loading...

دیجیتال مارکت

امیر روزی طلب بازدید : 41 شنبه 15 تیر 1398 زمان : 12:13 نظرات (0)

صدرنشینی پیاپی بازی‌های Fortnite و League of Legends در جدیدترین آمار توییچ که مربوط به ماه ژوئن می‌شود.

در ماه میلادی گذشته توییچ میزبان بازی‌های جدید زیادی بوده است که در بین آن‌ها بازی Teamfight Tactics که بر اساس کاراکترهای بازی League of Legends طراحی شده است توانست با چیزی نزدیک به ۳۰ میلیون ساعت بازدید در جمع ده محتوای پربیننده ماه قرار گیرد. در این بین بازی World of Warcraft نیز با توجه به اینکه نسخه کلاسیک بازی در کنار آپدیت Rise of Azshara در دسترس علاقه‌مندان بازی قرار گرفته است، توانست همانند ماه گذشته در بین صدرنشینان قرار گیرد.

آماری که در عکس زیر مشاهده می‌کنید بر اساس مقدار ساعات دیده شدن بازی‌ها در سایت Twitch تهیه شده است که بازه زمانی ۱ تا ۳۰ ژوئن (۱۱ خرداد تا ۹ تیر) را نشان می‌دهد. این اطلاعات توسط بخش تجزیه و تحلیل سایت TEO منتشر شده است

با اینکه بازی League of Legends توانسته است در ماه گذشته صدرنشین رنکینگ شود، ولی سقوط مقدار ساعات بازدید بازی با توجه به مقایسه‌های ماهیانه و سالانه در توییچ کاملا مشهود است و می‌توان دلیل اصلی آن را دزدیده شدن بینندگان بازی توسط بازی Teamfight Tactics دانست. این بازی که نسخه بتای آن از اواسط ماه ژوئن در دسترس کاربران و علاقه‌مندان بازی‌ها ویدیویی قرار گرفت و تا این لحظه افراد زیادی را به خود جلب کرده است و می‌توان از آن به عنوان ترند ماه گذشته یاد کرد.

پرطرفدار بودن بازی‌هایی که توسط کمپانی‌های بزرگ منتشر می‌شوند موضوع غیرعادی نیست و با توجه به اینکه بازی TFT روزهای اول انتشار خود را تجربه می‌کند، بسیاری از علاقه‌مندان به سبک Auto Chess را درگیر خود کرده است و همین موضوع باعث کاهش بازدید دیگر محتواهای توییچ شده است. این موضوع پیش از این هم با انتشار بازی‌هایی مانند نسخه کلاسیک بازی World of Warcraft و بازی بتل رویال Apex Legends اتفاق افتاده بود.

منبع : https://esportsobserver.com/database/company/twitch-interactive

امیر روزی طلب بازدید : 42 پنجشنبه 13 تیر 1398 زمان : 10:23 نظرات (0)

هرچند طراحی و راه‌اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای نیازمند به اطلاعاتی فراتر از چندین کتاب دارد، اما ما در برترین‌ها نگاهی کلی خواهیم داشت به مسیر پیش رو برای ساخت یک وب‌سایت. با مطالعه این مقاله شما با مفاهیم مختلف دنیای وب آشنا می‌شوید و پس از آن می‌توانید تصمیم بگیرید که چه مسیری را برای ادامه کسب اطلاعات انتخاب کنید.

دنیای وب یکی از ستون اصلی اینترنت و ارتباطات نوین جهانی است. کاربران بزرگ‌ترین منبع اطلاعاتی جهان برای دریافت و مشاهده انواع وب‌سایت‌ها، با استفاده از یک مرورگر وب، به این دنیا وارد می‌شوند و صفحات اینترنتی را مشاهده می‌کنند. صفحاتی که به آن وب‌سایت گفته می‌شود.

استفاده از مطالب یک وب‌سایت، کار چندان پیچیده‌ای نیست و تنها به یک دانش سطحی از عملکرد وب نیازمند است. از سوی دیگر، طراحی و راه‌اندازی یک وب‌سایت اینترنتی، ساده نیست و به تخصص، دانش و اطلاعات کافی در این زمینه نیازمند است.

هرچند طراحی و راه‌اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای نیازمند به اطلاعاتی فراتر از چندین کتاب دارد، اما ما در برترین‌ها نگاهی کلی خواهیم داشت به مسیر پیش رو برای ساخت یک وب‌سایت. با مطالعه این مقاله شما با مفاهیم مختلف دنیای وب آشنا می‌شوید و پس از آن می‌توانید تصمیم بگیرید که چه مسیری را برای ادامه کسب اطلاعات انتخاب کنید.

سرور چیست؟

 

تمامی اطلاعات یک وب‌سایت، بر روی یک فضای اینترنتی ذخیره و پردازش می‌شوند. با هر بار اتصال به یک آدرس اینترنتی، شما به سرور یک وب‌سایت متصل می‌شوید. سرور با بررسی نحوه اتصال کاربر، شکل موردنظر از وب‌سایت را در اختیار مرورگر قرار می‌دهد.

سرور‌ها در واقع کامپیوتر‌هایی هستند که اطلاعات وب‌سایت در آن‌ها ذخیره شده است. برای راه‌اندازی یک وب‌سایت کوچک و تنها چندصفحه‌ای نیز نیاز به یک سرور دارید. هرچند وب‌سایت‌های کوچک، اغلب از سرور‌های اشتراکی استفاده می‌کنند که به آن‌هاست گفته می‌شود.

وب‌سایت‌های پربیننده مانند دیجی کالا ممکن است از چندین سرور مختلف برای پشتیبانی از سایت خود استفاده کنند. اغلب کامپیوتر‌هایی که از آن‌ها به‌عنوان سرور استفاده می‌شود، از سیستم‌عامل لینوکس بهره می‌برند. هرچند حجم کمتری از وب‌سایت‌ها نیز از سرور‌های ویندوزی استفاده می‌کنند.

راه‌اندازی سرور یک وب‌سایت نیاز به دانش عمیق از نحوه عملکرد ویندوز و لینوکس دارد که اغلب کاربران اینترنتی از آن برخوردار نیستند. در نتیجه بیشتر وب‌سایت‌های کوچک تا متوسط، از سرور‌های آماده و هاست‌های اشتراکی استفاده می‌کنند. درصورتی‌که قصد دارید یک وب‌سایت شخصی، شرکتی و یا حتی فروشگاه کوچک اینترنتی، راه‌اندازی کنید، بهتر است از یک‌هاست اشتراکی ارزان‌قیمت بهره ببرید. با پیشرفت وب‌سایت و پربیننده‌تر شدن آن، می‌توانید وب‌سایت را به یک سرور اختصاصی منتقل کنید.

وب‌سایت چیست؟

 

وب‌سایت، وبگاه و یا تارنما، مجموعه‌ای از صفحات اینترنتی هستند که بر روی پروتکل ارتباطی اینترنت و یا شبکه‌های محلی قرار می‌گیرند. وب‌سایت‌ها درست مثل صفحات یک مجله، به هم مرتبط هستند. برای ورود به هر وب‌سایت، شما نیاز به یک آدرس اینترنتی خاص (دومین) دارید، که به وب‌سایت مذکور اختصاص داده شده است. با ورود به هر وب‌سایت، ممکن است با اطلاعاتی مختلف به شکل متن، ویدیو، عکس و دیگر انواع مولتی‌مدیا روبرو شوید. باید توجه داشت که هر قدم ابتدایی شما بر روی ارتقا سئو سایت شما تاثیر مستقیم دارد و در آینده به شما کمک می کند.

وب‌سایت‌ها از طریق اتصال‌های داخلی و خارجی، به صفحات مختلف وصل می‌شوند. این اتصالات که به آن‌ها لینک گفته می‌شود، می‌توانند یک لینک داخلی به صفحات همان وب‌سایت باشند، یا به شکل یک لینک خارجی، شما را به یک وب‌سایت متفاوت، منتقل کنند.

در اغلب موارد، تصویر ظاهری یک وب‌سایت با ترکیبی از چند زبان مارک‌آپ و چندین زبان پیچیده برنامه‌نویسی برای کاربر نمایش داده می‌شود. از سوی دیگر ممکن است اتفاقاتی در پشت پرده نیز رخ دهد که برای کاربر عادی قابل‌مشاهده نیست. این اتفاقات که در بخش داخلی وب‌سایت رخ می‌دهند، وظیفه راه‌اندازی و پردازش اطلاعات را به عهده‌دارند.

چگونه یک دامنه تهیه کنیم؟

 

دومین، دامنه یا آدرس اینترنتی، یک عبارت مشخص است که کاربران از طریق آن می‌توانند به وب‌سایت شما دسترسی داشته باشند. هر دومین از یک کلمه یا عبارت خاص و یک پسوند مشخص تشکیل شده است. پسوند‌های ارائه‌شده برای آدرس‌های اینترنتی، معنی و کاربرد خاص خود را دارند. دومین‌های Com؛ که شلوغ‌ترین و باارزش‌ترین پسوند به‌حساب می‌آیند، قیمتی بالاتر از دومین‌های اختصاصی ایران با آدرس ir. دارند.

خرید دومین‌های ir. می‌تواند یک راه‌حل ساده و ارزان برای راه‌اندازی یک وب‌سایت باشد. برای خرید دامنه ir. باید به وب‌سایت nic.ir مراجعه کنید و پس از ساخت اکانت و احراز هویت، یک آدرس خاص و یکتا را به‌عنوان دومین اختصاصی سایت خود استفاده کنید.

خرید دومین‌های بین‌المللی، از طریق رابط‌های ایرانی امکان‌پذیر است. برای این کار لازم است عبارت «خرید دامنه» را در اینترنت جستجو کنید. پس از جستجو با تعداد زیادی از وب‌سایت‌های ارائه‌کننده خدمات دومین روبرو می‌شوید. سعی کنید دامنه خود را با وسواس انتخاب کنید چرا که این اسم برند شما را می سازد همچنین سعی کنید از نام هایی که در ذهن می ماند مانند ایسنا استفاده کنید.

راه ارتباطی آدرس وب‌سایت به سرور، چند Nameserver اختصاصی است که توسط ارائه‌کننده سرور، در اختیار شما قرار می‌گیرد. پس از دریافت این آدرس‌های اختصاصی، می‌توانید آن‌ها را به دومین خود متصل کنید. پس از این عمل، با هربار ورود به دومین، سرور خریداری‌شده مسئولیت ارائه اطلاعات به بیننده را به عهده می‌گیرد.

این موضوع را در نظر داشته باشید که راه‌اندازی یک وب‌سایت، بدون خرید دومین و سرور نیز امکان‌پذیر است. شرکت‌های زیادی مثل وب‌سایت مشهور Wordpress، آدرس اینترنتی و سرور رایگان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. هرچند محدودیت حجم و اضافه شدن واژه Wordpress به دومین شما باعث می‌شود که به‌عنوان یک راهکار بلندمدت، پیشنهاد نشوند.

تفاوت صفحات استاتیک و دینامیک

 

بعد از تهیه دومین و سرور، باید اطلاعاتی برای نمایش به کاربران، روی سرور قرار داده شود. این اطلاعات که همان صفحات یک وب‌سایت هستند، می‌توانند به‌صورت ساده و استاتیک ارائه شوند، یا خصوصیاتی دینامیک و پویا داشته باشند.

وب‌سایت‌های استاتیک، درست مثل فایل‌های ذخیره‌شده بر روی کامپیوتر، شکلی ثابت دارند و برای تغییر آن‌ها باید فایل ذخیره‌شده، به‌صورت کامل تغییر کند. مثلاً اگر در یک وب‌سایت استاتیک، نیاز به تغییر یک عبارت در وسط صفحه را داشته باشید، باید اول فایل وب‌سایت را دانلود کنید، تغییر دهید و دوباره به سرور منتقل کنید.

تفاوت وب‌سایت‌های دینامیک این است که بسیاری از تغییرات، با همکاری سرور انجام می‌شود. در این وب‌سایت‌های یک سیستم Backend مسئولیت تغییر‌ها را به عهده دارد. سیستمی پیچیده و پیشرفته که سرعت و کیفیت یک وب‌سایت را بالا می‌برد.

درصورتی‌که یک وب‌سایت ثابت با تغییرات حداقلی  مانند طرفداری را مدنظر دارید، وب‌سایت‌های استاتیک می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای شما باشند. این وب‌سایت‌ها حجم کمتری دارند و با سرعت بیشتری بر روی هاست‌های اشتراکی، بارگذاری می‌شوند.

از سوی دیگر اگر قصد راه‌اندازی یک وب‌سایت پیچیده مثل مجله اینترنتی، فروشگاه و دیگر انواع وب‌سایت بزرگ و شلوغ را دارید، باید سراغ وب‌سایت‌های دینامیک و سرور‌های قدرتمندتر بروید.

این موضوع را در نظر بگیرید که لازم نیست تمامی طراحی وب‌سایت دینامیک، از صفر آغاز شود. بسیاری از کد‌های آماده و سرویس‌های میزبان مثل Wordpress، نیاز کاربر به یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی پیشرفته را به حداقل می‌رساند.

چگونه وب‌سایت را طراحی کنیم؟

 

اگر تصمیم گرفتید که یک وب‌سایت استاتیک را راه‌اندازی کنید، باید با استفاده از HTML و CSS که زبانی اختصاصی برای طراحی شکل ظاهری وب‌سایت هستند، طراحی را آغاز کنید. اگر علاقه‌ای به یادگیری یک زبان رایانه‌ای جدید ندارید، می‌توانید از برنامه‌های اختصاصی طراحی صفحات وب استفاده کنید. این برنامه‌ها با رابط کاربری خاص خود، می‌توانند پیچیدگی طراحی صفحات استاتیک را به حداقل برسانند. برنامه‌هایی مثل Dreamweaver، Google Web Designer، Open Element و دیگر برنامه‌های شناخته‌شده در این زمینه، می‌توانند نقطه آغاز برای طراحی صفحات استاتیک وب باشند.

پس از طراحی و ساخت صفحات موردنظر، باید آن‌ها را به سرور سایت منتقل کنید. ارائه‌دهنده سرور، راه انتقال فایل‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد. با نام‌گذاری فایل صفحه اصلی سایت به نام index.html و بارگذاری آن بر روی سرور، با هربار مراجعه به سایت، این صفحه دانلود و در مرورگر نمایش داده می‌شود. صفحه ایندکس، صفحه خانه و اصلی وب‌سایت است که از طریق لینک‌های مختلف، به دیگر صفحات وب‌سایت، متصل می‌شود.

درصورتی‌که نیاز به طراحی یک وب‌سایت پویا باشد این لینک https://webdaran.com/send-requset-form/ به شما کمک می کند، سه راه مختلف پیش روی کاربر قرار دارد. راه اول، یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی و مارک‌آپ HTML، CSS و Java Script است تا بتوان نقطه آغازی برای طراحی یک وب‌سایت دینامیک باشد. راه ساده‌تر استفاده از سرویس‌های آماده‌ای مثل Wordpress، Joomla، Drupal، Magneto و دیگر راهکار‌های مشهور است. این سیستم‌ها، حجم بسیار بالایی از طراحی یک وب‌سایت را به‌صورت پیش‌فرض انجام داده‌اند و تنها لازم است با انتخاب قالب موردنظر و تغییراتی اندک، یک وب‌سایت پویا را راه‌اندازی کرد.

در نظر داشته باشید که استفاده از همین سرویس‌ها نیز، نیاز به دانشی متوسط از مفاهیم مختلف وب و طراحی وب‌سایت دارد. هرچند آموزش‌های فارسی ارائه‌شده توسط این وب‌اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها، کافی و پیشرفته است، اما می‌تواند برای کاربران تازه‌کار، کمی گیج‌کننده باشد. راه‌کار سوم نیز، استخدام یک طراح وب است که هزینه مالی بیشتری را روی دست کاربر خواهد گذاشت.

از یک طراح وب‌سایت چه بخواهیم؟

 

هرچند طراحی وب‌سایت می‌تواند موضوعی جذاب برای علاقه‌مندان به فناوری باشد، اما ممکن است کاربرانی ترجیح دهند تا از یک طراح حرفه‌ای برای وب‌سایت خود استفاده کنند. پیش از انتخاب یک طراح، باید هزینه درخواستی طراح در کنار تجربه و نمونه کار‌های وی، موردبررسی قرار گیرد.

بهتر است از طراح خود بخواهید تا برای کاهش هزینه و قیمت نهایی سایت، از سرویس‌های آماده مثل وردپرس و جوملا برای طراحی سایت شما استفاده کند. توجه داشته باشید که سایت های بزرگ مانند ورزش3 با زیان های دیگری نوشته شده اند. علاوه بر این باید از طراح خود بخواهید تا تیم Backend و Frontend خود را به شما معرفی کند، تا تعاملی دقیق در پروسه طراحی وب‌سایت صورت بگیرد.

مدت‌زمان انجام کار و جرائم دیرکرد، باید در قرارداد اولیه وارد شود و میزان پشتیبانی از وب‌سایت نیز باید مشخص باشد. در نظر داشته باشد که با تغییر دنیای وب، ممکن است وب‌سایت شما بعد از مدتی نیاز به تغییر و بهبود داشته باشد. مشخص شدن میزان و کیفیت پشتیبانی وب‌سایت، از هزینه‌های اضافه برای بهبود و تعمیر سایت طراحی‌شده جلوگیری خواهد کرد.

امیر روزی طلب بازدید : 50 چهارشنبه 12 تیر 1398 زمان : 12:10 نظرات (0)

به‌واسطه‌ی قرارداد کونامی و باشگاه منچستر یونایتد، چهره و نام بازیکنان، استادیوم اولدترافورد، نام تیم و تمامی موارد مربوط به‌ این باشگاه محبوب به‌طور کامل و رسمی در بازی نمایش داده خواهند شد.

کم کم که به موعد انتشار بازی PES 2020 که البته امسال با نام جدید eFootball PES 2020 شناخته می‌شود نزدیک می‌شویم، خبرهای جدیدی از آن منتشر می‌شود و به‌تازگی درجریان آخرین اخبار بازی، مطلع شدیم که ناشر و سازنده‌ی اثر یعنی شرکت کونامی، طی قراردادی که با باشگاه منچستر یونایتد امضاء کرده حالا می‌تواند تمامی مشخصات رسمی اعم از اسم بازیکنان، چهره‌ی آن‌ها، نام ورزشگاه اولدترافورد و مواردی از این دست را در تازه‌ترین نسخه‌ی سری PES لحاظ کند. مثل بازیکنان باشگاه بارسلونا، بازیکنان تیم منچستر یونایتد هم مراحل اسکن سه‌بعدی را پشت‌ سر گذاشته‌اند و در بازی، شاهد طراحی به‌شدت واقع‌گرایانه‌ی چهره‌شان خواهیم بود. گفتنی است که دیوید بکهام و پارک جی سونگ که از ستارگان کهن این باشگاه هستند، برای حضور در بخش اسطوره‌های PES 2020 به‌شکلی اساسی طراحی شده‌اند و اسکات مک‌تامینای، هافبک و بازیکن حال حاضر منچستر یونایتد نیز به‌عنوان سفیر رسمی بازی PES 2020 توسط کونامی انتخاب شده است.

همچنین یک حالت به‌خصوص با نام Matchday در بازی گنجانده شده که در آن، بازیکنان می‌توانند با انتخاب تیم منچستر یونایتد در جریان یک سری رویداد هفتگی، به‌سراغ حریفان شیاطین سرخ بروند و با آن‌ها به‌رقابت بپردازند.

بازی PES که سال گذشته لایسنس رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد، طی این چند سال روی لایسنس کردن تیم‌های لیگ برتر انگلستان تمرکز کرده و گرفتن حق استفاده از نام‌های رسمی باشگاه منچستر یونایتد، قطعا یک قدم روبه‌جلو برای کونامی خواهد بود، اما از آن‌سو مجموعه‌ی FIFA را داریم که سال گذشته، کنار لایسنس کامل لیگ جزیره توانست لایسنس لیگ قهرمانان اروپا را هم صاحب شود و از حریف ژاپنی‌اش در این مباحث، بیشتر از قبل جلو زده است.

منبع : https://www.eurogamer.net/articles/2019-07-02-pes-2020-has-officially-licensed-manchester-united

امیر روزی طلب بازدید : 62 سه شنبه 11 تیر 1398 زمان : 13:16 نظرات (0)

بر‌اساس گزارش‌های منتشرشده، سونی مجدانه در حال کار روی پرچم‌دار بعدی خود است و این احتمال وجود دارد اکسپریای جدید در رویداد ایفا ۲۰۱۹ رونمایی شود.

سونی در فوریه و رویداد MWC، جدیدترین پرچم‌دار خود را رونمایی کرد و ممکن است این روند را در رویداد ایفا ۲۰۱۹ نیز در برلین ادامه دهد. دو گوشی جدید با شماره مدل‌های J8210 و J8010 در فایل‌های «یوزر ایجنت پروفایل» (UAProf) مشاهده شده‌ است. این در حالی‌ است‌ که منبع افشاکننده‌ی خبری دیگر، نام محصولات جدید سونی را با کدهای SPHINX و HORUS و مودم 5G معرفی کرده‌ بود.

sony Xperia
می‌توان مطمئن بود J8210 پرچم‌دار بعدی سونی از زمان معرفی اکسپریا 1 با شماره‌ی مدل J8110 است و احتمالا نام دستگاه جدید سونی اکسپریا 2 خواهد بود. البته، این احتمال نیز وجود دارد نام این گوشی اکسپریا 1 پرمیوم یا اکسپریا 1 5G یا به‌کلی نام دیگری باشد. قبلا نیز در ۹ ژوئیه در توکیو افشای خبری دیگر را شاهد بودیم که نشان می‌داد محصول جدید سونی با سه دوربین در کناره‌ی پنل‌پشتی و با نام احتمالی اکسپریا 1v یا اکسپریا 1s معرفی خواهد‌ شد.

مشخصات فاش‌شده در فایل‌های UAProf اطلاعات خاصی را بیان نمی‌کند؛ جز اینکه مدل J8210 رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ با نسبت ۱۶:۹ دارد که مقدار استانداردی از تراکم پیکسلی ایجاد می‌کند. البته به اعتقاد بسیاری از کاربران، تاریخ مصرف استفاده از این رزولوشن گذشته‌ است. رزولوشن دستگاه دیگر با مدل J8010 نیز دقیقا مشابه رزولوشن اکسپریا 1 و ۳۸۴۰ در ۱۶۴۴ پیکسل است.

با‌ این‌ حال، رزولوشن‌های برآمده از فایل‌های درزکرده هنوز متغیر هستند. برای مثال، امکان تغییر رزولوشن J8210 به ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل وجود دارد. همچنین، از‌ قبل شایعاتی درباره‌ی دستگاه جدید سونی با نام اکسپریا F با قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G منتشر شده‌ بود. حتی ممکن‌ است اکسپریا XZ4 Compact را در بازاهای جهانی ببینیم که با نام اکسپریا Ace در ژاپن عرضه شد. باوجوداین، هنوز هیچ چیز قطعا مشخص نیست و فقط زمان واقعیت‌ها را مشخص خواهد‌ کرد.

منبع : gsmarena

امیر روزی طلب بازدید : 47 دوشنبه 10 تیر 1398 زمان : 11:33 نظرات (0)

چرا باید سایت رقبا را آنالیز کنیم؟

عوامل زیادی در بهبود رتبه سایت شما در گوگل تاثیر دارند.از این عوامل می توان به نرخ Bounce Rate سایت ، میانگین زمان حضور کاربران در سایت ، میزان ترافیک ورودی به سایت ، میانگین تعداد صفحات دیده شده توسط کاربران و … اشاره کرد.مطمئنا پیشرفت در هر کدام از عوامل بالا می تواند رتبه سایت شما را افزایش دهد.

اما سوال اصلی اینجاست که چه میزان پیشرفت موجب بالا رفتن رتبه سایت شما در نتایج گوگل می شود؟

اینجاست که اهمیت آنالیز سایت رقبا مطرح می شود.

اگر می خواهید در صفحه اول گوگل باشید و یا به دنبال سه لینک اول هستید باید از وضعیت سایت های رقیب خود در صفحه اول اطلاع داشته باشید.اطلاع از وضعیت سایت های رقیب می تواند به شما نشان دهد که سایت شما در حال حاضر در چه وضعیتی قرار دارد و برای رسیدن به رتبه های بالاتر باید چه کارهایی را انجام دهید.برای این منظور باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

نرخ Bounce Rate

یکی از عواملی که تاثیر زیادی روی سئو سایت دارد نرخ Bounce Rate سایت است.بانس ریت جز عواملی محسوب می شود که بالا رفتن یا پایین آمدن آن ، روی رتبه تمام صفحات سایت شما تاثیر گذار است.البته میزان نرخ بانس ریت برای حوزه های کاری مختلف ، متفاوت است.این که میزان نرخ بانس ریت چقدر باید باشد بستگی به حوزه فعالیت سایت شما دارد.البته با توجه به تجربیات اکثر کارشناسان سئو در زمینه بهینه سازی سایت ، نرخ بانس ریت طبیعی برای سایت ها به میزان 50 الی 60 درصد می باشد.عوامل زیادی می توانند روی کاهش نرخ بانس ریت سایت تاثیر گذار باشند که به شما پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله ” چگونه بانس ریت خود را کاهش دهیم؟ ” را مطالعه کنید.

برای مطالعه کامل این مقاله حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

https://webdaran.com/how-to-analyze-competitors-sites/

امیر روزی طلب بازدید : 86 یکشنبه 09 تیر 1398 زمان : 17:36 نظرات (0)

اینکه پلی استیشن 5 قوی‌تر از پلی استیشن 4 باشد یک واقعیت مورد انتظار است، اما افشای بنچمارک جدید این کنسول نشان می‌دهد که احتمالا نسل جدید چهار برابر از کنسول قبلی قدرتمندتر خواهد بود.

افشاگر مشهور توئیتر؛ APISAK یک نمره بنچمارک از پردازنده سفارشی AMD این کنسول که به نام Gonzalo شناخته می‌شود، منتشر کرده که با کسب نمره 20 هزار، 4 برابر نسبت به نسل قبل قدرتمندتر به نظر می‌رسد. البته این مقدار بهبود در مقایسه با نمره 5 هزار نسخه استاندارد یا غیر پرو پلی استیشن 4 به دست آمده است.

جزئیات و امتیاز دقیق کنسول جدید پلی استیشن مشخص نیست اما بر اساس خبر سایت Notebook Check، امتیاز منتشر شده از وبسایت 3DMark Fire Strike به دست آمده است. علاوه بر این معلوم نیست که آیا تست مذکور روی یک کنسول کامل انجام شده یا از یک کیت در حال توسعه استفاده شده است. با این حال از آنجایی که هنوز تاریخ معرفی پلی استیشن 5 مشخص نیست احتمالا بنچمارک مذکور از روی عملکرد یک نمونه اولیه به دست آمده و ممکن است با آنچه در کنسول نهایی می‌بینیم متفاوت باشد.

در ادامه وبسایت Notebook Check امتیاز بنچمارک پلی استیشن 5 را با کارت گرافیک GeForce RTX 2070 انویدیا که امتیازی برابر 22170 کسب کرده مقایسه کرد. با اینکه نمره دقیق کنسول سونی مشخص نیست و نمره کلی آن افشا شده اما همین که نسل بعد عملکردی در محدوده یکی از قدرتمندترین گرافیک‌های پی‌سی دارد نکته مهم و مثبتی برای آن به شمار می‌آید.

گفته شده که تاریخ معرفی پلی استیشن 5 بین سال‌های 2020 و 2021 خواهد بود و بر اساس پیش‌بینی‌هایی که انجام شده احتمالا شاهد آخرین نسل از کنسول‌های پلی استیشن باشیم. به گفته مدیر یوبی‌سافت ایو گیلمو، پس از اتمام دوره نسل بعد کنسول‌ها، صنعت بازی به سمت مدل‌های تمام استریمی حرکت خواهد کرد.

منبع : دیجیتال ترند

امیر روزی طلب بازدید : 42 شنبه 08 تیر 1398 زمان : 10:10 نظرات (0)

به استناد اخبار جدید، به نظر می رسد تبلیغات اینستاگرام در حال ورود به مرحله جدیدی هستند و قرار است در صفحه اکسپلور نیز نمایش داده شوند. تبلیغات اینستاگرام به بخش اکسپلور هم می آیند و در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد.

این تبلیغات در قالب عکس و ویدیو خواهند بود و اولین تبلیغ که در قالب IGTV است، امروز به صورت زنده منتشر خواهد شد. تیم اینستاگرام طی هفته های آینده شرکای خود را با هدف تبلیغ در صفحه اکسپلور انتخاب خواهد کرد و این ویژگی طی ماه های آینده برای همه فعال خواهد شد.

Susan Buckner Rose، مدیر بازاریابی کسب و کار و محصولات طی مصاحبه ای با The Verge گفت:

صفحه اکسپلور جایی است که افراد برای گشت و گذار بیشتر و اکتشاف از آن استفاده می کنند و همین نکته آن را به یکی از عرصه های مناسب تبلیغات تبدیل می کند.

او صفحه اکسپلور را جایی دانست که بیشترین پذیرش تبلیغات ممکن است در آن رخ دهد، زیرا افراد در آن به دنبال یافتن صفحات یا افراد جدیدی هستند که آن ها را دنبال نمی کنند. یکی دیگر از نکات درباره تبلیغات اینستاگرام در صفحه اکسپلور آن است که اعضای تیم تبلیغاتی، هنوز اعلام نکرده اند که چرا این تبلیغات قرار نیست در خود صفحه به طور مستقیم ظاهر شوند.

اگرچه افراد از صفحه اکسپلور برای یافتن صفحات جدید مطابق سلیقه خود استفاده می کنند، با این حال ممکن است علاقه چندانی به دیدن تبلیغات بیشتر نداشته باشند. اینستاگرام اکنون نیز در استوری ها و صفحه فید به تبلیغات می پردازد، بنابراین ایده وارد کردن تبلیغات به صفحه اکسپلور ممکن است با شکست مواجه شود.

منبع : https://www.theverge.com/2019/6/26/18759518/instagram-explore-page-ads

امیر روزی طلب بازدید : 63 پنجشنبه 06 تیر 1398 زمان : 10:39 نظرات (0)

معنی لغوی سند باکس چیست ؟

معنی سند باکس در واقع همان زمین های بازی شنی کوچکی است که کودکان زیر 4 سال را در آن قرار می دهند تا در امنیت به بازی با یکدیگر مشغول شوند.

خیلی راحت می توان فهمید که استفاده از این عبارت نیز به دلیل آن است که سند باکس گوگل تنها برای دامنه های جدید و به نوعی تازه متولد شده فعال می شود.

با توجه به معنی سند باکس می توان کاربرد سند باکس را برای سایت های تازه تاسیس شده نیز کاملاً درک کرد.

نکات تکمیلی رابطه sand box و وب سایت ها

 

با ما باشید تا در ادامه به بررسی نکات دیگری از سند باکس گوگل و این که دقیقا سند باکس چیست بپردازیم.

سندباکس یکی دیگر از ابزارهای گوگل است که جلوی تقلب را می گیرد.

سندباکس مانند الگوریتم های دیگر گوگل همانند الگوریتم پنگوئن و یا الگوریتم پاندا و یا … توسط کارشناسان گوگل تایید و یا تکذیب نشده است بلکه کاملاً الگوریتمی است که به صورت تجربی شناخته شده است.

اما معنی جمله بالا چیست؟
می توان گفت بر اساس این الگوریتم بعد از راه اندازی وب سایت خود و ثبت دامنه خود مشخص نیست که چه صفحاتی از وب سایت شما و به چه مدت ممکن است در سندباکس گوگل قرار بگیرند اما به طور تجربی ما تخمین زده ایم که بین یک تا هشت ماه در سند باکس قرار داده می شوید.

برای مطالعه ادامه مطلب حتما حتما روی لینک زیر کلیک کنید....

سند باکس ( sand box ) گوگل و ماه عسل گوگل چیست ؟

امیر روزی طلب بازدید : 70 چهارشنبه 05 تیر 1398 زمان : 18:00 نظرات (0)

بالاخره تابستان اینجاست و فورتنایت آن را با رویدادی که دو هفته‌ای طول خواهد کشید آن را جشن می‌گیرد. چهارده روز تابستان امشب بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد و قرار است کلی محتوای جدید در اختیار بازیکنان قرار دهد که در هر سه حالت بازی در دسترس است.

در بخش محبوب بتل رویال بار دیگر بازیکنان می‌توانند اسلحه قدیمی از این بازی را برای مدت 14 روز برگردانند و از آن در این محدود بازی کنند. اپیک از بفیه حالت‌های جدید رونمایی نکرده است اما خلاصه‌ای از آن‌ها را در وبسایت خود در اختیار طرفداران قرار داده است که شامل کراس اوور جان ویک و حالت‌های جدید همچون Splashdown Squads که در آن بازیکنان باید به وسیله بالن‌های آب یکدیگر را نابود کنند.

بخش نجات دنیا هر روز ماجراجویی‌های جدید برای انجام دادن خواهد بود که انجام دادن آن‌ها به شما در پایان رویداد اسلحه انفجاری جدیدی خواهد داد. همچنان به پایان فصل 9 چند هفته‌ای باقی مانده و شما همچنان زمان برای به پایان رساندن آن‌ها تا قبل از آغاز فصل 10 خواهید داشت.

منبع : https://www.gamespot.com/articles/fortnites-14-days-of-summer-event-is-now-live/1100-6467992/

امیر روزی طلب بازدید : 42 دوشنبه 03 تیر 1398 زمان : 11:47 نظرات (0)

بازی «فورتنایت» Fortnite همواره روی اکس‌باکس، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و حتی آیفون به آسانی اجرا شده است. با این حال نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Fortnite همیشه از دیگر پلتفرم‌ها بهتر بوده و حال اپیک گیمز قصد دارد تا حداقل مشخصات لازم برای اجرای این بازی را بالاتر ببرد.

در پستی در سایت رسمی‌شان، اپیک گیمز گفت که در حال تغییر گرافیک‌هایی هستند که بازی فورتنایت پشتیبانی می‌کند. آن‌ها نوشته‌اند:

این موضوع از فصل دهم شروع می‌شود و گرافیک‌ رایانه‌های شخصی باید حداقل از DirectX 11 پشتیبانی کنند. با این که پشتیبانی از DirectX 11 همواره در مشخصات موردنیاز سیستم فورتنایت بوده، از بازیکنانی که از سیستم‌های ضعیف‌تر برای بازی استفاده می‌کردند نیز پشتیبانی می‌کردیم تا بتوانند به تجربه‌ی بازی بپردازند. گرچه زمانی که فصل دهم بازی شروع شود، فورتنایت دیگر از کارت‌ گرافیک‌های قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد و این به ما اجازه می‌دهد تا تمرکز را روی توسعه و آزمایش‌های مختلف برای بهینه کردن بازی برای دیگران قرار دهیم.

 

اکثر بازیکنان رایانه‌های شخصی از کارت گرافیک‌های متوسط و خوب برخوردارند که از DirectX 11 پشتیبانی می‌کند و این موضوع عده‌ی کمی را تحت تاثیر قرار خواهد داد. با این حال کسانی که احساس می‌کنند سیستم‌شان برای تجربه‌ی این بازی مناسب نیست می‌توانند از نسخه‌ی موبایلی این بازی لذت ببرند.

منبع : https://www.gamesradar.com/you-might-need-to-upgrade-your-graphics-card-if-you-want-to-keep-playing-fortnite-on-pc/

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 313
  • بازدید سال : 3,122
  • بازدید کلی : 11,349