نیز شنبه 6 آبان 1402 شمسی رخ خواهد داد. البته در هر دو گرفت مورد اشاره مقدار کمی از ماه درون سایه زمین قرار گرفته و می‌گیرد، اما گرفت شبانگاه 25 تیر به مراتب بیشتر است و تا 67 درصد سطح ماه درون سایه زمین قرار خواهد گرفت. وی افزود خسوف جزئی 26 تیر به ساروس 139 تعلق دارد و بیست و یکمین گرفت از 79 گرفت این ساروس محسوب می‌شود. در ساروس 139، سی و هفت گرفت نیم‌سایه (غیر قابل مشاهده با چشم)، 15 گرفت جزئی و 17 گرفت کلی اتفاق می‌افتد.

منبع: yjc

امیر روزی طلب بازدید : 31 شنبه 22 تیر 1398 زمان : 15:21 نظرات (0)

قبل از پرداختن به مبحث اهمیت وبلاگ در طراحی سایت ، باید با مفهوم وبلاگ آشنا شویم.

به یک یا چند صفحه اینترنتی که در آن شخص یا گروه به گذاشتن مطلب به صورت روزانه یا چند روز یک بار می پردازند ، وبلاگ می گویند.موضوعات وبلاگ می تواند در هر زمینه ای باشد و هر شخصی در حوزه کاری خود می تواند وبلاگ نویسی کند.جالب است بدانید بیش از صدها میلیون نفر در سراسر دنیا به وبلاگ نویسی مشغولند.در ایران هم وبلاگ از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز افرادی که در ایران وبلاگ نویسی می کنند ، از مرز میلیون گذشته است.

تفاوت وبلاگ و وب سایت

وبلاگ و وب سایت هر دو فضایی در اینترنت هستند که می توان در آن مطلب قرار داد.اما شاید تا به حال این سوال به ذهن شما خطور کرده باشد که تفاوت وبلاگ و وب سایت چیست؟وبلاگ را می توان نمونه کوچک تر وب سایت معرفی کرد.در حقیقت همه ویژگی هایی که یک وبلاگ دارد به صورت پیشرفته تر در وب سایت وجود دارد ، ولی کار با وبلاگ راحت تر از کار با وب سایت است.همچنین وبلاگ می تواند به صورت شخصی باشد و شخص می تواند در هر زمینه ای که دوست دارد به وبلاگ نویسی مشغول شود.

تاثیر مثبت وبلاگ نویسی در سایت

وبلاگ نویسی بخش مهمی از فعالیت سایت شما محسوب می شود.در ادامه به تاثیرات مثبت وبلاگ نویسی و اهمیت وبلاگ در طراحی سایت خواهیم پرداخت.

 

افزایش ترافیک سایت

استفاده از کلمات کلیدی در مطالب

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

https://webdaran.com/the-importance-of-blogging-in-website/

امیر روزی طلب بازدید : 95 پنجشنبه 20 تیر 1398 زمان : 11:35 نظرات (0)

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نامیده می‌شود همیشه در تعقیب فرنچایز فیفا بوده است و در سال گذشته فیفا 19 با گرفتن جواز لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا از کونامی ضربه بزرگی به این بازی وارد کرد. بازی PES 2020 اما شروعی تازه به نظر می‌رسد با تقلای EA Sports در سال جاری با بازی فیفا 19 و مشکلاتش، این فرصتی مناسب است تا PES کمی کفه‌ی ترازو به سمت خودش سنگین کند.

این بزرگترین انتشار برای فرنچایز برای PES در یک دهه اخیر است و ناشران و سازندگان بازی مشخص نیست که چه برنامه‌ای در سر دارند و می‌خواهند که غیرقابل پیش‌بینی باشد.

گیم‌پلی
اضافه شدن هافبک با تجربه‌ای مثل آندرس اینیستا بخش جدیدی را در بازی شکل داده که تمرکز بر تخصص او در پیدا کردن و درک فضاها در زمین فوتبال دارد تا بازیکن بتواند قفل خط دفاعی را با دریبل حرکتی جدیدی باز کند که Finesse dribble نام دارد.

سبک خاص رونالدینیو که در جهان زبان زد است نیز به بازی اضافه شده است که شامل انیمیشن‌های دقیقی می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد دقیقا همانند او حرکت کنند و از تکنیک‌های مهار نشدنی او بهره ببرند تا مدافعان را پشت سر بگذارند.

از قابلیت‌های که افزوده شده می‌توان به تکنیک First touch، فیزیک جدید توپ، افزایش دقت شوت‌ها و قابلیت‌ها و مهارت‌های جدید اشاره کرد. همچنین روش‌های جدیدی برای دفاع کردن اضافه شده از جمله خطای از عمد و سیستم بازسازی شخصیت که هر خصوصیات هر بازیکن در زمین فوتبال بازسازی می‌کند.

مستر لیگ
تغییرات گسترده‌ای در بخش مستر‌ لیگ انجام شده و سیستم دیالوگ محور آن به بازیکن اجازه می‌دهد تا روند پیشرفت داستان را دست بگیرد و انتخاب‌ها بر اساس شخصیت آن‌ها شکل بگیرد و به طور خلاصه مستر لیگ خود را شخصی سازی کنند.

همچنین سیستم نقل انتقالات بازی حالا دارای یک الگوریتم جدید است تا قیمت‌ها و هزینه‌های انتقالات و دیگر المان‌ها به واقعیت نزدیک باشند.

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به:

ساخت و شخصی سازی لوگوی اسپانسر که در کنفرانس‌های خبری و همچنین منوی بازی قابل مشاهده است.
شخصی سازی مدل سرمربی که به خاطر استفاده از تکنولوژی اسکن سه بعدی آزادی عمل بیشتری خواهد داشت.
بازی کردن با سرمربی‌های پیشکسوت و معروف مثل زیکو، یوهان کرایوف و دیگو مارادونا

تاریخ انتشار
بازی PES 2020 برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و سرویس استیم در تاریخ 10 سپتامبر در آمریکا و اروپا و 12 سپتامبر در آسیا منتشر خواهد شد. لیونل مسی ستاره جلد نسخه استاندارد آن با قیمت 60 یورو خواهد بود و بازیکنان همچنین می‌توانند به نسخه ویژه این بازی که در آن رونالدینیو حضور دارد با قیمت 80 یورو دسترسی داشته باشند.

از دیگر مزایای نسخه ویژه می‌توان به اسکن سه بعدی انحصاری مسی و رونالدینیو در سال 2019 و حضورشان در ده بازی بخش myClub اشاره کرد. تمام کسانی که این بازی را پیش‌خرید کنند آندرس اینیستا و 1000 سکه در بخش myClub دریافت خواهند کرد.

دموی این بازی نیز از تاریخ 30 جولای برای کاربران در درسترس خواهد بود.

منبع : https://realsport101.com/news/other-esports/pes/all-there-is-to-know-about-pes-2020-

امیر روزی طلب بازدید : 29 سه شنبه 18 تیر 1398 زمان : 13:11 نظرات (0)

تا به امروز فیلم‌های زیادی از روی بازی‌های مختلف ساخته شده‌ است اما بیشتر آن‌ها ناموفق بوده است. شرکت سونی نیز مدتی به دنبال ساخت فیلمی از روی سری Uncharted بود که در نهایت نیز موفق شد تا تیم سازنده‌ی این فیلم را تشکیل دهد. طبق اطلاعات منتشر شده، کارگردانی این فیلم بر عهده‌ «دن ترچتنبرگ» است که در گذشته کارگردانی Ten Cloverfield Lane را بر عهده داشته و همچنین نقش نیتن دریک نیز به «تام هالند» بازیگر نقش Spider-Man سپرده شده است. در شایعات منتشر شده نیز آمده است که گویا «برایان کرانستون» برای ایفای نقش سالی، مشاور و همراه نیتن، در نظر گرفته شده است. به تازگی «دن ترچتنبرگ» اطلاعات جدیدی را از این فیلم منتشر کرده است.

«ترچتنبرگ» در صحبت‌های خود گفت: «من فکر نمی‌کنم که کسی خواستار کپی کردن روایت و داستان بازی در فیلم باشد. همچنین به نظر من یک فیلم نباید کاملا از بازی اقتباس شود. اگر ما فیلم را به مانند بازی‌ها بسازیم، دیگر جذابیتی برای مخاطبانمان ندارد و از همین رو نیز دنبال ساخت یک فیلم با داستانی متفاوت از بازی‌ هستیم.»

به نظر می‌رسد که داستان فیلم و بازی‌ها کاملا متفاوت هستند و قرار است شاهد یک داستان جدید در مجموعه‌ی Uncharted باشیم. حال باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت سونی می‌تواند فیلم خوبی را از این سری تولید کند یا خیر. فیلم Uncharted در تاریخ 18 ماه دسامبر سال آینده میلادی اکران خواهد شد.

منبع : unchartedthegame

امیر روزی طلب بازدید : 33 دوشنبه 17 تیر 1398 زمان : 10:54 نظرات (0)

اما چرا سرعت وب سایت شما مهم است؟

بالا بردن سرعت سایت نکته قابل توجهی است زیرا در طی تحقیقات انجام شده ۴۰ درصد از مردم اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشد وب سایت شما را ترک خواهند کرد.افزایش زمان بارگذاری یک وب سایت بین ٢ تا ١٠ ثانیه ، رها کردن وب سایت توسط کاربران را ٣٨% افزایش می دهد.طی دوره های اوج ترافیک بیش از ٧٥% کاربران ، وب سایتی که با تاخیر بارگذاری می شود را رها کرده و به وب سایت رقیب خواهند رفت.

تحقیقات زیادی در مورد تاثیر سرعت بارگذاری وب سایت منتشر شده است.

تحقیق انجام شده توسط گروه تحقیقاتی Aberdeen به این نتیجه رسید که ١ ثانیه تأخیر در بارگذاری وب سایت نتیجه ای برابر با ٧% کاهش در گفت و گوها ، ١١% کاهش در نمایش دادن صفحه وب سایت و ١٦% کاهش در رضایت مشتری به همراه خواهد داشت.همچنین مهم است که مدنظر داشته باشیم که امروزه سرعت وب سایت یکی از فاکتور های اصلی در رتبه دهی گوگل است.

روش های افزایش سرعت سایت

اطمینان از هاست

این موضوع تاثیر زیادی بر روی وب سایت شما می گذارد.به تحقیق صورت گرفته زیر دقت کنید.در مقاله ای برای مجله Smashing توضیح داده می شود که یک هاست خوب چه تأثیر زیادی بر سرعت وب سایت می گذارد.طی این تحقیق دو سرویس گیرنده با وب سایت های یکسان اما یکی هاست معتبر و دیگری هاستی ارزان و نامعتبر، اختلاف زیادی درسرعت وب سایت خود مشاهده می کردند.اختلاف بارگذاری در یکی از آنها ٧ میلی ثانیه و در دیگری ٢٥٠ میلی ثانیه حساب شد!

در کش مرورگر ذخیره سازی کنید

«مرورگر شما برای اینکه متوجه شود که آیا باید برای لود منبعی ، درخواست دوباره بدهد و یا به کش خود مراجعه کند ، از Expires header ‌ها کمک می‌گیرد.وقتی شما برای منبعی مثل تصاویر ،Expires header در نظر می‌گیرید ، مرورگر شما این منابع را در کش خود ذخیره خواهد ساخت.کاربران در مراجعه دوباره به سایت ، با سرعت بیشتری مواجه خواهند شد ، زیرا مرورگر تمامی تصاویر را از قبل در حافظه خود داشته است.»

 

Keep-Alive را فعال کنید......

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید....

https://webdaran.com/how-to-increase-the-speed-of-the-site/

امیر روزی طلب بازدید : 43 یکشنبه 16 تیر 1398 زمان : 21:09 نظرات (0)

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای فهرست استریمرهای همکار «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی» را اعلام کرد.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ماه گذشته در همکاری با مجموعه آپارات گیم طرحی را تدوین کرد تا براساس آن به جلب مشارکت استریمرها در «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» بپردازد.

همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود طبق این طرح استریمرها می‌توانند نسبت به میزان مشارکت هواداران‌شان در مبلغ فروش بلیت‌های مسابقات «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» سهیم شوند.

این فراخوان که از ۲۲ تا ۲۸ خردادماه در جریان بود با استقبال استریمرها رو‌به‌رو شد؛ به شکلی که بیش از ۷۵ استریمر برای حضور در این طرح اعلام آمادگی کردند.

با بررسی‌های انجام‌شده جهت تایید نهایی استریمرهای واجد شرایط شرکت در طرح درنهایت ۱۷ استریمر که مشخصات‌شان در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام شده برای حضور در طرح مشارکت انتخاب شدند. در جدول مربوطه اطلاعات مربوط‌به هر استریمر و همچنین کد تخفیف متعلق به آن‌ها ذکر شده است.

مخاطبان خرید بلیت «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» می‌توانند با استفاده از هر یک از این کدها، پنج درصد تخفیف در خرید بلیت مسابقات دریافت کنند و با این کار از استریمر محبوب خود حمایت کنند.

درنهایت استریمری که بتواند ازطریق کد تخفیف خود بیشترین مشارکت را نسبت به سایر استریمرها جذب کند، به‌عنوان تاثیرگذارترین استریمر این طرح انتخاب می‌شود و در فینال مسابقات جایزه سه میلیون تومانی را تصاحب خواهد کرد.

منبع : ircg

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 3,112
  • بازدید کلی : 11,339